Umiejętności
Microsoft Office
organizacja czasu pracy
angielski zaawansowany
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. organizacyjnych
Urząd Miasta Poznania, Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
1. Wydziałowy koordynator ds. udostępnienia informacji publicznej.
2. Wydziałowy koordynator ds. systemu zarządzania (przeprowadzanie kwartalnych przeglądów zarządzania, badanie satysfakcji klienta, samoocena kontroli zarządczej).
3. Przygotowywanie zbiorczych sprawozdań z działalności Biura.
4. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Biura (lista obecności, karty stanowisk pracy, plany urlopów, ewidencja wyjść służbowych i prywatnych, okresowa ocena pracownicza).
5. Prowadzenie wykazu ryzyk oraz przeprowadzanie kwartalnej analizy ryzyka dla zadań realizowanych przez Biuro.
6. Opracowywanie projektu planu kontroli oraz sprawozdań w tym zakresie.
7. Nadzór nad audytami, kontrolami wewnętrznymi i zewnętrznych prowadzonymi w Biurze.
8. Samodzielne prowadzenie ewidencji (pieczęci, mienia ruchomego).
9. Aktualizacja regulaminu organizacyjnego Biura oraz przygotowywanie zarządzeń Dyrektora.
10. Nadzór nad przygotowywaniem odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
11. Przekazywanie dokumentów Biura do Archiwum Zakładowego.
12. Aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie dotyczącym Biura.
13. Rozliczanie ryczałtów za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych.
14. Zadania dot. nadzoru nad miejską instytucją kultury CTK TRAKT.
2. Wydziałowy koordynator ds. systemu zarządzania (przeprowadzanie kwartalnych przeglądów zarządzania, badanie satysfakcji klienta, samoocena kontroli zarządczej).
3. Przygotowywanie zbiorczych sprawozdań z działalności Biura.
4. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Biura (lista obecności, karty stanowisk pracy, plany urlopów, ewidencja wyjść służbowych i prywatnych, okresowa ocena pracownicza).
5. Prowadzenie wykazu ryzyk oraz przeprowadzanie kwartalnej analizy ryzyka dla zadań realizowanych przez Biuro.
6. Opracowywanie projektu planu kontroli oraz sprawozdań w tym zakresie.
7. Nadzór nad audytami, kontrolami wewnętrznymi i zewnętrznych prowadzonymi w Biurze.
8. Samodzielne prowadzenie ewidencji (pieczęci, mienia ruchomego).
9. Aktualizacja regulaminu organizacyjnego Biura oraz przygotowywanie zarządzeń Dyrektora.
10. Nadzór nad przygotowywaniem odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
11. Przekazywanie dokumentów Biura do Archiwum Zakładowego.
12. Aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie dotyczącym Biura.
13. Rozliczanie ryczałtów za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych.
14. Zadania dot. nadzoru nad miejską instytucją kultury CTK TRAKT.
Asystentka Dyrektora
OKJW SIMPTEST
1. Pomoc w organizacji pracy Dyrektora.
2. Prowadzenie archiwum zakładowego.
3. Opracowywanie sprawozdań związanych z działalnością Ośrodka.
4. Pomoc w przygotowywaniu ofert i umów dla klientów.
5. Nadzór nad koordynacją i organizowaniem szkoleń.
6. Wystawianie delegacji i prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych.
2. Prowadzenie archiwum zakładowego.
3. Opracowywanie sprawozdań związanych z działalnością Ośrodka.
4. Pomoc w przygotowywaniu ofert i umów dla klientów.
5. Nadzór nad koordynacją i organizowaniem szkoleń.
6. Wystawianie delegacji i prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych.
Szkolenia i kursy
* First Certificate in English (FCE)
* Cykliczne szkolenia nt. udostępniania informacji publicznej
* Szkolenie z obsługi programu BIC Design.
* Kurs e-learningowy „Komunikacja z klientem” oraz „Język angielski w administracji publicznej”
* Kurs komputerowy nt.: „Komputerowa obsługa kadr i płac”
* Szkolenie nt. "Profesjonalna/y Sekretarka/Asystentka/Asystent – rozwój umiejętności zawodowych i interpersonalnych"
* Szkolenie nt. „Systemy Zarządzania Jakością wg wymagań norm ISO serii 9000”
* Cykliczne szkolenia nt. udostępniania informacji publicznej
* Szkolenie z obsługi programu BIC Design.
* Kurs e-learningowy „Komunikacja z klientem” oraz „Język angielski w administracji publicznej”
* Kurs komputerowy nt.: „Komputerowa obsługa kadr i płac”
* Szkolenie nt. "Profesjonalna/y Sekretarka/Asystentka/Asystent – rozwój umiejętności zawodowych i interpersonalnych"
* Szkolenie nt. „Systemy Zarządzania Jakością wg wymagań norm ISO serii 9000”
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
filmy, spacery, książki, podróże
Organizacje
Fundacja Urszuli Jaworskiej - jednorazowy wolontariat przy pozyskiwaniu funduszy na badania potencjalnych dawców szpiku kostnego.
Inne
1) Prawo jazdy kategorii B.
2) Znajomość obsługi komputera (biegłe komputeropisanie, Microsoft Office, Internet, programy: KSAT, Mdok, Lotus Notes i BIC Design).
3) Znajomość aktów prawnych: instrukcja kancelaryjna, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie gminnym, Kodeks pracy.
2) Znajomość obsługi komputera (biegłe komputeropisanie, Microsoft Office, Internet, programy: KSAT, Mdok, Lotus Notes i BIC Design).
3) Znajomość aktów prawnych: instrukcja kancelaryjna, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie gminnym, Kodeks pracy.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
studenci, absolwenci, wykładowcy, pracownicy... najlepsiejszej uczelni w polsce ;)