Umiejętności
Zarządzanie zespołem
negocjacje handlowe
organizacja czasu pracy
TRENER BIZNESU
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Projekty międzynarodowe
prowadzenie postępowań przetargowych
Pakiet MS Offfice
zarządzanie zespołem, doświadczenie trenerskie
doradztwo biznesowe
otwartość na zmianę i nastawienie na ciągły rozwój,
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy konsultant
• outsourcing procesów zakupowych dla firm z branży farmaceutycznej, energetycznej, retail
• Trener szkoleń zakupowych i negocjacyjnych dla klientów zewnętrznych
• konsulting zakupowy – doradztwo strategiczne, operacyjne oraz procesowe
• prowadzenie pełnych procesów zakupowych (RFI, RFQ, RFP, aukcje, SLA, umowy)- w tym PzP
• współtworzenie strategii rozwoju konsultingu w organizacji
• Trener szkoleń zakupowych i negocjacyjnych dla klientów zewnętrznych
• konsulting zakupowy – doradztwo strategiczne, operacyjne oraz procesowe
• prowadzenie pełnych procesów zakupowych (RFI, RFQ, RFP, aukcje, SLA, umowy)- w tym PzP
• współtworzenie strategii rozwoju konsultingu w organizacji
Starszy konsultant
• outsourcing zakupów pośrednich dla firm z branży IT, samochodowej oraz dużej sieci handlowej
• analiza i optymalizacja wydatków na zakupy pośrednie dla klientów zewnętrznych
• konsulting zakupowy – doradztwo strategiczne, operacyjne oraz procesowe
• prowadzenie pełnych procesów zakupowych (RFI, RFQ, RFP, aukcje) - w tym PzP
• wdrażanie oraz bieżąca obsługa platform zakupowych (SAP Ariba, NextBuy, Oneplace)
• analiza i optymalizacja wydatków na zakupy pośrednie dla klientów zewnętrznych
• konsulting zakupowy – doradztwo strategiczne, operacyjne oraz procesowe
• prowadzenie pełnych procesów zakupowych (RFI, RFQ, RFP, aukcje) - w tym PzP
• wdrażanie oraz bieżąca obsługa platform zakupowych (SAP Ariba, NextBuy, Oneplace)
Senior Buyer
• aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie dostawców z obszaru Dom i Wnętrze z całej Europy
• negocjowanie warunków handlowych – ceny zakupu, polityka zwrotów i wyprzedaży, warunki logistyczne na Polskę, Czechy i Słowację
• projektowanie kampanii e-commerce w środowisku start-up (selekcja produktów, styl, ekonomika, konkurencja)
• wprowadzanie innowacji oraz komunikowanie światowych trendów w obszarze designu
• regularne wizyty handlowe na targach wnętrzarskich i meblowych w Polsce i Europie
• monitoring działań konkurencji oraz bieżące śledzenie kierunków rozwoju branży
• codzienna współpraca z Westwing w innych krajach
• negocjowanie warunków handlowych – ceny zakupu, polityka zwrotów i wyprzedaży, warunki logistyczne na Polskę, Czechy i Słowację
• projektowanie kampanii e-commerce w środowisku start-up (selekcja produktów, styl, ekonomika, konkurencja)
• wprowadzanie innowacji oraz komunikowanie światowych trendów w obszarze designu
• regularne wizyty handlowe na targach wnętrzarskich i meblowych w Polsce i Europie
• monitoring działań konkurencji oraz bieżące śledzenie kierunków rozwoju branży
• codzienna współpraca z Westwing w innych krajach
Kupiec
• negocjowanie warunków handlowych – ceny zakupu, budżety promocyjne, polityka zwrotów i wyprzedaży, akcje handlowe itp. na Polskę i kraje Europy Centralnej
• praca w strukturze macierzowej - funkcjonowanie w ramach zespołu polskiego i angielskiego
• zarządzanie programami lojalnościowymi w Tesco Polska
• odpowiedzialność za wynik finansowy ( zapasy i zasoby, koszty, obrót i marża)
• zarządzanie kategoria zakupową wraz z 6 osobowym zespołem– analiza konkurencji, polityka cenowa, oferta i plan handlowy.
• praca w strukturze macierzowej - funkcjonowanie w ramach zespołu polskiego i angielskiego
• zarządzanie programami lojalnościowymi w Tesco Polska
• odpowiedzialność za wynik finansowy ( zapasy i zasoby, koszty, obrót i marża)
• zarządzanie kategoria zakupową wraz z 6 osobowym zespołem– analiza konkurencji, polityka cenowa, oferta i plan handlowy.
