Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Prawo jazdy kat B
Język angielski w biznesie
Doświadczenie zawodowe
B2b Sales Manager/Group Category Manager
Realizacja planu sprzedaży B2B
Zarządzanie kilkoma markami produktów
Poszerzenie bazy klientów B2B
Tworzenie nowej oferty produktów B2B
Tworzenie i dbanie o dobre relacje z klientami B2B
Zarządzanie kilkoma markami produktów
Poszerzenie bazy klientów B2B
Tworzenie nowej oferty produktów B2B
Tworzenie i dbanie o dobre relacje z klientami B2B
Senior Brand Manager
Zarządzanie 2 markami, coaching i zarządzanie 2 osobami podwładnymi
Planowanie, realizacja i raportowanie odchyleń budżetu marketingowego
Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży, współpraca z globalnym Centrum Marketingu Nivea w Hamburgu
Przygotowanie 3 letniego planu strategii i rozwoju marek
Regularne raportowanie osiągnięć i rekomendacja działań korygujących celem realizacji założonych celów
Planowanie, realizacja i raportowanie odchyleń budżetu marketingowego
Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży, współpraca z globalnym Centrum Marketingu Nivea w Hamburgu
Przygotowanie 3 letniego planu strategii i rozwoju marek
Regularne raportowanie osiągnięć i rekomendacja działań korygujących celem realizacji założonych celów
Marketing Manager
Przygotowanie i realizacja działań marketingowych oraz sprzedażowych w rynku B2C i B2B
Zarządzanie procesem i projektami NPD
Zarządzanie 3 osobowym zespołem podwładnych
Zarządzanie dwiema grupami produktów – pieczywem świeżym i mrożonym pod markami Schulstad oraz Schulstad Bakery Solutions
Rozwój, realizacja i raportowanie wyników realizacji planu wsparcia marketingowego dla rynku B2C i B2B
Planowanie i realizacja budżetu marketingowego oraz raportowanie odchyleń
Współpraca z globalnym Centrum Marketingu w Kopenhadze
Aktywny udział w realizacji międzynarodowych i globalnych projektów marketingowych oraz NPD
Przygotowanie 3 letniej strategii rozwoju marek
Komunikacja PR
Zarządzanie procesem i projektami NPD
Zarządzanie 3 osobowym zespołem podwładnych
Zarządzanie dwiema grupami produktów – pieczywem świeżym i mrożonym pod markami Schulstad oraz Schulstad Bakery Solutions
Rozwój, realizacja i raportowanie wyników realizacji planu wsparcia marketingowego dla rynku B2C i B2B
Planowanie i realizacja budżetu marketingowego oraz raportowanie odchyleń
Współpraca z globalnym Centrum Marketingu w Kopenhadze
Aktywny udział w realizacji międzynarodowych i globalnych projektów marketingowych oraz NPD
Przygotowanie 3 letniej strategii rozwoju marek
Komunikacja PR
Marketing Manager
Marketing Manager raportujący do Dyrektora Marketingu (od maja 2006)
Zarządzanie dwiema kategoriami produktów
Zarządzanie całym budżetem działań marketingowych oraz działaniami PR
Coaching i zarządzanie zespołem pracowników (od 3 do 9 osób)
Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację planu mediowego we współpracy z IAM oraz Domem Mediowym
Regularne raportowanie realizacji założonych celów i podjętych działań korygujących celem ich realizacji
Senior Brand Manager (Listopad 2005 – Kwiecień 2006)
Zarządzanie 2 markami produktów
Identyfikowanie potrzeb konsumenckich i realizacja programu działań zapewniających spełnienie tych potrzeb
Przygotowanie i realizacja planów marketingowych zapewniających realizację przychodu ze sprzedaży, udziałów w rynku oraz zysku kategorii w ramach przyznanych budżetów marketingowych
Współpraca z działem rozwoju nowych produktów, technologii i produkcji
Zarządzanie dwiema kategoriami produktów
Zarządzanie całym budżetem działań marketingowych oraz działaniami PR
Coaching i zarządzanie zespołem pracowników (od 3 do 9 osób)
Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację planu mediowego we współpracy z IAM oraz Domem Mediowym
Regularne raportowanie realizacji założonych celów i podjętych działań korygujących celem ich realizacji
Senior Brand Manager (Listopad 2005 – Kwiecień 2006)
Zarządzanie 2 markami produktów
Identyfikowanie potrzeb konsumenckich i realizacja programu działań zapewniających spełnienie tych potrzeb
Przygotowanie i realizacja planów marketingowych zapewniających realizację przychodu ze sprzedaży, udziałów w rynku oraz zysku kategorii w ramach przyznanych budżetów marketingowych
Współpraca z działem rozwoju nowych produktów, technologii i produkcji
Brand Manager
Współpraca z lokalnym, regionalnym i globalnym centrum marketingu celem zapewnienia międzynarodowej wymiany wiedzy i doświadczeń w ramach zarządzania markami
Analizowanie lokalnego portfela produktów i jego optymalizacja
Odpowiedzialność za wszystkie obszary zarządzania marką
Ciągła analiza osiąganych wyników na rynku
Koordynator Projektów Marketingowych raportujący do Dyr. Marketingu
Odpowiedzialność za wszystkie działania marketingowe na Białorusi we współpracy z Regionalnym Centrum Marketingu w Moskwie i Europejskim Centrum Marketingu w Monachium, działania BTL na rynku polskim
Analizowanie lokalnego portfela produktów i jego optymalizacja
Odpowiedzialność za wszystkie obszary zarządzania marką
Ciągła analiza osiąganych wyników na rynku
Koordynator Projektów Marketingowych raportujący do Dyr. Marketingu
Odpowiedzialność za wszystkie działania marketingowe na Białorusi we współpracy z Regionalnym Centrum Marketingu w Moskwie i Europejskim Centrum Marketingu w Monachium, działania BTL na rynku polskim
Koordynator Projektó Marketingowych/Trade Marketing Specialist
Współpraca z lokalnym, regionalnym i Globalnym Centrum Marketingu celem zapewnienia międzynarodowej wymiany wiedzy i doświadczeń w ramach zarządzania markami
Analizowanie lokalnego portfela produktów i jego optymalizacja
Odpowiedzialność za wszystkie obszary zarządzania marką
Ciągła analiza osiąganych wyników na rynku
Analizowanie lokalnego portfela produktów i jego optymalizacja
Odpowiedzialność za wszystkie obszary zarządzania marką
Ciągła analiza osiąganych wyników na rynku