Umiejętności
Copywriting
Digital Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Reklama online
Project Management
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Social Media Manager
Media Contacts / Socialyse Polska
Setting up the social unit within Havas Media (from 1 person in January 2011 to 3 people in April 2012) and developing its offer.
- Promoting Socialyse in Poland – from preparing SWAT analysis, via managing brand’s social media profiles to deciding on its marketing (promotional activities around providing backchannel for IAB conference) and public relations (incl. contacts with journalists, writing articles, commenting on current events, etc.)
- Managing social media team.
- Creating, implementing, executing and optimising social media strategies and campaigns for company’s existing clients along with pitching for new ones
- Integrating social media in overall strategies.
- Providing social media contribution in client pitches
- Consulting social media strategies and activities for prospect clients.
- Providing social media training and guidance for both clients and co-workers.
- Choosing business partners and negotiating with subcontractors
- Promoting Socialyse in Poland – from preparing SWAT analysis, via managing brand’s social media profiles to deciding on its marketing (promotional activities around providing backchannel for IAB conference) and public relations (incl. contacts with journalists, writing articles, commenting on current events, etc.)
- Managing social media team.
- Creating, implementing, executing and optimising social media strategies and campaigns for company’s existing clients along with pitching for new ones
- Integrating social media in overall strategies.
- Providing social media contribution in client pitches
- Consulting social media strategies and activities for prospect clients.
- Providing social media training and guidance for both clients and co-workers.
- Choosing business partners and negotiating with subcontractors
Szkolenia i kursy
Warsztaty Google 2009
Konferencja Internet Standard - "Community Standard" 2008
Warsztaty szkoleniowe - "Marketing skierowany do kobiet" 2008
Konferencja na temat PR - "PR w biznesie" 2007
Ogólnopolska konferencja na temat marketingu - "Brand it up" 2007
International Conference on PR - "imPRove yourself" 2007
Konferencja na temat CSR - "Make Impact" 2007
Akademia Kompetencji 2006
Konferencja Internet Standard - "Community Standard" 2008
Warsztaty szkoleniowe - "Marketing skierowany do kobiet" 2008
Konferencja na temat PR - "PR w biznesie" 2007
Ogólnopolska konferencja na temat marketingu - "Brand it up" 2007
International Conference on PR - "imPRove yourself" 2007
Konferencja na temat CSR - "Make Impact" 2007
Akademia Kompetencji 2006
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
*lubię podróże, także te w głąb siebie;
*relaksuję się przy dobrej książce, czytając poezję, słuchając muzyki i grając na pianinie;
*lubię aktywność - ruch, sport, taniec i spacery;
*wciąż szukam... nie lubię się ograniczać ;) - na świecie tyle jest ciekawych i zaskakujących rzeczy wartych poznania...
*relaksuję się przy dobrej książce, czytając poezję, słuchając muzyki i grając na pianinie;
*lubię aktywność - ruch, sport, taniec i spacery;
*wciąż szukam... nie lubię się ograniczać ;) - na świecie tyle jest ciekawych i zaskakujących rzeczy wartych poznania...
Organizacje
Studenckie Naukowe Koło Marketingu SGH
Inne
"Nie można pytać życia o sens, można mu tylko sens nadać"
.
..
.
"One day your life will flash before your eyes. Make sure it is worth watching"
.
..
.
"One day your life will flash before your eyes. Make sure it is worth watching"
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media.
Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności.
Naszą si
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group.
English with native speakers of English.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
Gra Wstępna
Gra wstępna jest jak aperitif, idealnym rozwiązaniem na początek imprezy. Gra wstępna jest początkiem czegoś więcej, tak samo jak flirt, budujący relację między mężczyzną, a kobietą. Oddaj się Grze...
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?