Anna Jończyk

Anna Jończyk

Dyrektor Placówki Bankowej, Credit Agricole Bank Polska SA
Nowa Wola, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Credit Agricole Bank Polska SA
Dyrektor Placówki Bankowej
• Realizacja planów sprzedażowych;
• Nadzorowanie i organizowanie procesu sprzedaży;
• Zarządzanie, motywowanie i szkolenie Doradców Klienta;
• Kontrola dokumentów bankowych;
• Dbanie o jakość sprzedaży i obsługę klienta zgodnie ze standardami Banku;
• Organizowanie i kontrola przebiegu promocji ogólnopolskich i lokalnych;
• Raportowanie działań, analizy i planowanie sprzedaży - realizacji założonych planów;
• Obsługa klientów hipotecznych;
• Reprezentowanie Banku w relacjach z klientami VIP
Polbank EFG S.A.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• Współpraca z siecią sprzedaży Banku poprzez podejmowanie działań mających na celu wsparcie i zwiększenie sprzedaży;
• Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych;
• Prowadzenie negocjacji handlowych;
• Praca pod presją czasu i wyniku;
• Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność jej planowania;
• Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami z klientami biznesowymi
( małe i średnie przedsiębiorstwa, korporacje);
• Nadzorowanie i organizowanie procesu sprzedaży;
• Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi klientami,
• Motywowanie i szkolenie Doradców w Regionie (Szkolenia produktowe i sprzedażowe);
• Uczestnictwo w projektach tworzenia ofert dla Klientów firmowych i indywidualnych;
• Sporządzanie okresowych raportów i analiz;
• Reprezentowanie Banku w relacjach z klientami.
Navo Orbico Sp. z o.o.
Area Sales Manager
Regionalny Kierownik Sprzedaży – Gillette

• Budowanie rynku lokalnego przez pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie
relacji z istniejącymi;
• Zwiększenie sprzedaży produktów Gillette - rynek tradycyjny
• Rozwinięcie dystrybucji produktów;
• Podejmowanie działania w zakresie pozyskania, obsługi i utrzymania klienta
strategicznego. Podtrzymywanie relacji biznesowych. Współpraca i negocjacje
handlowe z sieciami lokalnymi;
• Organizowanie i realizację lokalnych akcji promocyjnych;
• Koordynację i zarządzanie podległym zespołem Przedstawicieli Handlowych
• Rekrutację, motywowanie i szkolenie Przedstawicieli Handlowych;
• Aktywny udział w tworzeniu i wykorzystaniu budżetów;
• Współpraca z działami P&G – realizacja projektów;
• Praca pod presją czasu i wyniku;
• Uczestnictwo w projektach wsparcia sprzedaży;
• Dyplom i Wyróżnienie w dowód uznania za kreatywność i ponadprzeciętne
zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.

Area Sales Manager – ds. Rynku Kosmetycznego P&G
• Zwiększenie sprzedaży produktów kosmetycznych P&G w rynku tradycyjnym;
• Efektywne kierowanie pracą podległych pracowników poprzez podział odpowiednich
zadań oraz stały nadzór i kontrolę ich realizacji. Wdrożenie i szkolenia nowych
pracowników;
• Wyznaczanie i nadzór nad realizacją planów sprzedażowych;
• Nadzór nad pracą podległego zespołu;
• Budowanie rynku lokalnego przez pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie
relacji z istniejącymi, podtrzymywanie relacji biznesowych;
• Współpraca i negocjacje handlowe z sieciami lokalnymi;
• Organizacja i nadzorowanie Akcji Mikro-Marketingowych;
• Zarządzanie i kontrola nad udzielaniem rabatów, Zarządzanie bazą danych, rekrutacja;

Przedstawiciel Handlowy – ds. Rynku Kosmetycznego P&G
• Realizacja planów sprzedażowych;
• Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność jej planowania;
• Zwiększenie sprzedaży produktów kosmetycznych P&G w rynku tradycyjnym;
• Wprowadzanie nowych produktów – rozszerzanie dystrybucji;
• Budowanie rynku lokalnego przez pozyskiwanie nowych klientów, rozszerzenie
dystrybucji;
• Współpraca i negocjacje z klientami biznesowymi;
• Praca pod presją czasu i wyniku, planowanie organizacji pracy;
• Zarządzanie i kontrola nad udzielaniem rabatów, Zarządzanie bazą danych, rekrutacja;
Rigall Distribution Sp. Z.O.O.
Team Manager
Specjalista ds. Treningu i Rozwoju
• Szkolenia wstępne. Couchingi;
• Rekrutacja na stanowisko Doradcy ds. Kart Kredytowych;

Team Manager
• Szkolenia wstępne;
• Zbudowanie zespołu sprzedażowego na podległym terenie;
• Dbanie o jakość sprzedaży i obsługę klienta zgodnie ze standardami Banku;
• Organizowanie i kontrola przebiegu promocji ogólnopolskich i lokalnych;
• Zarządzanie i szkolenie grupą Doradców. Couchingi;
• Raportowanie działań, analizy i planowanie sprzedaży - realizacji założonych planów;
• Kierowanie ścieżką kariery zawodowej Doradców;

Doradca ds. kart Kredytowych
• Aktywna sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Citibank Handlowy;
Realizacja planów sprzedażowych i ekspozycyjnych;
• Budowanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami;
• Zwiększenie sprzedaży produktów bankowych;
• Prowadzenie prezentacji dla klientów indywidualnych oraz grupowych;
• Zarządzanie powierzonym portfelem klientów.
Grupa VECTOR
Asystentka Zarządu

Edukacja

Logo
Stosunki międzynarodowe, magisterskie
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu

Specjalizacje

Bankowość
Inne