Anna Gugala

Quality Manager, ING Bank Śląski S.A.
Jaktorów, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

ING Bank Śląski SA
Quality Manager - certyfikowany LSS Black Belt, certyfikowany Lean Practicioner
- realizacja projektów procesowych
- wsparcie właścicieli procesów przy tworzeniu miar moniotorowania procesów (BPMS)
- współtworzenie programów treningowych z zakresu Lean Six Sigma w tym Green Belt, Lean, zarządzanie organizacją procesową,
- wsparcie merytoryczne przy realizacji projektów procesowych pod kątem certyfikacji Green Belt oraz Black Belt
- wsparcie przy integracji obszarów procesów i projektów inwestycyjnych
Bank BNP Paribas
Ekspert ds. procesów - certyfikowny LSS Black Belt
- realizacja projektów usprawnieniowych w oparciu o metodykę DMAIC
- współtwórca programów szkoleniowych dla Yellow i Green Belt oraz Lean
- wsparcie merytoryczne w zakresie realziacji projektów certyfikacyjnych dla przyszłych Green Beltów
Artur Mierzejewski
Artur Mierzejewski · współpracownik
wystawiono
Świetna koleżanka, ale przede wszystkim skuteczny lider projektów, trener i motywator. Nieustępliwa, nie poddająca się przeciwnościom, kreatywnie poszukująca najlepszych rozwiązań i łatwo angażująca do współpracy zespół projektowy. Ludzie słuchają jej i wierzą, że to co mają wspólnie zrobić jest możliwe do osiągnięcia. Rzadki przypadek :-)
Mariusz Kaizen Szymocha
Mariusz Kaizen Szymocha · przełożony
wystawiono
Ania w moich zespole pełniła rolę BB (Black Belt'a) jako PM i Coach wspierający realizację projektów usprawniających. Kreatywna, metodyczna i skoncentrowana na celu przedsięwzięcia. Jednocześnie budująca pozytywną atmosferę w zespołach projektowych i wśród współpracowników. Bardzo wysoko oceniam współpracę z Anią.
3mam kciuki i życzę Tobie wiele sukcesów!!! Pozdrawiamy z BGŻ :-)
Logo
różne
CIT Group, Dublin, Irlandia
Originations (Administrator, Senior Administrator, Interim Team Leader) - wprowadzanie i uruchamianie kontraktów, wsparcie zespołu, wsparcie dla Green Beltów przy projektach usprawnieniowych
Customer Service (Team Leader) - zarządzanie zespołem, realizacja celów zespołowych, wsparcie dla klientów, usprawnianie procesów usługowych
Internal Audit - realizacja audytów w operacjach i finanansach, współpraca z biurami w całej Europie, FMEA,

Wzięcie udziału w projekcie Bounty - zakup 4 portfeli leasingowych od Banku Barclays w UK i Niemczech.
Żagiel S.A.
Specjalista ds. sprzedaży
pozyskiwanie nowych i utrzymywanie współpracy z istniejącymi klientami, organizacja kampanii promocyjnych, prowadzenie szkoleń dla nowych kontrahentów,

Szkolenia i kursy

Szkolenie Lean Practicioner z Lean Enterprise Institute i certyfikacja
Szkolenie LSS Black Belt z BMGI i certyfikacja
Stellar Customer Service w CIT
New Manager Programme w CIT
Establishing Internal Audit Function

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Akademia Ekonomiczna W Krakowie

Specjalizacje

Bankowość
Inne

Zainteresowania

Piłka nożna:-)
książki (przewrotnie im grubsza tym lepsza)
notoryczne czytanie Mistrza i Małgorzaty....

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
5 plusów
UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Lean Management
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".
Piłka nożna
Piłka nożna
Po prostu najlepszy sport świata!