Anna Karolina Płachta

Dyrektor ds. Digital Marketingu / Credit Agricole
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Copywriting Digital Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Reklama online Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Credit Agricole Bank Polska SA
Dyrektor ds. Digital Marketingu
Logo
Social Media Director
Havas Media / Socialyse Polska
All of the activities mentioned below plus close cooperation with Havas Media offices globally (incl. knowledge sharing, development of social media tools, best practise and standards, international project management, etc.).
Logo
Social Media Manager
Media Contacts / Socialyse Polska
Setting up the social unit within Havas Media (from 1 person in January 2011 to 3 people in April 2012) and developing its offer.
- Promoting Socialyse in Poland – from preparing SWAT analysis, via managing brand’s social media profiles to deciding on its marketing (promotional activities around providing backchannel for IAB conference) and public relations (incl. contacts with journalists, writing articles, commenting on current events, etc.)
- Managing social media team.
- Creating, implementing, executing and optimising social media strategies and campaigns for company’s existing clients along with pitching for new ones
- Integrating social media in overall strategies.
- Providing social media contribution in client pitches
- Consulting social media strategies and activities for prospect clients.
- Providing social media training and guidance for both clients and co-workers.
- Choosing business partners and negotiating with subcontractors
Media Contacts
Interactive Media Planner
Planning and executing digital campaigns. Buying and selling Internet space, optimising campaigns, reporting and working directly with clients such as Sephora, Nordea Bank, Bibby Financial Services, Walmark, Holbex, Norwegian, Ghelamco.
Logo
stażystka w dziale sprzedaży i obsługi klienta
Bouygues Immobilier Polska
Logo
business consultant
Lerberg Consulting
Developing business projects (research, M&A, client support& assistance – i.e. the Norwegian Financial Mechanism, environmental sector). Successfully matching Norwegian and Polish companies within NFM and providing ongoing business support.
Logo
asystentka
IUCN Office for Central Europe

Szkolenia i kursy

Warsztaty Google 2009
Konferencja Internet Standard - "Community Standard" 2008
Warsztaty szkoleniowe - "Marketing skierowany do kobiet" 2008
Konferencja na temat PR - "PR w biznesie" 2007
Ogólnopolska konferencja na temat marketingu - "Brand it up" 2007
International Conference on PR - "imPRove yourself" 2007
Konferencja na temat CSR - "Make Impact" 2007
Akademia Kompetencji 2006

Edukacja

Logo
Contemporary European Studies, magisterskie
University of Sussex
Logo
Dziennikarstwo i komunikowanie społeczne/ specjalność: Marketing Medialny i Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie: marketing/ ścieżki: zarządzanie strategiczne; konsument podstawą decyzji rynkowych przedsiębiorstw, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

*lubię podróże, także te w głąb siebie;
*relaksuję się przy dobrej książce, czytając poezję, słuchając muzyki i grając na pianinie;
*lubię aktywność - ruch, sport, taniec i spacery;
*wciąż szukam... nie lubię się ograniczać ;) - na świecie tyle jest ciekawych i zaskakujących rzeczy wartych poznania...

Organizacje

Studenckie Naukowe Koło Marketingu SGH

Inne

"Nie można pytać życia o sens, można mu tylko sens nadać"
.
..
.
"One day your life will flash before your eyes. Make sure it is worth watching"

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
AdSocial
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media. Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności. Naszą si
Advergames
Advergames
Advergames - gry reklamowe
Anglosphere
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group. English with native speakers of English.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
GL - Po godzinach
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
Gra Wstępna
Gra Wstępna
Gra wstępna jest jak aperitif, idealnym rozwiązaniem na początek imprezy. Gra wstępna jest początkiem czegoś więcej, tak samo jak flirt, budujący relację między mężczyzną, a kobietą. Oddaj się Grze...
Jestem Kobietą
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?