Anna Gorzkowska

Anna Gorzkowska

Analityk Sprzedaży, Laboratorium Dermapharm Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Laboratorium Dermapharm Sp. z o.o.
Analityk Sprzedaży
1. Współpraca z działem handlowym oraz z działem marketingu
w zakresie wykonywania różnorodnych analiz, wspomagających prognozowanie wysokości sprzedaży, jak również podsumowujących poszczególne etapy działalności, wyniki akcji promocyjnych itp. Przygotowywanie raportów i analiz dla działu handlowego dotyczących wysokości sprzedaży przy zastosowaniu różnorodnych zmiennych.
2. Kalkulacja rocznych planów dla zespołu Przedstawicieli Handlowych.
3. Rozliczanie pracy zespołu Przedstawicieli Handlowych.
4. Windykacja należności firmy – kontakty telefoniczne, mailowe, listowne, współpraca z biurem prawnym oraz Krajowym Rejestrem Długów.
5. Realizacja różnorodnych projektów m.in. kilkumiesięczna praca na stanowisku Przedstawiciela Handlowego; wdrażanie systemu obiegu dokumentów, współuczestnictwo w procesie wdrażania koncepcji zarządzania firmą w oparciu o TOC (metoda łańcucha krytycznego). Aktualnie realizowane projekty: koordynowanie wszystkich spraw związanych ze zmianą siedziby firmy oraz poszukiwanie nowego systemu CRM i koordynacja jego wdrożenia.
Logo
Referent do spraw rozliczeń, Administrator Nieruchomości
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Jana Zamoyskiego w Zamościu
1. Administrowanie budynkami mieszkalnymi, obejmujące m. in. opracowywanie planów remontów i modernizacji obiektów, prowadzenie analiz w zakresie możliwości finansowych i opłacalności realizacji danego przedsięwzięcia.
2. Nadzór nad realizacją opracowanych planów remontów.
3. Prowadzenie rozliczeń wszystkich kosztów nieruchomości.

Szkolenia i kursy

1. Microsoft Excel – poziom zaawansowany (Combidata Poland)
2. Microsoft Excel – poziom zaawansowany (VSL-System)
3. Komunikacja w organizacji – Sztuka efektywnego porozumienia (Certes Szkolenia)
4. Skuteczna Sprzedaż (Schenk Institute)
5. Wprowadzenie do TOC (Goldratt Schools)
6. Warsztaty z Metody Łańcucha Krytycznego (Mandarine Project Partners)

Edukacja

Logo
Business Intelligence, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Wydział Prawa i Administracji , magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Wydział Prawa i Administracji , licencjackie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat

Zainteresowania

Gotowanie, taniec, książki.

Inne

Obsługa komputera: środowisko Windows, pakiet Office – w szczególności Excel, umiejętność korzystania z Internetu.
Znajomość programów Symfonia Handel
i Access.
Prawo jazdy kat. B.
Zdolność szybkiego uczenia się.
Łatwość nawiązywania kontaktów.
Dyspozycyjność.
Zdolności analityczne.
Umiejętność kreatywnego myślenia i pracy w zespole.

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie