Anna Kaczała

Student, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Wypowiedzi

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Inowrocław w temacie BEZPŁATNE SZKOLENIE DOT. PROMOCJI w Toruniu, zwracamy...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Inowrocław

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Włocławek w temacie oferty usług/szkoleń/towarów
    29.06.2010, 11:24

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.eu

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Grudziądz w temacie BEZPŁATNE SZKOLENIE DOT. PROMOCJI w Toruniu, zwracamy...
    29.06.2010, 11:23

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.euAnna Kaczała edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 11:23

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Chełmno w temacie BEZPŁATNE SZKOLENIA DOT. PROMOCJI w Toruniu, zwracamy...
    29.06.2010, 11:20

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.euAnna Kaczała edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 11:20

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Bydgoszcz aktywna w temacie Ogłoszenia różne
    29.06.2010, 11:16

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie http://top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.eu

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Pomorska.pl w temacie BEZPŁATNE SZKOLENIE DOT. PROMOCJI W TORUNIU
    29.06.2010, 11:13

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Na szkolenie składa się cykl 12 spotkań. Jednakże z uwagi na okres wakacyjny zwiększamy dopuszczalny limit nieobecności do 4 dni, ale z koniecznością uzupełnienia wiedzy w trakcie konsultacji indywidualnych. Oznacza to, że można będzie opuścić 4 dni – 2 weekendy zajęć i później po wakacjach zapisać się do wykładowcy opuszczonego bloku i uzupełnić wiedzę.
    Konsultacje indywidualne realizowane będą po wakacjach w miesiącu wrześniu 2010 – terminy i miejsca spotkań ustalane indywidualnie.

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie http://top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.euAnna Kaczała edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 11:13

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Toruński Biznes w temacie Ogłoszenia
    29.06.2010, 11:10

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Na szkolenie składa się cykl 12 spotkań. Jednakże z uwagi na okres wakacyjny zwiększamy dopuszczalny limit nieobecności do 4 dni, ale z koniecznością uzupełnienia wiedzy w trakcie konsultacji indywidualnych. Oznacza to, że można będzie opuścić 4 dni – 2 weekendy zajęć i później po wakacjach zapisać się do wykładowcy opuszczonego bloku i uzupełnić wiedzę.
    Konsultacje indywidualne realizowane będą po wakacjach w miesiącu wrześniu 2010 – terminy i miejsca spotkań ustalane indywidualnie.

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie http://top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.eu

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie SZKOLENIA TORUŃ w temacie BEZPŁATNE SZKOLENIE DOT. PROMOCJI W TORUNIU
    29.06.2010, 11:08

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Na szkolenie składa się cykl 12 spotkań. Jednakże z uwagi na okres wakacyjny zwiększamy dopuszczalny limit nieobecności do 4 dni, ale z koniecznością uzupełnienia wiedzy w trakcie konsultacji indywidualnych. Oznacza to, że można będzie opuścić 4 dni – 2 weekendy zajęć i później po wakacjach zapisać się do wykładowcy opuszczonego bloku i uzupełnić wiedzę.
    Konsultacje indywidualne realizowane będą po wakacjach w miesiącu wrześniu 2010 – terminy i miejsca spotkań ustalane indywidualnie.

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie http://top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.euAnna Kaczała edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 11:09

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Szkolenia w całej Polsce w temacie BEZPŁATNE SZKOLENIE EFS DOT. PROMOCJI W TORUNIU
    29.06.2010, 11:05

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Na szkolenie składa się cykl 12 spotkań. Jednakże z uwagi na okres wakacyjny zwiększamy dopuszczalny limit nieobecności do 4 dni, ale z koniecznością uzupełnienia wiedzy w trakcie konsultacji indywidualnych. Oznacza to, że można będzie opuścić 4 dni – 2 weekendy zajęć i później po wakacjach zapisać się do wykładowcy opuszczonego bloku i uzupełnić wiedzę.
    Konsultacje indywidualne realizowane będą po wakacjach w miesiącu wrześniu 2010 – terminy i miejsca spotkań ustalane indywidualnie.

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie http://top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.euAnna Kaczała edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 11:05

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie iSzkolenia.pl w temacie BEZPŁATNE SZKOLENIE EFS W TORUNIU
    29.06.2010, 11:02

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Na szkolenie składa się cykl 12 spotkań. Jednakże z uwagi na okres wakacyjny zwiększamy dopuszczalny limit nieobecności do 4 dni, ale z koniecznością uzupełnienia wiedzy w trakcie konsultacji indywidualnych. Oznacza to, że można będzie opuścić 4 dni – 2 weekendy zajęć i później po wakacjach zapisać się do wykładowcy opuszczonego bloku i uzupełnić wiedzę.
    Konsultacje indywidualne realizowane będą po wakacjach w miesiącu wrześniu 2010 – terminy i miejsca spotkań ustalane indywidualnie.

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie http://top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.euAnna Kaczała edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 11:02

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Szkolenia Edustacja w temacie BEZPŁATNE SZKOLENIA EFS W TORUNIU
    29.06.2010, 11:00

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Na szkolenie składa się cykl 12 spotkań. Jednakże z uwagi na okres wakacyjny zwiększamy dopuszczalny limit nieobecności do 4 dni, ale z koniecznością uzupełnienia wiedzy w trakcie konsultacji indywidualnych. Oznacza to, że można będzie opuścić 4 dni – 2 weekendy zajęć i później po wakacjach zapisać się do wykładowcy opuszczonego bloku i uzupełnić wiedzę.
    Konsultacje indywidualne realizowane będą po wakacjach w miesiącu wrześniu 2010 – terminy i miejsca spotkań ustalane indywidualnie.

