Umiejętności
Classroom
projektowanie programu nauczania
Curriculum Development
DITA XML
Redagowanie
Technologia Edukacyjna
Angielski
ESL
planowanie eventów
Języki obce
Szkolnictwo wyższe
Nauczanie jezyka
Microsoft Office
Oxygen XML Editor
PowerPoint
Wystąpienia publiczne
Badania
Hiszpański
Teacher Training
Nauczanie
Nauczanie języka angielskiego
tłumaczenia
Korepetycje
Aplikacje internetowe
Nonprofits
Interpreting/Translating
CODEX
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
biegły
włoski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Multilingual Customer Service Representative
Globoforce
Dealing with customer queries, in English, Polish, Italian and Spanish, predominantly via phone and email. During my work here I was given the responsibility of producing weekly and monthly statistical reports for the head of company operations.
Szkolenia i kursy
10.2014 – 01.2015
Technical writing course at Motorola Solutions, Cracow, Poland. Ability to communicate technical information about products and services in a way that is easy to understand. Knowledge of DITA standard, Oxygen and Codex programmes.
Technical writing course at Motorola Solutions, Cracow, Poland. Ability to communicate technical information about products and services in a way that is easy to understand. Knowledge of DITA standard, Oxygen and Codex programmes.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Zainteresowania
I am intrigued by the varied cultures from around the world and I enjoy reading and researching these. When given the opportunity I try to travel to the places about which I have read. During my university studies I developed an interest in the history of Italian art. I also enjoy reading modern literature, specifically psychological novels in the original language.
Grupy
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.