Anna Karoń

Dyrektor Placówki Bankowej, Credit Agricole Bank Polska SA
Częstochowa, śląskie

Umiejętności

Coaching zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników bankowość detaliczna Zarządzanie Sprzedażą Budowanie zepołu Kontrole wewnętrzne Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne. zarządzanie czasem pracy własnej i zespołu Elastyczność w działaniu empatia, kreatywność, tolerancja, elastyczność, otwartość, samomotywacja Zachowanie wysokich standardów obsługi klienta kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy Rekrutacja pracowników / szkolenia obługa kluczowych klientów Umiejętności analityczne i finansowe Praca zespołowa, nastawienie na rozwiązywanie problemów, wielozadaniowość, zdolności organizacyjne Umiejętność radzenia sobie ze stresem, pracy w zespole i szybkiego uczenia się

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Credit Agricole Bank Polska SA
Dyrektor Placówki Bankowej
 zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym
 motywowanie pracowników do efektywnego działania poprzez prowadzenie szkoleń wewnętrznych, couchingów rozwojowych
 nadzór nad realizacją planów sprzedażowych
 analizowanie efektów pracy poszczególnych pracowników
 pozyskiwanie klientów oraz dbanie o ich wysoką jakość obsługi
 zarządzanie kosztami oddziałowymi oraz ryzykiem operacyjnym
 przeprowadzanie rekrutacji nowych pracowników i wdrażanie ich w pracę oddziału
 zarządzanie przepływem gotówki w oddziale
 przygotowywanie raportów sprzedażowych oddziału oraz ich dokładna analiza
 przeprowadzanie kontroli wewnętrznych
 przygotowywanie eventów
 zarządzanie portfelem kluczowych Klientów oraz jego systematyczny rozwój
 budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska S.A.
Lukas Bank S.A.
Dyrektor Placówki Bankowej
Lukas Bank
 zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym
 motywowanie pracowników do efektywnego działania
 nadzór nad realizacją planów sprzedażowych
 pozyskiwanie klientów oraz dbanie o ich wysoką jakość obsługi
 pozyskiwanie pośredników lokalnych
 zarządzanie kosztami oddziałowymi oraz ryzykiem operacyjnym
 przeprowadzanie rekrutacji nowych pracowników i wdrażanie ich w pracę oddziału
 zarządzanie przepływem gotówki w oddziale
 przygotowywanie raportów sprzedażowych oddziału oraz ich dokładna analiza
 przeprowadzanie kontroli wewnętrznych
 zarządzanie przypisanym portfelem kluczowych Klientów i jego systematyczny rozwój
 budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska S.A.
Lukas Bank S.A.
Lider Centrum Kredytowego
Lukas Bank
 zarządzanie pracą administracyjno-skarbcową Centrum Kredytowego
 budowanie i rozwój efektywnego zespołu
 wspieranie podległych pracowników w realizacji planów sprzedażowych
 nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych, przygotowywanie raportów sprzedażowych
 przyjmowanie wniosków kredytowych o wyższym stopniu ryzyka
 zarządzanie czasem pracy pracowników
 zarządzanie przepływem gotówki w oddziale (nadzór nad częstotliwością i bezpieczeństwem zasileń i odwózek gotówki, odpowiednim stanem gotówki w oddziale, zarządzanie pracą kasjerów i skarbników
Lukas Bank S.A.
Specjalista ds. kredytów, skarbnik
Lukas Bank
 obsługa kasowa (bieżąca obsługa klienta, księgowanie operacji, przyjmowanie zasiłków i odwózek gotówki w oddziale, kontrolowanie stanu kasy pozostałych pracowników)
 udzielanie pożyczek i kredytów indywidualnych i firmowych, sprzedaż kart kredytowych
 przyjmowanie reklamacji
Lukas Bank S.A.
Lider Punktu Obsługi Klienta
Lukas Bank
 nadzorowanie pracy POK-u
 sprzedaż kredytów towarowych i kart kredytowych
 dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
 opracowywanie i analizowanie raportów sprzedażowych POK-u
 rozliczanie czasu pracy podległych pracowników
Lukas Bank S.A.
Referent ds kredytów w Punkcie Obslugi Klienta
Lukas Bank
 sprzedaż kredytów towarowych i kart kredytowych
 przyjmowanie reklamacji
 opracowywanie raportów sprzedażowych

Szkolenia i kursy

Standardy sprzedaży; Coaching; Szkółka menedżerska; Komunikacja kaskadowa; Zarządzanie zmianą; Zarządzanie relacjami; Mentoring; Cel-strategia-plan; Kasjer złotowy; Kasjer walutowy; OWCA dla CALIE SA, CATU SA; Budowanie relacji i współdziałanie; Wyznaczanie celów; Asertywność w zarządzaniu; Kultura a style przywództwa; Moja rola w zespole; Zorientowanie na osiągnięcia; Kreatywność w działaniu; Umiejętność pracy w zespole oraz budowanie zespołu; Motywowanie; Zarządzanie ryzykiem w biznesie; Inwestycje dla każdego; Bezpieczeństwo informacji w praktyce; Reklamacja wspólnym sukcesem; Vademecum bezpieczeństwa informacji; Zarządzanie czasem pracy; Kodeks dobrej sprzedaży.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, specjalność: Zarządzanie finansami i bankowość, magisterskie
Politechnika Częstochowska
Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, specjalność: Zarządzanie rozwojem i konsulting., inżynierskie
Politechnika Częstochowska

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

literatura, kulinaria

Inne

- Prawo Jazdy kat. B
- Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)