Anna Katarzyna Krajewska

główny specjalista ds. marketingu i wsparcia sprzedaży, Telekomunikacja Polska S.A.
Łódź, łódzkie

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
główny specjalista ds. marketingu i wsparcia sprzedaży
Kreowanie działań wsparciowych dla sieci salonów sprzedaży Orange, kanału sprzedaży aktywnej i bezpośredniej w Grupie TP. Przygotowanie materiałów promocyjnych we współpracy z partnerami zewnętrznymi ( agencje reklamowe, mediowe )
Opracowanie i akceptacja projektów materiałów BTL, reklam wizualnych
Orange Polska S.A.
Samodzielne Stanowisko ds. Organizacji Zarządzania i Rozwoju Kadr
Udział w planowaniu zatrudnienia. Tworzenie planów z zakresu potrzeb rekrutacji i rozwoju stanowisk sprzedażowych. Uczestnictwo w procesie rekrutacji.
Wdrażanie systemu motywacyjnego, monitorowanie efektywności zastosowanych narzędzi wspierających motywowanie i premiowanie pracowników.
Badanie i określenie potrzeb szkoleniowych pracowników, Analizowanie skuteczności szkoleń.
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu adaptacji zawodowej, szkoleń sprzedażowych z zakresu wdrażania standardów sprzedażowych.
Prowadzenie doradztwa w zakresie budowania indywidualnych ścieżek kariery i rozwoju zawodowego.
Realizacja polityki kadrowej, w zakresie administracji kadrowej.
Logo
właściciel
własna działalność- firma szkoleniowa
Organizacja i prowadzenie szkoleń min z zakresu bezpieczeństwa pracy.

Edukacja

Logo
Prawo pracy, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Zarządzanie Personelem, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.