Anna Kazusek

Ciekawa ludzi i świata, otwarta na nowe kontakty i wyzwania
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zdolność do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Knauf Sp. z o.o.
Kierownik Projektów Marketingowych
Analizy rynkowe, strategie, plany operacyjne, badania marketingowe
Knauf Bauprodukte Polska Sp.z o.o.
Kierownik Działu Marketingu
- kreowanie i realizacja strategii marketingowej
- inicjowanie, realizacja oraz kontrola działań mających na celu rozwój, realizację planów sprzedażowych oraz budowę i wsparcie wizerunku firmy
- planowanie, realizacja i kontrola rocznych planów marketingowych
- dobór, negocjacje oraz współpraca z kontrahentami, w tym z domami mediowymi, agencjami PR, agencjami kreatywnymi, agencjami badawczymi
- planowanie i nadzór na badaniami marketingowymi
- koordynowanie pracy podległego zespołu (5 osób)
Ceramika Nowa Gala SA
Menedżer ds. Marketingu
Analizy rynkowe, strategie i planowanie,
Programy Public Relations , plany komunikacji
Lafarge Dachy Sp. z o.o.
koordynator ds marketingu
Henkel Bautechnik Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu

Szkolenia i kursy

Strategiczne Zarządzanie Projektem (24 h)
Studium Public Relation (180 h)
Jak działają Menadżerowie 5 poziomu (36 h)
Super speaker (32 h)
Trenig Mentalny (16 h)
Lead&Inspire (30 h)
Brand Power (30 h)
Dream Plan Success (30 h)
Trening asertywności (24 h)
Zarządzanie sobą i zespołem (36 h)
Komunikacja interpersonalna (36 h)
Negocjacje w biznesie (36 h)
NLP w zarządaniu (36 h)
Zarządanie zespołem (36 h)
Multitasking Master (36 h)
English course Total Immersion Business & Total Immersion Negotiations (80 h)
Prince2 Foundation Practitioner (40 h)

Edukacja

Logo
Akademia Menedżerska, studia podyplomowe
SGH
Logo
Proffesional Diploma in Marketing The Charted Institute of Marketing, studia podyplomowe
CIM
Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Cybernetyka Ekonomiczna i Informatyka, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

Oryginalne i mądre sentencje oraz przysłowia literatura, wędrówki po górach, jogging, fitness, marketing i badania marketingowe

Organizacje

The Charted Institute of Marketing, CIM

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
ADVENTURE CLUB
ADVENTURE CLUB
Nowy wymiar przygody - wielkie wyprawy w małych grupach !
Ajurweda India Indie I love India
Ajurweda India Indie I love India
KULTURA Indii wciąga jak magnes.... piękne tańce, piękne i tajemnicze kobiety... Boolywood samo w sobie jest niezwykłym zjawiskiem A to niesamowite,że w Indiach produkuje się najwięcej filmów na świec
Aloes
Aloes
Według legendy Aloes stosowała Kleopatra. Kąpała się w jego soku, aby zachować swoją urodę. Kolumb odkrył tę roślinę w Nowym Świecie i określił ją mianem "lekarza w doniczce".
AMERYKA
AMERYKA
CZY Amerykanie pozwolą żeby ich prezydentem był czarny?!
Astrologia  .  Ezoteryka  .  Duchowość . INTERPRETACJE
Astrologia . Ezoteryka . Duchowość . INTERPRETACJE
Na wesoło - astrologicznie - ezoterycznie w Dobrym Duchu, w przyjaznej atmosferze ZAPRASZAMY :O)
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bajecznie Kolorowa Etiopia d. ABISYNIA
Bajecznie Kolorowa Etiopia d. ABISYNIA
Dla tych, którzy chcą wiedzieć jak NAPRAWDĘ WYGLĄDA DZISIEJSZA ETIOPIA! i może kiedyś ją odwiedzić :) Generalnie dla sympatyków AFRYKI i podróży.
Biegnąca z Naturą
Biegnąca z Naturą
Inspiracją do powstania tego pomysłu jest nasze osobiste pragnienie powrotu do korzeni własnej kobiecości oraz jej pełnego poczucia i wewnętrznej integracji. W konsekwencji pojawiła się idea dania tak
Budownictwo w internecie
Budownictwo w internecie
Budownictwo w Internecie - czyli jak skutecznie korzystać z Internetu, jako narzędzia pozyskiwania klientów oraz komunikacji z nimi w oparciu o branżowe serwisy internetowe.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.