Umiejętności
Coaching
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
bankowość detaliczna
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Kontrole wewnętrzne
Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne.
zarządzanie czasem pracy własnej i zespołu
Elastyczność w działaniu
empatia, kreatywność, tolerancja, elastyczność, otwartość, samomotywacja
Zachowanie wysokich standardów obsługi klienta
kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy
Rekrutacja pracowników / szkolenia
obługa kluczowych klientów
Umiejętności analityczne i finansowe
Praca zespołowa, nastawienie na rozwiązywanie problemów, wielozadaniowość, zdolności organizacyjne
Umiejętność radzenia sobie ze stresem, pracy w zespole i szybkiego uczenia się
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Placówki Bankowej
zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym
motywowanie pracowników do efektywnego działania poprzez prowadzenie szkoleń wewnętrznych, couchingów rozwojowych
nadzór nad realizacją planów sprzedażowych
analizowanie efektów pracy poszczególnych pracowników
pozyskiwanie klientów oraz dbanie o ich wysoką jakość obsługi
zarządzanie kosztami oddziałowymi oraz ryzykiem operacyjnym
przeprowadzanie rekrutacji nowych pracowników i wdrażanie ich w pracę oddziału
zarządzanie przepływem gotówki w oddziale
przygotowywanie raportów sprzedażowych oddziału oraz ich dokładna analiza
przeprowadzanie kontroli wewnętrznych
przygotowywanie eventów
zarządzanie portfelem kluczowych Klientów oraz jego systematyczny rozwój
budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska S.A.
motywowanie pracowników do efektywnego działania poprzez prowadzenie szkoleń wewnętrznych, couchingów rozwojowych
nadzór nad realizacją planów sprzedażowych
analizowanie efektów pracy poszczególnych pracowników
pozyskiwanie klientów oraz dbanie o ich wysoką jakość obsługi
zarządzanie kosztami oddziałowymi oraz ryzykiem operacyjnym
przeprowadzanie rekrutacji nowych pracowników i wdrażanie ich w pracę oddziału
zarządzanie przepływem gotówki w oddziale
przygotowywanie raportów sprzedażowych oddziału oraz ich dokładna analiza
przeprowadzanie kontroli wewnętrznych
przygotowywanie eventów
zarządzanie portfelem kluczowych Klientów oraz jego systematyczny rozwój
budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska S.A.
Dyrektor Placówki Bankowej
Lukas Bank
zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym
motywowanie pracowników do efektywnego działania
nadzór nad realizacją planów sprzedażowych
pozyskiwanie klientów oraz dbanie o ich wysoką jakość obsługi
pozyskiwanie pośredników lokalnych
zarządzanie kosztami oddziałowymi oraz ryzykiem operacyjnym
przeprowadzanie rekrutacji nowych pracowników i wdrażanie ich w pracę oddziału
zarządzanie przepływem gotówki w oddziale
przygotowywanie raportów sprzedażowych oddziału oraz ich dokładna analiza
przeprowadzanie kontroli wewnętrznych
zarządzanie przypisanym portfelem kluczowych Klientów i jego systematyczny rozwój
budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska S.A.
motywowanie pracowników do efektywnego działania
nadzór nad realizacją planów sprzedażowych
pozyskiwanie klientów oraz dbanie o ich wysoką jakość obsługi
pozyskiwanie pośredników lokalnych
zarządzanie kosztami oddziałowymi oraz ryzykiem operacyjnym
przeprowadzanie rekrutacji nowych pracowników i wdrażanie ich w pracę oddziału
zarządzanie przepływem gotówki w oddziale
przygotowywanie raportów sprzedażowych oddziału oraz ich dokładna analiza
przeprowadzanie kontroli wewnętrznych
zarządzanie przypisanym portfelem kluczowych Klientów i jego systematyczny rozwój
budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska S.A.
Lider Centrum Kredytowego
Lukas Bank
zarządzanie pracą administracyjno-skarbcową Centrum Kredytowego
budowanie i rozwój efektywnego zespołu
wspieranie podległych pracowników w realizacji planów sprzedażowych
nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych, przygotowywanie raportów sprzedażowych
przyjmowanie wniosków kredytowych o wyższym stopniu ryzyka
zarządzanie czasem pracy pracowników
zarządzanie przepływem gotówki w oddziale (nadzór nad częstotliwością i bezpieczeństwem zasileń i odwózek gotówki, odpowiednim stanem gotówki w oddziale, zarządzanie pracą kasjerów i skarbników
budowanie i rozwój efektywnego zespołu
wspieranie podległych pracowników w realizacji planów sprzedażowych
nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych, przygotowywanie raportów sprzedażowych
przyjmowanie wniosków kredytowych o wyższym stopniu ryzyka
zarządzanie czasem pracy pracowników
zarządzanie przepływem gotówki w oddziale (nadzór nad częstotliwością i bezpieczeństwem zasileń i odwózek gotówki, odpowiednim stanem gotówki w oddziale, zarządzanie pracą kasjerów i skarbników
Specjalista ds. kredytów, skarbnik
Lukas Bank
obsługa kasowa (bieżąca obsługa klienta, księgowanie operacji, przyjmowanie zasiłków i odwózek gotówki w oddziale, kontrolowanie stanu kasy pozostałych pracowników)
udzielanie pożyczek i kredytów indywidualnych i firmowych, sprzedaż kart kredytowych
przyjmowanie reklamacji
udzielanie pożyczek i kredytów indywidualnych i firmowych, sprzedaż kart kredytowych
przyjmowanie reklamacji
Szkolenia i kursy
Standardy sprzedaży; Coaching; Szkółka menedżerska; Komunikacja kaskadowa; Zarządzanie zmianą; Zarządzanie relacjami; Mentoring; Cel-strategia-plan; Kasjer złotowy; Kasjer walutowy; OWCA dla CALIE SA, CATU SA; Budowanie relacji i współdziałanie; Wyznaczanie celów; Asertywność w zarządzaniu; Kultura a style przywództwa; Moja rola w zespole; Zorientowanie na osiągnięcia; Kreatywność w działaniu; Umiejętność pracy w zespole oraz budowanie zespołu; Motywowanie; Zarządzanie ryzykiem w biznesie; Inwestycje dla każdego; Bezpieczeństwo informacji w praktyce; Reklamacja wspólnym sukcesem; Vademecum bezpieczeństwa informacji; Zarządzanie czasem pracy; Kodeks dobrej sprzedaży.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
literatura, kulinaria
Inne
- Prawo Jazdy kat. B
- Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
- Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)