Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystentka Zarządu, Specjalista ds. Administracyjno Finansowych
PPHU Arka Druk
- obsługa bieżącej działalności firmy w zakresie spraw personalnych oraz administracyjnych biura
- praca na programie księgowym Hermes SQL
- obsługa zamówień
- obsługa klientów
- archiwizacja dokumentów firmy
- kompletowanie i wstępne rozliczanie dokumentów finansowych
- nadzór nad dokumentacją Zintegrowanego Systemu Zarządzania
- weryfikacja finansowa kontrahentów, windykacja, ścisła współpraca z Euler Hermes
- praca na programie księgowym Hermes SQL
- obsługa zamówień
- obsługa klientów
- archiwizacja dokumentów firmy
- kompletowanie i wstępne rozliczanie dokumentów finansowych
- nadzór nad dokumentacją Zintegrowanego Systemu Zarządzania
- weryfikacja finansowa kontrahentów, windykacja, ścisła współpraca z Euler Hermes
Przedstawiciel handlowy
- aktywne pozyskiwanie klientów na rynku
- prezentacja oferowanego towaru
- reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- kontakt z klientami współpracującymi z firmą
- prezentacja oferowanego towaru
- reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- kontakt z klientami współpracującymi z firmą
Szkolenia i kursy
„ Zarządzanie Funduszami Strukturalnymi” współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu JEAN MONNET
Edukacja
Zainteresowania
- prace artystyczne
- sport - żeglarstwo
- sport - żeglarstwo
Inne
- prawo jazdy kategorii B;
- obsługa pakietu MS Office, ogólna obsługa komputera na poziomie dobrym
- obsługa pakietu MS Office, ogólna obsługa komputera na poziomie dobrym