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie http://top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.euAnna Kaczała edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 11:00

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 2013 w temacie ogłoszenia / szkolenia / konferencje
    29.06.2010, 10:57

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Na szkolenie składa się cykl 12 spotkań. Jednakże z uwagi na okres wakacyjny zwiększamy dopuszczalny limit nieobecności do 4 dni, ale z koniecznością uzupełnienia wiedzy w trakcie konsultacji indywidualnych. Oznacza to, że można będzie opuścić 4 dni – 2 weekendy zajęć i później po wakacjach zapisać się do wykładowcy opuszczonego bloku i uzupełnić wiedzę.
    Konsultacje indywidualne realizowane będą po wakacjach w miesiącu wrześniu 2010 – terminy i miejsca spotkań ustalane indywidualnie.

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie http://top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.eu

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Rynek Szkoleń w temacie BEZPŁATNE SZKOLENIE EFS W TORUNIU
    29.06.2010, 10:54

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Na szkolenie składa się cykl 12 spotkań. Jednakże z uwagi na okres wakacyjny zwiększamy dopuszczalny limit nieobecności do 4 dni, ale z koniecznością uzupełnienia wiedzy w trakcie konsultacji indywidualnych. Oznacza to, że można będzie opuścić 4 dni – 2 weekendy zajęć i później po wakacjach zapisać się do wykładowcy opuszczonego bloku i uzupełnić wiedzę.
    Konsultacje indywidualne realizowane będą po wakacjach w miesiącu wrześniu 2010 – terminy i miejsca spotkań ustalane indywidualnie.

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie http://top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.euAnna Kaczała edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 10:54

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Regionalne Ośrodki EFS w temacie BEZPŁATNE SZKOLENIE EFS W TORUNIU
    29.06.2010, 10:51

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Na szkolenie składa się cykl 12 spotkań. Jednakże z uwagi na okres wakacyjny zwiększamy dopuszczalny limit nieobecności do 4 dni, ale z koniecznością uzupełnienia wiedzy w trakcie konsultacji indywidualnych. Oznacza to, że można będzie opuścić 4 dni – 2 weekendy zajęć i później po wakacjach zapisać się do wykładowcy opuszczonego bloku i uzupełnić wiedzę.
    Konsultacje indywidualne realizowane będą po wakacjach w miesiącu wrześniu 2010 – terminy i miejsca spotkań ustalane indywidualnie.

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie http://top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.euAnna Kaczała edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 10:52

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Szkolenia EFS w temacie Zaproszenia na szkolenie
    29.06.2010, 10:48

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Na szkolenie składa się cykl 12 spotkań. Jednakże z uwagi na okres wakacyjny zwiększamy dopuszczalny limit nieobecności do 4 dni, ale z koniecznością uzupełnienia wiedzy w trakcie konsultacji indywidualnych. Oznacza to, że można będzie opuścić 4 dni – 2 weekendy zajęć i później po wakacjach zapisać się do wykładowcy opuszczonego bloku i uzupełnić wiedzę.
    Konsultacje indywidualne realizowane będą po wakacjach w miesiącu wrześniu 2010 – terminy i miejsca spotkań ustalane indywidualnie.

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie http://top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.eu

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Szkolenia24h w temacie szkolenia EFS darmowe szkolenia dofiansowane
    29.06.2010, 10:46

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Na szkolenie składa się cykl 12 spotkań. Jednakże z uwagi na okres wakacyjny zwiększamy dopuszczalny limit nieobecności do 4 dni, ale z koniecznością uzupełnienia wiedzy w trakcie konsultacji indywidualnych. Oznacza to, że można będzie opuścić 4 dni – 2 weekendy zajęć i później po wakacjach zapisać się do wykładowcy opuszczonego bloku i uzupełnić wiedzę.
    Konsultacje indywidualne realizowane będą po wakacjach w miesiącu wrześniu 2010 – terminy i miejsca spotkań ustalane indywidualnie.

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie http://top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.eu

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Szkolenia EFS
    29.06.2010, 10:43

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Na szkolenie składa się cykl 12 spotkań. Jednakże z uwagi na okres wakacyjny zwiększamy dopuszczalny limit nieobecności do 4 dni, ale z koniecznością uzupełnienia wiedzy w trakcie konsultacji indywidualnych. Oznacza to, że można będzie opuścić 4 dni – 2 weekendy zajęć i później po wakacjach zapisać się do wykładowcy opuszczonego bloku i uzupełnić wiedzę.
    Konsultacje indywidualne realizowane będą po wakacjach w miesiącu wrześniu 2010 – terminy i miejsca spotkań ustalane indywidualnie.

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie http://top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.eu

  • Anna Kaczała
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Szkolenia Last Minute
    29.06.2010, 10:41

    BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

    Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

    Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
     Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
     Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
     Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
     Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

    Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://www.top-projekt.eu/torun/specjalisci

    Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

    Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
    - „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
    - „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
    - „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
    - „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

    Na szkolenie składa się cykl 12 spotkań. Jednakże z uwagi na okres wakacyjny zwiększamy dopuszczalny limit nieobecności do 4 dni, ale z koniecznością uzupełnienia wiedzy w trakcie konsultacji indywidualnych. Oznacza to, że można będzie opuścić 4 dni – 2 weekendy zajęć i później po wakacjach zapisać się do wykładowcy opuszczonego bloku i uzupełnić wiedzę.
    Konsultacje indywidualne realizowane będą po wakacjach w miesiącu wrześniu 2010 – terminy i miejsca spotkań ustalane indywidualnie.

    Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

    Więcej informacji na stronie http://www.top-projekt.eu/torun/index

    Pozdrawiam,
    a.kaczala@top-projekt.eu

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do