Anna Gorzan

B2b Sales Manager/Group Category Manager, Ceramica Group sp. z o.o.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Microsoft PowerPoint Prawo jazdy kat B Język angielski w biznesie

Doświadczenie zawodowe

Ceramica Group sp. z o.o.
B2b Sales Manager/Group Category Manager
 Realizacja planu sprzedaży B2B
 Zarządzanie kilkoma markami produktów
 Poszerzenie bazy klientów B2B
 Tworzenie nowej oferty produktów B2B
 Tworzenie i dbanie o dobre relacje z klientami B2B
Ceramica Group sp. z o.o.
B2B Sales Manager
NIVEA Polska
Senior Brand Manager
 Zarządzanie 2 markami, coaching i zarządzanie 2 osobami podwładnymi
 Planowanie, realizacja i raportowanie odchyleń budżetu marketingowego
 Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży, współpraca z globalnym Centrum Marketingu Nivea w Hamburgu
 Przygotowanie 3 letniego planu strategii i rozwoju marek
 Regularne raportowanie osiągnięć i rekomendacja działań korygujących celem realizacji założonych celów
Lantmannen Unibake Poland Sp. z o.o.
Marketing Manager
 Przygotowanie i realizacja działań marketingowych oraz sprzedażowych w rynku B2C i B2B
 Zarządzanie procesem i projektami NPD
 Zarządzanie 3 osobowym zespołem podwładnych
 Zarządzanie dwiema grupami produktów – pieczywem świeżym i mrożonym pod markami Schulstad oraz Schulstad Bakery Solutions
 Rozwój, realizacja i raportowanie wyników realizacji planu wsparcia marketingowego dla rynku B2C i B2B
 Planowanie i realizacja budżetu marketingowego oraz raportowanie odchyleń
 Współpraca z globalnym Centrum Marketingu w Kopenhadze
 Aktywny udział w realizacji międzynarodowych i globalnych projektów marketingowych oraz NPD
 Przygotowanie 3 letniej strategii rozwoju marek
 Komunikacja PR
Jutrzenka Colian Sp. z o.o.
Marketing Manager
Marketing Manager raportujący do Dyrektora Marketingu (od maja 2006)
 Zarządzanie dwiema kategoriami produktów
 Zarządzanie całym budżetem działań marketingowych oraz działaniami PR
 Coaching i zarządzanie zespołem pracowników (od 3 do 9 osób)
 Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację planu mediowego we współpracy z IAM oraz Domem Mediowym
 Regularne raportowanie realizacji założonych celów i podjętych działań korygujących celem ich realizacji

Senior Brand Manager (Listopad 2005 – Kwiecień 2006)
 Zarządzanie 2 markami produktów
 Identyfikowanie potrzeb konsumenckich i realizacja programu działań zapewniających spełnienie tych potrzeb
 Przygotowanie i realizacja planów marketingowych zapewniających realizację przychodu ze sprzedaży, udziałów w rynku oraz zysku kategorii w ramach przyznanych budżetów marketingowych
Współpraca z działem rozwoju nowych produktów, technologii i produkcji
Wrigley Poland Sp. z o.o.
Brand Manager
 Współpraca z lokalnym, regionalnym i globalnym centrum marketingu celem zapewnienia międzynarodowej wymiany wiedzy i doświadczeń w ramach zarządzania markami
 Analizowanie lokalnego portfela produktów i jego optymalizacja
 Odpowiedzialność za wszystkie obszary zarządzania marką
 Ciągła analiza osiąganych wyników na rynku
 Koordynator Projektów Marketingowych raportujący do Dyr. Marketingu
 Odpowiedzialność za wszystkie działania marketingowe na Białorusi we współpracy z Regionalnym Centrum Marketingu w Moskwie i Europejskim Centrum Marketingu w Monachium, działania BTL na rynku polskim
SC Johnson Sp. z o.o.
Koordynator Projektó Marketingowych/Trade Marketing Specialist
 Współpraca z lokalnym, regionalnym i Globalnym Centrum Marketingu celem zapewnienia międzynarodowej wymiany wiedzy i doświadczeń w ramach zarządzania markami
 Analizowanie lokalnego portfela produktów i jego optymalizacja
 Odpowiedzialność za wszystkie obszary zarządzania marką
 Ciągła analiza osiąganych wyników na rynku