Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
• Tworzenie, implementacja i koordynowanie działań w obszarze marketingu oraz public relations dla poszczególnych projektów - MultiSport, MultiLunch, Miesięcznik Benefit
• Tworzenie efektywnych i kompleksowych kampanii z obszaru marketingu (ATL, BTL) w ramach określonego budżetu
• Tworzenie i wdrażanie planu komunikacji PR z mediami, Klientami, Partnerami
• Kontrola budżetu marketingowego poszczególnych Projektów
• Monitorowanie oraz raportowanie efektów realizowanych działań i kampanii promocyjnych
• Tworzenie, we współpracy z działem graficznym, projektów graficznych na potrzeby działań marketingowych i PR
• Współpraca z agencjami PR, kreatywnymi, eventowymi oraz innymi działami spółki
• Tworzenie efektywnych i kompleksowych kampanii z obszaru marketingu (ATL, BTL) w ramach określonego budżetu
• Tworzenie i wdrażanie planu komunikacji PR z mediami, Klientami, Partnerami
• Kontrola budżetu marketingowego poszczególnych Projektów
• Monitorowanie oraz raportowanie efektów realizowanych działań i kampanii promocyjnych
• Tworzenie, we współpracy z działem graficznym, projektów graficznych na potrzeby działań marketingowych i PR
• Współpraca z agencjami PR, kreatywnymi, eventowymi oraz innymi działami spółki
Account Manager, dział Marketingu i PR
• Tworzenie strategii komunikacyjnej dla nowych produktów oraz kształtowanie portfolio produktowego firmy
• Planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych i wizerunkowych
• Komunikacja z mediami
• Pisanie artykułów do prasy branżowej
• Komunikacja wewnętrzna
• Monitorowanie mediów, redagowanie strony internetowej oraz materiałów firmowych
• Planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych i wizerunkowych
• Komunikacja z mediami
• Pisanie artykułów do prasy branżowej
• Komunikacja wewnętrzna
• Monitorowanie mediów, redagowanie strony internetowej oraz materiałów firmowych
specjalista ds. promocji
• Koordynator promocji i rekrutacji projektów unijnych
• Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych w mediach
• Tworzenie materiałów promocyjnych i informacyjnych (marketingowych)
• Nadzór nad stroną www projektów (content, layout i aktualizacje)
• Współpraca z zewnętrznymi firmami i dostawcami (negocjacje i nadzór nad realizacją usług)
• Przygotowywanie prezentacji i raportów dotyczących realizowanych projektów
• Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych w mediach
• Tworzenie materiałów promocyjnych i informacyjnych (marketingowych)
• Nadzór nad stroną www projektów (content, layout i aktualizacje)
• Współpraca z zewnętrznymi firmami i dostawcami (negocjacje i nadzór nad realizacją usług)
• Przygotowywanie prezentacji i raportów dotyczących realizowanych projektów
Koordynator Projektów Marketingowych i PR
• Koordynator Konkursu Księgowy Roku 2009
- Kontakt z mediami, informacje prasowe, artykuły, ogłoszenia
- Organizacja Gali Finałowej Konkursu
- Administracja aplikacji internetowej przeznaczonej do prowadzenia konkursu
• Organizator debaty „CSR a finanse”
• Przygotowywanie materiałów i narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż produktów
• Organizacja imprez firmowych, konferencji oraz zjazdów parnerskich
• Planowanie kampanii reklamowych (zarządzanie media-planem)
• PR Wewnętrzny i wspieracie komunikacji wewnętrznej
• Współpraca z domami mediowymi
- Kontakt z mediami, informacje prasowe, artykuły, ogłoszenia
- Organizacja Gali Finałowej Konkursu
- Administracja aplikacji internetowej przeznaczonej do prowadzenia konkursu
• Organizator debaty „CSR a finanse”
• Przygotowywanie materiałów i narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż produktów
• Organizacja imprez firmowych, konferencji oraz zjazdów parnerskich
• Planowanie kampanii reklamowych (zarządzanie media-planem)
• PR Wewnętrzny i wspieracie komunikacji wewnętrznej
• Współpraca z domami mediowymi
Szkolenia i kursy
Public Relation. Jak Pisać żeby inni chcieli czytać? Budowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
Sport (siatkówka!)
Marketing medialny i CSR
Moda
Marketing medialny i CSR
Moda
Organizacje
2007-2008 – Przewodnicząca Zarządu Samorządu Studentów Instytutu Dziennikarstwa UW
2007-2008 – Członek Komisji Dydaktycznej ds. jakości kształcenia Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
2006-2007 – Wiceprzewodnicząca Komisji Zagranicznej Parlamentu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego
2006- 2008 – Parlament Studentów Uniwersytetu Warszawskiego
2007-2008 – Członek Komisji Dydaktycznej ds. jakości kształcenia Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
2006-2007 – Wiceprzewodnicząca Komisji Zagranicznej Parlamentu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego
2006- 2008 – Parlament Studentów Uniwersytetu Warszawskiego
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
***FITNESS***
Instruktorzy i miłośnicy fitness łączmy się! Zapraszamy dietetyków i trenerów sportowych. Tworzymy również bazę instruktorów fitness.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
MOWA CIAŁA
...czyli wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w biznesie, negocjacjach, wykrywaniu kłamstw i sytuacjach towarzyskich :)
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
PR przy kawie
"PR przy kawie" to cykl comiesięcznych spotkań, prowadzonych przez specjalistów – praktyków dziedziny Public Relations.