Umiejętności
Psychologia stosowana
Komunikacja
Kreatywność
Empatia
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Badania marketingowe
Media Marketing
Rozwój osobisty
komunikaty prasowe
Public Relations
Badania jakościowe
Badania ilościowe
Social Marketing
Social Media
SPSS
asertywność
Lekkie póro
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Public Relations
EHC Karol Zagajewski
Zakres obowiązków:
- relacje z mediami
- komunikacja z klientami
- komunikacja social media (FB, Instagram)
- wsparcie komunikacji wewnątrz struktur firmy
- wspieranie wprowadzania na rynek nowych produktów
- promowanie produktów i usług
- budowanie wizerunku całego przedsiębiorstwa
- realizowanie kampanii promocyjnych
- relacje z mediami
- komunikacja z klientami
- komunikacja social media (FB, Instagram)
- wsparcie komunikacji wewnątrz struktur firmy
- wspieranie wprowadzania na rynek nowych produktów
- promowanie produktów i usług
- budowanie wizerunku całego przedsiębiorstwa
- realizowanie kampanii promocyjnych
Specjalista ds. Public Relations
Praca zdalna.
Zakres obowiązków:
- wpływ na społeczności oscylujące w obrębie psychologii
- komunikacja social media (stworzenie działu i oddanie pod opiekę koordynatora, wzrost około
5 000 like w przeciągu 6 miesięcy z poziomu 3 000 like)
- wsparcie komunikacji wewnątrz struktur organizacji
- kreowanie wizerunku organizacji
- administracja fanpage`u (https://www.facebook.com/mojamalapsychologia)
- nauka podstaw social media dla działu social media
Zakres obowiązków:
- wpływ na społeczności oscylujące w obrębie psychologii
- komunikacja social media (stworzenie działu i oddanie pod opiekę koordynatora, wzrost około
5 000 like w przeciągu 6 miesięcy z poziomu 3 000 like)
- wsparcie komunikacji wewnątrz struktur organizacji
- kreowanie wizerunku organizacji
- administracja fanpage`u (https://www.facebook.com/mojamalapsychologia)
- nauka podstaw social media dla działu social media
Stażysta PR
CookiesPR
Realizacja następującego zakresu zadań:
1. Zapoznanie się ze specyfiką pracy na portalu społecznościowym Facebook, w szczególności:
• Zapoznanie się z wybranym Fanpage`em, analiza z punktu widzenia odbiorcy.
• Zapoznanie się ze statystkami wybranych Fanpage`ów, analiza z punktu widzenia administratora
• Reserach źródeł do inspiracji na wybrane Fanpage.
• Zapoznanie się ze strategiami wybranych Fanpage i odtworzenie lub stworzenie strategii.
• Odtworzenie wybranej grafiki na Fanpage.
• Stworzenie postów na rożne Fanpage – przynajmniej 30 postów po polsku (grafika + tekst +tagi) nadających się do publikacji w trakcie trwania stażu. W tym również branie pod uwagę punktu widzenia odbiorcy i dopasowanie treści do jego potrzeb docelowej.
• Tagowanie postów
• Stworzenie postów w j. angielskim – przynajmniej 6 postów nadających się do publikacji w trakcie trwania stażu.
• Notatka na FB
• Edge rank – czym jest i dlaczego jest bolączką PRowców i marketingowców.
• Napisanie raportu miesięcznego z działalności przynajmniej jednego Fanpage`u
• Aktywność na innych Fanpage`ach (komentarze, like).
2. Zapoznanie się ze specyfiką pracy na portalach społecznościowych Pinterest oraz Stylowi.pl, w szczególności:
• Tworzenie i opisywanie tablic tematycznych, po wcześniejszym dopasowaniu grupy
• Dodawanie watermarków do zdjęć i przypinanie ich do tablic z odpowiednim opisem i tagami.
• Przypinanie, lajkowanie tablic i profili innych użytkowników.
• Komentowanie materiałów innych użytkowników.
3. Zapoznanie ze specyfiką pracy PR, w szczególności;
• Tworzenie baz kontaktowych do współpracy i/lub wysyłek.
• Pisanie notek prasowych.
• Mailing (mailchimp, fresk mail) - budowa, statystki.
• Współpraca z blogerami
• PR kryzysowy – case study
• Budowa bazy forów internetowych.
4. Zapoznanie ze specyfiką pracy blogowej, w szczególności:
• Koncepcja i kategorie blogów.
• Stworzenie wpisu na bloga po polsku i po angielsku.
• Edycja bloga na wordpressie.
• Statystki na blogu.
1. Zapoznanie się ze specyfiką pracy na portalu społecznościowym Facebook, w szczególności:
• Zapoznanie się z wybranym Fanpage`em, analiza z punktu widzenia odbiorcy.
• Zapoznanie się ze statystkami wybranych Fanpage`ów, analiza z punktu widzenia administratora
• Reserach źródeł do inspiracji na wybrane Fanpage.
• Zapoznanie się ze strategiami wybranych Fanpage i odtworzenie lub stworzenie strategii.
• Odtworzenie wybranej grafiki na Fanpage.
