Umiejętności
Koordynacja projektu
Project Management
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menadżer Działu Obsługi Klienta (projekty outsourcingowe)
PMT HR
Obsługa Kluczowych Klientów w zakresie prowadzonych projektów
Planowanie, wdrożenie i koordynacja projektów outsourcingowych w branży FMCG, AGD-RTV i usługowej (struktury przedstawicieli handlowych, doradców i merchandiserów)
Przygotowanie ofert handlowych, kalkulacji i umów
Koordynacja projektów wspierających sprzedaż i akcji promocyjnych
Analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych
Analiza danych w projektach i budżetowanie
Planowanie, wdrożenie i koordynacja projektów outsourcingowych w branży FMCG, AGD-RTV i usługowej (struktury przedstawicieli handlowych, doradców i merchandiserów)
Przygotowanie ofert handlowych, kalkulacji i umów
Koordynacja projektów wspierających sprzedaż i akcji promocyjnych
Analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych
Analiza danych w projektach i budżetowanie
Menedżer Projektów
Obsługa Kluczowych Klientów w zakresie prowadzonych projektów
Planowanie, wdrożenie i koordynacja projektów outsourcingowych w branży FMCG, AGD-RTV i usługowej (struktury przedstawicieli handlowych, doradców i merchandiserów)
Przygotowanie ofert handlowych, kalkulacji i umów
Koordynacja projektów wspierających sprzedaż i akcji promocyjnych
Analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych
Przeprowadzenie rekrutacji i szkoleń
Elementy polityki kadrowej, m.in. zatrudnianie i zwalnianie, rozliczanie osób uczestniczących w projektach
Analiza danych w projektach i budżetowanie
Rozwój narzędzi i procesów wspierających raportowanie
Planowanie, wdrożenie i koordynacja projektów outsourcingowych w branży FMCG, AGD-RTV i usługowej (struktury przedstawicieli handlowych, doradców i merchandiserów)
Przygotowanie ofert handlowych, kalkulacji i umów
Koordynacja projektów wspierających sprzedaż i akcji promocyjnych
Analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych
Przeprowadzenie rekrutacji i szkoleń
Elementy polityki kadrowej, m.in. zatrudnianie i zwalnianie, rozliczanie osób uczestniczących w projektach
Analiza danych w projektach i budżetowanie
Rozwój narzędzi i procesów wspierających raportowanie
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obsługa Kluczowych Klientów w zakresie prowadzonych projektów
Przepływ informacji pomiędzy klientem a strukturą terenową firmy,
Analiza danych i generowanie raportów dla klientów,
Przygotowywanie badań w sieciach hipermarketów i C&C, koordynacja i kontrola ich przebiegu z centrali firmy,
Przygotowywanie comiesięcznych rozliczeń,
Przygotowywanie rekrutacji i szkoleń
Logistyka i zarządzanie materiałami POS
Przepływ informacji pomiędzy klientem a strukturą terenową firmy,
Analiza danych i generowanie raportów dla klientów,
Przygotowywanie badań w sieciach hipermarketów i C&C, koordynacja i kontrola ich przebiegu z centrali firmy,
Przygotowywanie comiesięcznych rozliczeń,
Przygotowywanie rekrutacji i szkoleń
Logistyka i zarządzanie materiałami POS
Szkolenia i kursy
2015 - szkolenie "Diamenty Sprzedaży"
2015 - szkolenie "Psychologia sprzedaży. Precyzyjna komunikacja kluczem do sukcesu w kontakcie z klientem"
2014 - szkolenie z zakresu komunikacji "Lider 2.0 Komunikacja doskonała"
2014 - Narzędzia analityczne w pracy menagera
2006-2007: cykl szkoleń z zakresu autoprezentacji, zarządzania czasem i organizacji pracy
2001-2002: dyplom DFA1 Paryskiej Izby Przemysłowej z zakresu znajomości języka francuskiego w ekonomii,
1998-1999: dyplom DELF z języka francuskiego, stopień DELF 1, 2, 4.
2015 - szkolenie "Psychologia sprzedaży. Precyzyjna komunikacja kluczem do sukcesu w kontakcie z klientem"
2014 - szkolenie z zakresu komunikacji "Lider 2.0 Komunikacja doskonała"
2014 - Narzędzia analityczne w pracy menagera
2006-2007: cykl szkoleń z zakresu autoprezentacji, zarządzania czasem i organizacji pracy
2001-2002: dyplom DFA1 Paryskiej Izby Przemysłowej z zakresu znajomości języka francuskiego w ekonomii,
1998-1999: dyplom DELF z języka francuskiego, stopień DELF 1, 2, 4.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Zainteresowania
w wolnym czasie lubię jeździć na rolkach, łyżwach, ćwiczę jogę i czytam książki
Inne
Prawo jazdy kategorii B
Obsługa komputera (Word, Excel, Power Point, Access - podstawy)
Obsługa komputera (Word, Excel, Power Point, Access - podstawy)
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy