Doświadczenie zawodowe
Specjalista d/s reklamy magazyny Twój Styl, Pani, Show
Praca w dziale reklamy prasy luksusowej Wydawnictwa BAUER. Sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynie PANI, TWÓJ STYL, SHOW i w ramach tej aktywności ścisła współpraca z redakcjami, kontakty reklamowe z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi ze szczególną odpowiedzialnośią za obsługę branży kosmetycznej i spożywczej, przygotowywanie prezentacji, tworzenie nowych koncepcji i kreatywnych rozwiązań reklamowych w magazynie PANI, pozyskiwanie nowych reklamodwaców, analiza rynku reklamy prasowej.
Non-TV Media Buying Manager
Siedem lat pracy w Dziale Buyingu jednego z największych domów mediowych. Ostatnie dwa lata pracy to scentralizowana obsługa zakupu kampanii non-tv dla Klienta Procter&Gamble - zakup przestrzeni reklamowej w prasie, w kinie i na outdoorze oraz zajmowanie się kampaniami BTL. W ramach działań mediowych non-tv odpowiedzialność na negocjacje kosztów przy prowadzonych kampaniach, tworzenie raportów dla Klienta, sporządzanie niestardowych pakietów mediowych w ramach kampanii non-tv.
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Sprzedaz - Zakup Mediów
Grupa dla ludzi, którzy zajmują się Sprzedaża - Zakupem Mediów. Miejsce wymiany doświadczen i kontaktów.