Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Lider zespołu call center
Odpowiadam za zapewnienie sprawnego funkcjonowania zespołu konsultantów telefonicznych. Do moich głównych zadań należy, m.in.: kierowanie zespołem konsultantów Call Center (tj. coaching, motywowanie, układanie grafików, planowanie przerw i zmian pracy), rekrutacja i szkolenie pracowników Call Center, kontrola jakości pracy konsultantów, aktualizacja skryptów, identyfikacja niezbędnych zmian na podstawie obserwacji wykorzystania skryptów przez konsultantów oraz przygotowanie raportów, rankingów, statystyk dla danych projektów.
Specjalista ds. Ochrony Środowiska
Przedsiębiorstwo Usługowe “HOLOX” S.C. w Bielsku Białej.
Brałam czynny udział w pracach polegających na sporządzaniu oceny realizacji obowiązków wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska dokonanej na podstawie badania wpływu działalności przedsiębiorstwa na stan środowiska.
Przygotowywałam materiały szkoleniowe dla przeprowadzania szkoleń w firmie Holox.
Przygotowywałam materiały szkoleniowe dla przeprowadzania szkoleń w firmie Holox.
Szkolenia i kursy
Ukończone szkolenie „Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w Call Center”
Business English Certificate Preliminary
Business English Certificate Preliminary
Edukacja
Inne
Od 01.01.2008 do 31.05.2008 brałam udziała w programie Socrates Erasmus, studiowałam w Turku University of Applied Sciences, Finlandia.
umiejętność obsługi Pakietu Office,
umiejętność dokonania oceny jakości wody w ciekach wodnych na podstawie makrofauny dennej
umiejętność obsługi Pakietu Office,
umiejętność dokonania oceny jakości wody w ciekach wodnych na podstawie makrofauny dennej