• Stworzenie postów na rożne Fanpage – przynajmniej 30 postów po polsku (grafika + tekst +tagi) nadających się do publikacji w trakcie trwania stażu. W tym również branie pod uwagę punktu widzenia odbiorcy i dopasowanie treści do jego potrzeb docelowej.
• Tagowanie postów
• Stworzenie postów w j. angielskim – przynajmniej 6 postów nadających się do publikacji w trakcie trwania stażu.
• Notatka na FB
• Edge rank – czym jest i dlaczego jest bolączką PRowców i marketingowców.
• Napisanie raportu miesięcznego z działalności przynajmniej jednego Fanpage`u
• Aktywność na innych Fanpage`ach (komentarze, like).
2. Zapoznanie się ze specyfiką pracy na portalach społecznościowych Pinterest oraz Stylowi.pl, w szczególności:
• Tworzenie i opisywanie tablic tematycznych, po wcześniejszym dopasowaniu grupy
• Dodawanie watermarków do zdjęć i przypinanie ich do tablic z odpowiednim opisem i tagami.
• Przypinanie, lajkowanie tablic i profili innych użytkowników.
• Komentowanie materiałów innych użytkowników.
3. Zapoznanie ze specyfiką pracy PR, w szczególności;
• Tworzenie baz kontaktowych do współpracy i/lub wysyłek.
• Pisanie notek prasowych.
• Mailing (mailchimp, fresk mail) - budowa, statystki.
• Współpraca z blogerami
• PR kryzysowy – case study
• Budowa bazy forów internetowych.
4. Zapoznanie ze specyfiką pracy blogowej, w szczególności:
• Koncepcja i kategorie blogów.
• Stworzenie wpisu na bloga po polsku i po angielsku.
• Edycja bloga na wordpressie.
• Statystki na blogu.
PR & Marketing Manager
MAS - Młodzi Aktywni Sądeczanie
Praca w zarządzie stowarzyszenia, w szczególności:
- utrzymywanie kontaktu z innymi organizacjami
- utrzymywanie kontaktu z mediami lokalnymi (miasto Nowy Sącz)
- zarządzanie grupami podczas wydarzeń, eventów
- pomoc podczas organizacji wydarzeń, eventów
- pomoc w prowadzeniu profilu Stowarzyszenia na Facebooku
- prowadzenie promocji Stowarzyszenia
- prowadzenie korespondencji, pisanie pism potrzebnych do realizacji wydarzeń, eventów
- utrzymywanie kontaktu z innymi organizacjami
- utrzymywanie kontaktu z mediami lokalnymi (miasto Nowy Sącz)
- zarządzanie grupami podczas wydarzeń, eventów
- pomoc podczas organizacji wydarzeń, eventów
- pomoc w prowadzeniu profilu Stowarzyszenia na Facebooku
- prowadzenie promocji Stowarzyszenia
- prowadzenie korespondencji, pisanie pism potrzebnych do realizacji wydarzeń, eventów
Projekty
Problematyka depresji wśród młodzieży oraz charakterystyka autystycznego spektrum zaburzeń.
- zorganizowanie sali pod wykład
- promocja medialna i social media
- fotorelacja
Zorganizowanie wykładu otwartego dla studentów i wolontariuszy.
Zakres obowiązków
- nawiązanie współpracy z pracownikiem naukowym UJ- zorganizowanie sali pod wykład
- promocja medialna i social media
- fotorelacja
Darmowe warsztaty samoobrony z "Women's power - samoobrona dla kobiet"
Wydarzenie zorganizowane w ramach projektu Zwolnieni z Teorii.
Certyfikat:
Project Management Principles Social Wolves
Social Wolves, Licencja PMPrin-15/16-13938
Certyfikat:
Project Management Principles Social Wolves
Social Wolves, Licencja PMPrin-15/16-13938
Zakres obowiązków
Przejście poprzez projekt, przygotowania i realizacje pod okiem ekspertów z Zwolnionych z Teorii.
Szkolenia i kursy
- Treningi Psychologiczne (asertywność, komunikacja, wyrażanie uczuć negatywnych i pozytywnych)
- Warsztaty psychologii stosowanej. Tranzycja na rynek pracy. Czyli jak we współczesnych warunkach skutecznie zaplanować karierę zawodową własną i innych osób
- Warsztaty psychologii stosowanej. Coaching jako metoda wsparcia rozwoju.
- Moduł specjalizacyjny. Komunikacja marketingowa i Public Relations.
- Moduł specjalizacyjny. Psychologia pracy
- Warsztaty psychologii stosowanej. Tranzycja na rynek pracy. Czyli jak we współczesnych warunkach skutecznie zaplanować karierę zawodową własną i innych osób
- Warsztaty psychologii stosowanej. Coaching jako metoda wsparcia rozwoju.
- Moduł specjalizacyjny. Komunikacja marketingowa i Public Relations.
- Moduł specjalizacyjny. Psychologia pracy
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Organizacje
- Stowarzyszenie Młodzi Aktywni
- Klub Wolontariusza UJ
- Klub Wolontariusza UJ