Doświadczenie zawodowe
główny specjalista ds. marketingu i wsparcia sprzedaży
Kreowanie działań wsparciowych dla sieci salonów sprzedaży Orange, kanału sprzedaży aktywnej i bezpośredniej w Grupie TP. Przygotowanie materiałów promocyjnych we współpracy z partnerami zewnętrznymi ( agencje reklamowe, mediowe )
Opracowanie i akceptacja projektów materiałów BTL, reklam wizualnych
Opracowanie i akceptacja projektów materiałów BTL, reklam wizualnych
Samodzielne Stanowisko ds. Organizacji Zarządzania i Rozwoju Kadr
Udział w planowaniu zatrudnienia. Tworzenie planów z zakresu potrzeb rekrutacji i rozwoju stanowisk sprzedażowych. Uczestnictwo w procesie rekrutacji.
Wdrażanie systemu motywacyjnego, monitorowanie efektywności zastosowanych narzędzi wspierających motywowanie i premiowanie pracowników.
Badanie i określenie potrzeb szkoleniowych pracowników, Analizowanie skuteczności szkoleń.
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu adaptacji zawodowej, szkoleń sprzedażowych z zakresu wdrażania standardów sprzedażowych.
Prowadzenie doradztwa w zakresie budowania indywidualnych ścieżek kariery i rozwoju zawodowego.
Realizacja polityki kadrowej, w zakresie administracji kadrowej.
Wdrażanie systemu motywacyjnego, monitorowanie efektywności zastosowanych narzędzi wspierających motywowanie i premiowanie pracowników.
Badanie i określenie potrzeb szkoleniowych pracowników, Analizowanie skuteczności szkoleń.
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu adaptacji zawodowej, szkoleń sprzedażowych z zakresu wdrażania standardów sprzedażowych.
Prowadzenie doradztwa w zakresie budowania indywidualnych ścieżek kariery i rozwoju zawodowego.
Realizacja polityki kadrowej, w zakresie administracji kadrowej.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.