Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Przedstawiciel Medyczny
• Współpraca z lekarzami (szpitale, POZ - internista, kardiolog, diabetolog) na terenie Łodzi i województwa
• Doskonałe relacje biznesowe z lekarzami szpitali, POZ, farmaceutami
• Promocja analogów insulin długo i szybkodziałających oraz insulin ludzkich, leków przeciwcukrzycowych oraz antybiotyków, NLPZ, leków przeciwzakrzepowych, antyhistaminowych, kardiologicznych
• Osiągnięcie V miejsca w rankingu Sales Champion (linia cardio/diabetes) w grupie 80 osób w 2009 roku
• Osiągnięcie drugiego wyniku sprzedaży Rovamycyny w w skali kraju
• Realizacja strategii firmy i kreowanie jej pozytywnego wizerunku na rynku
• Promocja ściśle powiązana z wytycznymi i standardami korporacji
• Współpraca przy organizacji sympozjów, konferencji i szkoleń na podległym terenie
• Organizacja prezentacji dla lekarzy w oddziałach szpitalnych i POZ
• Organizacja warsztatów, spotkań promocyjnych dla lekarzy oraz spotkań dla pacjentów – współpraca ze Stowarzyszeniami PTD
• Organizacja konsultacji dla pacjentów
• Współpraca z aptekami (Kwiaty Polskie, Tęczowe, Apteki Słoneczne), organizacja akcji promocyjnych w aptekach
• Współpraca z przedstawicielami innych linii produktowych firmy
• Systematyczna analiza konkurencji oraz raportowanie sprzedaży
• Zbieranie i analiza danych o konkurencji;
•Darowizny lekowe;Wpisy do receptariuszy; Współprca z KOL
• Doskonałe relacje biznesowe z lekarzami szpitali, POZ, farmaceutami
• Promocja analogów insulin długo i szybkodziałających oraz insulin ludzkich, leków przeciwcukrzycowych oraz antybiotyków, NLPZ, leków przeciwzakrzepowych, antyhistaminowych, kardiologicznych
• Osiągnięcie V miejsca w rankingu Sales Champion (linia cardio/diabetes) w grupie 80 osób w 2009 roku
• Osiągnięcie drugiego wyniku sprzedaży Rovamycyny w w skali kraju
• Realizacja strategii firmy i kreowanie jej pozytywnego wizerunku na rynku
• Promocja ściśle powiązana z wytycznymi i standardami korporacji
• Współpraca przy organizacji sympozjów, konferencji i szkoleń na podległym terenie
• Organizacja prezentacji dla lekarzy w oddziałach szpitalnych i POZ
• Organizacja warsztatów, spotkań promocyjnych dla lekarzy oraz spotkań dla pacjentów – współpraca ze Stowarzyszeniami PTD
• Organizacja konsultacji dla pacjentów
• Współpraca z aptekami (Kwiaty Polskie, Tęczowe, Apteki Słoneczne), organizacja akcji promocyjnych w aptekach
• Współpraca z przedstawicielami innych linii produktowych firmy
• Systematyczna analiza konkurencji oraz raportowanie sprzedaży
• Zbieranie i analiza danych o konkurencji;
•Darowizny lekowe;Wpisy do receptariuszy; Współprca z KOL
Szkolenia i kursy
Techniki profesjonalnej sprzedaży.
Negocjacje
Zarządzanie terytorium
Insights Discovery
Analiza potencjału klienta
Partnerstwo i lojalność
Techniki prezentacji
Sprzedaż w aspekcie psychologicznym
Negocjacje
Zarządzanie terytorium
Insights Discovery
Analiza potencjału klienta
Partnerstwo i lojalność
Techniki prezentacji
Sprzedaż w aspekcie psychologicznym
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
Pływanie, muzyka, książka, turystyka górska
Inne
Studia Podyplomowe Wyższa Szkoła Administracji Publicznej, kierunek – Zarządzanie i Administracja