Anna Jugowiec

Asystent ds. sprzedaży, BANK MILLENNIUM S.A.

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank Millennium S.A.
Asystent ds. sprzedaży
Obsługa klienta indywidualnego i biznesowego, aktywna sprzedaż produktów kredytowych, obsługa kasjerska,inne czynności wynikające ze specyfiki banku.
mBank S.A.
Referent
obsługa klienta indywidualnego, biznesowego, klientów zamożnych, zakładanie kont, lokat, rachunków do obsługi funduszy inwestycyjnych, rachunków maklerskich, doradztwo, udzielanie kredytów, karty kredytowe, wydawanie wypłat awizowanych, obsługa bankomatu i wpłatomatu, księgowania, szkolenie nowych pracowników działania administracyjne (poczta i zamówienia magazynowe), archiwizacja dokumentów, dbanie o wystrój placówki wg. Obowiązujących standardów.
Netia S.A.
Autoryzowany konsultant Nenii
Konsultant klienta biznesowego
GERMANOS SP.Z.O.O.
Opiekun klienta w salonie firmowym
obsługa klienta biznesowego i indywidualnego
Logo
Opiekun klienta
Tom-tel Kraków partner Telekomunikacji Polskiej
obsługa klienta biznesowego
Allbecon Polska Sp. z o.o.
hostessa
działania promocyjne, praca w punkcie informacyjnym
Logo
Hostessa
Cursor Sp. z o.o., Kraków
promowanie produktów, animacje i degustacje
McDonald's Polska Sp. z o.o.
Pracownik restauracji
obsługa gości, kontrola i przygotowywanie żywności

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie,specjalizacja Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

sport, kino, zwierzęta, literatura

Inne

ODBYTE PRAKTYKI:
od 09.2004 do 12.2004
● konsultant ds. systemów zarządzania jakością HACCP i ISO
● New-Tech, Kraków
● pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o HACCP i ISO