Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Team Leader
• Mailowa i telefoniczna współpraca niemieckojęzycznymi partnerami biznesowymi
• Dbanie o pozytywne relację z klientem, partnerem biznesowym oraz personelem opiekuńczym
• Koordynowanie zgodności umów z klientami, partnerami biznesowymi oraz persone-lem opiekuńczym
• Zarządzanie wymianami personelu u każdego klienta
• Zarządzanie danymi wrażliwymi klientów
• Generowanie oraz zarządzanie dokumentacją
• Rozliczanie klientów
• Rozpatrywanie reklamacji
• Współpraca z działem windykacji
• Wdrażanie w zakres obowiązków młodszych specjalistów
• Przygotowywanie raportów i zestawień
• Zarządzanie i kontrola pracy zespołu
• Współpraca z oddziałami firmy na terenie kraju
• Dbanie o pozytywne relację z klientem, partnerem biznesowym oraz personelem opiekuńczym
• Koordynowanie zgodności umów z klientami, partnerami biznesowymi oraz persone-lem opiekuńczym
• Zarządzanie wymianami personelu u każdego klienta
• Zarządzanie danymi wrażliwymi klientów
• Generowanie oraz zarządzanie dokumentacją
• Rozliczanie klientów
• Rozpatrywanie reklamacji
• Współpraca z działem windykacji
• Wdrażanie w zakres obowiązków młodszych specjalistów
• Przygotowywanie raportów i zestawień
• Zarządzanie i kontrola pracy zespołu
• Współpraca z oddziałami firmy na terenie kraju
Starszy Specjalista ds. obsługi klienta niemieckiego
• Mailowa i telefoniczna obsługa stałych klientów oraz partnerów biznesowych na tere-nie Niemiec
• Dbanie o pozytywne relację z klientem, koordynatorem oraz personelem opiekuńczym
• Organizacja logistyczna wymian personelu opiekuńczego u każdego klienta
• Przygotowywanie rozliczeń klientów, partnerów biznesowych oraz personelu opie-kuńczego
• Przygotowywanie raportów i zastawień
• Współpraca z oddziałami na terenie kraju
• Wsparcie zespołu w osiąganiu postawionych celów
• Wspieranie zespołu w przypadku problemów
• Dbanie o pozytywne relację z klientem, koordynatorem oraz personelem opiekuńczym
• Organizacja logistyczna wymian personelu opiekuńczego u każdego klienta
• Przygotowywanie rozliczeń klientów, partnerów biznesowych oraz personelu opie-kuńczego
• Przygotowywanie raportów i zastawień
• Współpraca z oddziałami na terenie kraju
• Wsparcie zespołu w osiąganiu postawionych celów
• Wspieranie zespołu w przypadku problemów
Specjalista do sp. sprzedaży
• Obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz koordynatorów niemieckich
• Organizacja i obsługa logistyczna wyjazdów
• Koordynacja zatrudnienia kandydatów delegowanych na niemiecki rynek pracy
• Weryfikacja potencjału kandydatów- selekcja CV oraz analiza referencji
• Przeprowadzanie wywiadów telefonicznych z kandydatami
• Korespondencje e-mail, indywidualne spotkania
• Przygotowywanie comiesięcznych zestawień i raportów
• Wystawianie rachunków dla klientów niemieckich
• Współpraca z oddziałami firmy na terenie całego kraju
• Obsługa klientów reklamacyjnych
• Podpisywanie umów z kandydatami
• Analiza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów
• Organizacja i obsługa logistyczna wyjazdów
• Koordynacja zatrudnienia kandydatów delegowanych na niemiecki rynek pracy
• Weryfikacja potencjału kandydatów- selekcja CV oraz analiza referencji
• Przeprowadzanie wywiadów telefonicznych z kandydatami
• Korespondencje e-mail, indywidualne spotkania
• Przygotowywanie comiesięcznych zestawień i raportów
• Wystawianie rachunków dla klientów niemieckich
• Współpraca z oddziałami firmy na terenie całego kraju
• Obsługa klientów reklamacyjnych
• Podpisywanie umów z kandydatami
• Analiza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów
Konsultant ds. rekrutacji
• Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych
• Weryfikacja znajomości języka niemieckiego kandydatów chcących podjąć pracę na terenie Niemiec
• Przygotowanie i tłumaczenie profili rekrutacyjnych kandydatów na język niemiecki
• Przygotowanie comiesięcznych raportów i analiza rynku
• Współpraca z oddziałami firmy na terenie całego kraju
• Weryfikacja znajomości języka niemieckiego kandydatów chcących podjąć pracę na terenie Niemiec
• Przygotowanie i tłumaczenie profili rekrutacyjnych kandydatów na język niemiecki
• Przygotowanie comiesięcznych raportów i analiza rynku
• Współpraca z oddziałami firmy na terenie całego kraju
Praktykant
SHtraining Planszowe stymulacje i gry
• Tłumaczenie materiałów szkoleniowych
• Zarządzanie kontaktami z klientami – tworzenie i archiwizowanie baz danych klientów niemieckich,
• Wspieranie strategii biznesowej firmy
• Tłumaczenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej z języka polskiego na język niemiecki i odwrotnie,
• Prowadzenie rekrutacji lektorów języka niemieckiego – monitorowanie portali ogłoszeniowych, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych i ocena kandydatów
• Tworzenie prezentacji w języku niemieckim
• Zarządzanie kontaktami z klientami – tworzenie i archiwizowanie baz danych klientów niemieckich,
• Wspieranie strategii biznesowej firmy
• Tłumaczenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej z języka polskiego na język niemiecki i odwrotnie,
• Prowadzenie rekrutacji lektorów języka niemieckiego – monitorowanie portali ogłoszeniowych, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych i ocena kandydatów
• Tworzenie prezentacji w języku niemieckim
Rejestratorka medyczna
Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego w Radomiu
• Rejestracja usług medycznych,
• Wypełnianie dokumentacji szpitalnych,
• Wprowadzanie usług medycznych do systemu programów komputerowych KS-SWD oraz KS-PPS dla Narodowego Funduszu Zdrowia,
• Odbieranie i wydawanie pacjentom badań lekarskich,
• Wypisywanie zwolnień zdrowotnych dla ZUS-u,
• Archiwacja korespondencji szpitalnej,
• Nadzór nad sprawnym korzystaniem z usług medycznych przez pacjentów,
• Wypełnianie dokumentacji szpitalnych,
• Wprowadzanie usług medycznych do systemu programów komputerowych KS-SWD oraz KS-PPS dla Narodowego Funduszu Zdrowia,
• Odbieranie i wydawanie pacjentom badań lekarskich,
• Wypisywanie zwolnień zdrowotnych dla ZUS-u,
• Archiwacja korespondencji szpitalnej,
• Nadzór nad sprawnym korzystaniem z usług medycznych przez pacjentów,
Szkolenia i kursy
-Budowanie podstaw pro-biznesowych- Plansza Symulacyjna Biznesu FACTORY
-Oswoić biznes-czyli przygotowanie do roli trenera biznesowego
-Profesjonalna obsługa klienta
-Techniki sprzedaży
-Szkolenie BHP
-Oswoić biznes-czyli przygotowanie do roli trenera biznesowego
-Profesjonalna obsługa klienta
-Techniki sprzedaży
-Szkolenie BHP
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Zainteresowania
turystyka górska, waterrafting, tenis ziemny, taniec, muzyka, teatr, fotografia, podróże, szczególnie poznawanie ludzi z innych środowisk i kultur, językoznawstwo, kulturoznawstwo
Inne
OBSŁUGA KOMPUTERA
Pakiet MsOffice (Word, Excel, Access Power Point, Outlook), Internet, KS-SWD oraz KS-PPS dla NFZ
CRM System
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Umiejętność pracy w zespole
• Otwartość
• Dbałość o dobrą atmosferę w zespole
• Kreatywność
• Duża motywacja do pracy
• Chęć do nauki i samorozwoju
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Wysoka kultura osobista
• Umiejętność radzenia sobie z „trudnymi klientami”
• Delegowanie oraz egzekwowanie zadań
Pakiet MsOffice (Word, Excel, Access Power Point, Outlook), Internet, KS-SWD oraz KS-PPS dla NFZ
CRM System
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Umiejętność pracy w zespole
• Otwartość
• Dbałość o dobrą atmosferę w zespole
• Kreatywność
• Duża motywacja do pracy
• Chęć do nauki i samorozwoju
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Wysoka kultura osobista
• Umiejętność radzenia sobie z „trudnymi klientami”
• Delegowanie oraz egzekwowanie zadań
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.