Anna Kapral

Customer service agent
Holand, zagranica

Umiejętności

DAX SAP Obsługa klienta Analiza danych Szybkie przyswajanie wiedzy Prace administracyjne Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan swobodne poruszanie się po internecie praw jazdy kat. B

Języki

niderlandzki
biegły
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

DHL Supply Chain
Customer Service Agent
Wsparcie klienta oraz jego współpracowników.
Weryfikacja, przetwarzanie danych oraz tworzenie raportów. Administrowanie procesu obsługi klienta i wspieranie działu technicznego oraz działu sprzedaży/wymiany towaru (korygowanie błędów, kontakt z IT w razie kłopotów z systemem, uzyskiwanie informacji o nowych produktach i przetwarzaniu danych przyjmowanych produktów). Przyjmowanie zwrotów. Przygotowywanie produktu i dokumentacji do wysyłki manualnej.
Logo
Warehouse operative
DHL Supply Chain (the Netherlands)
Dokładna weyfikacja przyjmowanych towarów pod względem jakościowym i ilościowym.
Sprawdzanie stanu fizycznego przyjmowanego towaru.
Przygotowywanie produktów do wysyłki wraz z odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi wydanie produktu.
Zawiadamianie przełożonego o błędach systemu, uszkodzeniach produktów przyjmowanych jak i tych przechowywanych w magazynie.
Dbałość o porządek i bezpieczeństwo w miejscu pracy.
DHL Supply Chain
Warehouse operative
Dokładna weyfikacja przyjmowanych towarów pod względem jakościowym i ilościowym.
Sprawdzanie stanu fizycznego przyjmowanego towaru.
Wspieranie innych działów przygotowujących produkt do wysyłki. Obsługa systemu SAP.
Logo
Kasjer, sprzedawca, obsługa klienta
A.S. Watson
Sumienne i terminowe wykonywanie zleconych przez pracodawcę zadań. Realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych poprzez obsługę kasy fiskalnej oraz terminala do obsługi kart płatniczych. Rozliczenia utargu i przygotowywanie kas przed otwarciem. Pomoc w przygotowaniu i uczestniczenie w inwentaryzacji. Dbałość o porządek i estetykę miejsca pracy oraz zaplecza. Obsługa klienta, doradzanie w kwestii wyboru produktu.

Szkolenia i kursy

Kurs administracji w szkole wieczorowej w Holandii.
Kurs obejmował: techniki rozmowy, zarządzanie miejscem pracy, archiwizacja, bezpieczeństwo i prywatność, umiejętności komunikacyjne, internet i social media, MS Office, podstawy księgowości.

Edukacja

Logo
Nederlands als tweede taal/Holenderski jako drugi język, średnie
Gilde Opleidingen/Sector NT2
Logo
Zarządzanie informacją, średnie
Liceum Profilowane

Specjalizacje

Administracja biurowa
Inne
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
Obsługa klienta
Kasjerzy

Zainteresowania

Jazda na rolkach i rowerze
Pływanie
Długie spacery
Książka, film, muzyka
Programy motoryzacyjne i przyrodnicze