koordynator ds. najemców
Neinver Asset Management
• koordynowanie funkcjonowania Centrum Handlowego
• wynajem powierzchni handlowych i sprzedaż usług dodatkowych
• sporządzanie umów najmu, umów handlowych, kontraktów promocyjnych
• analiza i raportowanie wskaźników funkcjonowania Centrum Handlowego do Centrali w Hiszpanii
• koordynowanie otwarcia nowych lokali
• wynajem powierzchni handlowych i sprzedaż usług dodatkowych
• sporządzanie umów najmu, umów handlowych, kontraktów promocyjnych
• analiza i raportowanie wskaźników funkcjonowania Centrum Handlowego do Centrali w Hiszpanii
• koordynowanie otwarcia nowych lokali
Store Manager
•zarządzanie zespołem menadżerów (motywowanie, rozwój, budowanie pozytywnych relacji)
•rekrutacja i selekcja pracowników, wdrażanie i szkolenie, ewaluacja
•współpraca z biurem regionalnym, Support Office i innymi sklepami H&M
•organizowanie czasu pracy i ustalanie priorytetów, kontrola
•prowadzenie i przygotowanie codziennych spotkań z załogą(ok. 35 osób)
•realizacja planów sprzedaży oraz efektywności godzin pracy
•dbałość o handlowy wizerunek sklepu
•zapewnianie jakości obsługi klienta i usług dodatkowych
•elastyczność i reakcja na zmiany w otoczeniu handlowym (pogoda, trendy, konkurencja)
•coaching technik sprzedaży
•rekrutacja i selekcja pracowników, wdrażanie i szkolenie, ewaluacja
•współpraca z biurem regionalnym, Support Office i innymi sklepami H&M
•organizowanie czasu pracy i ustalanie priorytetów, kontrola
•prowadzenie i przygotowanie codziennych spotkań z załogą(ok. 35 osób)
•realizacja planów sprzedaży oraz efektywności godzin pracy
•dbałość o handlowy wizerunek sklepu
•zapewnianie jakości obsługi klienta i usług dodatkowych
•elastyczność i reakcja na zmiany w otoczeniu handlowym (pogoda, trendy, konkurencja)
•coaching technik sprzedaży
Kierownik Działu Handlowego
•negocjowanie cen zakupu towarów na poziomie lokalnym i ogólnopolskim
•organizacja regionalnych akcji promocyjnych (gazetki, eventy)
•współpraca z dostawcami w zakresie wsparcia sprzedaży, zwrotów, ekspozycji, dodatkowych rabatów
•orientacja na klienta i kreowanie potrzeb klientów, wprowadzanie innowacji
•budowanie trwałych więzi z klientami, pozyskiwanie stałych klientów indywidualnych oraz firm przygotowanie i wdrożenie programu lojalnościowego dla klientów (pierwszy market w Polsce)
•zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem (rekrutacja, szkolenie i rozwój, ocena, coaching)
•zarządzanie procesem zmiany i wprowadzanie nowych projektów jako działy testowe
•trener wewnętrzny – moduł „Trudne sytuacje w obsłudze klienta” od 2005r;
•planowanie i kontrola pracy ekipy
•przygotowywanie nowych działów i ekip do otwarcia - 5 sklepów Leroy Merlin
•współpraca z innymi działami firmy - wspólne z ekipą osiąganie sukcesów –np. awans o 5 miejsc w poziomie obrotów w ciągu 1 roku od przejęcia działu
•tworzenie założeń ilościowych (koszty i przychody) i planów sprzedażowych
•odpowiedzialność za wynik finansowy ( zapasy i zasoby, koszty, obrót i marża)
•realizacja założeń sprzedaży z bardzo dobrymi wynikami – powyżej średniej firmy
•zarządzanie polityką handlową– analiza działań konkurencji, badanie cen, polityka cenowa
•tworzenie oferty handlowej działów
•tworzenie planów inwestycyjnych i ich realizacja
•bieżące zarządzanie zamówieniami i parametrami handlowymi działu
•zarządzanie kilkunastomilionowym zapasem towarów
•organizacja regionalnych akcji promocyjnych (gazetki, eventy)
•współpraca z dostawcami w zakresie wsparcia sprzedaży, zwrotów, ekspozycji, dodatkowych rabatów
•orientacja na klienta i kreowanie potrzeb klientów, wprowadzanie innowacji
•budowanie trwałych więzi z klientami, pozyskiwanie stałych klientów indywidualnych oraz firm przygotowanie i wdrożenie programu lojalnościowego dla klientów (pierwszy market w Polsce)
•zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem (rekrutacja, szkolenie i rozwój, ocena, coaching)
•zarządzanie procesem zmiany i wprowadzanie nowych projektów jako działy testowe
•trener wewnętrzny – moduł „Trudne sytuacje w obsłudze klienta” od 2005r;
•planowanie i kontrola pracy ekipy
•przygotowywanie nowych działów i ekip do otwarcia - 5 sklepów Leroy Merlin
•współpraca z innymi działami firmy - wspólne z ekipą osiąganie sukcesów –np. awans o 5 miejsc w poziomie obrotów w ciągu 1 roku od przejęcia działu
•tworzenie założeń ilościowych (koszty i przychody) i planów sprzedażowych
•odpowiedzialność za wynik finansowy ( zapasy i zasoby, koszty, obrót i marża)
•realizacja założeń sprzedaży z bardzo dobrymi wynikami – powyżej średniej firmy
•zarządzanie polityką handlową– analiza działań konkurencji, badanie cen, polityka cenowa
•tworzenie oferty handlowej działów
•tworzenie planów inwestycyjnych i ich realizacja
•bieżące zarządzanie zamówieniami i parametrami handlowymi działu
•zarządzanie kilkunastomilionowym zapasem towarów
Szkolenia i kursy
Zarządzanie akcją handlową; Delegowanie; Techniki sprzedaży; Budowanie relacji w zespole; Przywództwo i motywowanie, Zarządzanie firmą; Zarządzanie sobą w czasie; Zarządzanie zespołem w ramach Leroy Merlin Polska
Trening rozwoju osobistego, Polsko-Szwajcarskie Centrum Przedsiębiorczości, prowadzący prof. Mario Raich
Trening rozwoju osobistego, Polsko-Szwajcarskie Centrum Przedsiębiorczości, prowadzący prof. Mario Raich
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zakupy
Inne
Zainteresowania
Biegi przeszkodowe, Triathlon, Biegi górskie, literatura psychologiczna, kultura dawnej Japonii, kuchnia
Inne
Prawo jazdy kat. B od 1997 r. bezwypadkowo
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze