Anna Izdebska

:-)
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Elavon Financial Services Ltd.
Workforce Management Team Supervisor
- creating forecasts and support plans for Operations Teams,
- reviewing SLA, targets and outputs,
- creating recommendations for management about: capacity needs and free resources, process improvements,
-implementing and maintaining Cross Training in Operations,
-managing people, take care about their development & performance,
-participating in organising Operations events related to employee engagement.
Elavon Financial Services Ltd.
SLA Coordinator
- monitoring Onboarding Department SLA's and customer application flow ,
- preparing forecasts and capacity plans for all Onboarding teams,
- respond and resolve complex sales complaints and queries,
- organize and lead Operations review meetings, to enhance the cooperation between teams,
- collect data, analyze and prepare reports for management,
- advise to local management if any changing needs related to customer base and recommend process changes to accommodate customer requirements.
Elavon Financial Services Ltd.
Quality Assurance Specialist
- providing complete verification of Elavon merchants contracts,
- evaluate applications for company policies,
- processing agreements in internal and external databases,
- contact with partners and Sales Department to receive additional informations about contracts,
- support other departments with reports and other tasks.
Elavon Financial Services Ltd.
junior underwriting and customer care specialist
- providing complete verification of Elavon merchants contracts,
- evaluate applications for company policies,
- processing agreements in internal and external databases,
- contact with partners and Sales Department to receive additional informations about contracts,
- support other departments with reports and other tasks.
Poczta Kwiatowa Sp. z o.o.
specialist in Marketing Department
- writing press releases and texts for websites,
- updating main page about products and prices,
- assisting in Customer Service Department.
Nestle Waters Polska
specialist in Customer Service Department
- sending and receiving correspondence, orders and documents,
- verifying customers complaints about price and quantity,
- liaison with other departments to ensure proper communication and documents flow,
- preparing reports about Service Level.

Szkolenia i kursy

- Driving licese cat. B,
- Presentation skills,
- Effective meetings,
- Communication with assertiveness

Edukacja

Logo
zarządzanie, specjalność: komunikacja strategiczna w marketingu, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania - The Polish Open University
Logo
reklama i marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University
Logo
filologia polska, licencjackie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
10 plusów
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Copywriters
Copywriters
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zjawiskiem Copywriting´u
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dr. House
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych - Rozni ludzie, zawody, style, charaktery - jedna kreatywnosc...
Koci niewolnicy
Koci niewolnicy
Grupa dla wszystkich, którzy są posiadani przez koty.
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Graffiti, pismo ,rysunek , reklamy wizualne ,gest ,ubiór interpretowane w/g metody projekcji używanej w psychologii klinicznej.
KOTY
KOTY
Forum dla wszystkich miłosników kotów i nie tylko
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Co jakiś czas GoldenLine będzie miało dla swoich użytkowników zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem i PR-em wejściówki na wydarzenia branżowe (szkolenia, seminaria, konferencje, itd.).