Umiejętności
Kreatywność
planowanie eventów
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Odporność na stres
Adobe Photoshop
umiejętności techniczne
umiejętności planowania i organizowania
umiejętność prac pod presją czasu
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
Marketing Modowy
Zakres obowiązków:
- koordynowanie pracy zespołu;
- organizacja pracy biura;
- kontrola dokumentów księgowych;
- nadzór nad realizacją i kontrola bieżących działań agencji;
- opieka nad klientami oraz doradztwo;
- prezentowanie, negocjowanie oraz sprzedaż usług agencji;
- przygotowywanie ofert, współtworzenie umów i koordynacja ich realizacji;
- monitoring i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych;
- przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych;
- przygotowywanie oraz realizacja strategii marketingowych;
- przygotowywanie planów akcji promocyjnych;
- aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu firmy.
- koordynowanie pracy zespołu;
- organizacja pracy biura;
- kontrola dokumentów księgowych;
- nadzór nad realizacją i kontrola bieżących działań agencji;
- opieka nad klientami oraz doradztwo;
- prezentowanie, negocjowanie oraz sprzedaż usług agencji;
- przygotowywanie ofert, współtworzenie umów i koordynacja ich realizacji;
- monitoring i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych;
- przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych;
- przygotowywanie oraz realizacja strategii marketingowych;
- przygotowywanie planów akcji promocyjnych;
- aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu firmy.
Senior Account Executive
Marketing Modowy
- opieka nad klientami oraz doradztwo;
- prezentowanie, negocjowanie oraz sprzedaż usług agencji;
- przygotowywanie ofert, współtworzenie umów i koordynacja ich realizacji;
- monitoring i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych;
- przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych;
- przygotowywanie oraz realizacja strategii marketingowych;
- przygotowywanie planów akcji promocyjnych;
- nadzór nad realizacją i kontrola bieżących działań agencji;
- aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu firmy.
- prezentowanie, negocjowanie oraz sprzedaż usług agencji;
- przygotowywanie ofert, współtworzenie umów i koordynacja ich realizacji;
- monitoring i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych;
- przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych;
- przygotowywanie oraz realizacja strategii marketingowych;
- przygotowywanie planów akcji promocyjnych;
- nadzór nad realizacją i kontrola bieżących działań agencji;
- aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu firmy.
Project Manager
Entrymedia
- Przygotowanie struktury podziału pracy;
- Przygotowanie harmonogramu projektu;
- Planowanie budżetu;
- Wybór członków zespołu projektowego;
- Utrzymanie kontaktu i budowanie trwałych z klientem;
- Koordynowanie statusu projektu;
- Odpowiednie motywowanie członków zespołu;
- Zarządzanie stronami zaangażowanymi w projekt;
- Zarządzanie zespołem projektowym;
- Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi;
- Organizacja stoisk targowych na targach polskich i zagranicznych;
- Organizacja konferencji oraz spotkań biznesowych;
- Przygotowanie harmonogramu projektu;
- Planowanie budżetu;
- Wybór członków zespołu projektowego;
- Utrzymanie kontaktu i budowanie trwałych z klientem;
- Koordynowanie statusu projektu;
- Odpowiednie motywowanie członków zespołu;
- Zarządzanie stronami zaangażowanymi w projekt;
- Zarządzanie zespołem projektowym;
- Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi;
- Organizacja stoisk targowych na targach polskich i zagranicznych;
- Organizacja konferencji oraz spotkań biznesowych;
Office Manager
Pacha Poznań
- Zarządzanie podległym zespołem;
- Podział obowiązków i kontrolowanie ich wykonania;
- Tworzenie i kontrolowanie realizacji procedur wewnętrznych;
- Utrzymywanie i pozyskiwanie kontrahentów;
- Negocjowanie korzystnych umów;
- Organizacja imprez zamkniętych;
- Współdecydowanie o tematyce i atrakcjach imprez otwartych;
- Zarządzanie korespondencją;
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji biura.
- Podział obowiązków i kontrolowanie ich wykonania;
- Tworzenie i kontrolowanie realizacji procedur wewnętrznych;
- Utrzymywanie i pozyskiwanie kontrahentów;
- Negocjowanie korzystnych umów;
- Organizacja imprez zamkniętych;
- Współdecydowanie o tematyce i atrakcjach imprez otwartych;
- Zarządzanie korespondencją;
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji biura.
Manager ds. PR i Marketing
FMK sp. j. Konieczny
- Prowadzenie kampanii reklamowych, promocyjnych produktów i usług;
- Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji;
- Koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych;
- Aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz z firmami outsourcingowymi i firmami współpracującymi;
- Współtworzenie strategii marketingowej firmy;
- Branie udziału w organizacji spotkań oraz wydarzeń kulturalnych organizowanych na terenie ośrodka; - Branie udziału w spotkaniach kadrowych;
- Posługiwanie się obcymi językami – angielskim (bardzo często);
- Tłumaczenie prostych dokumentów z języka angielskiego na polski oraz z polskiego na angielski;
- Zajmowanie się bieżącymi sprawami hotelu;
- Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji;
- Koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych;
- Aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz z firmami outsourcingowymi i firmami współpracującymi;
- Współtworzenie strategii marketingowej firmy;
- Branie udziału w organizacji spotkań oraz wydarzeń kulturalnych organizowanych na terenie ośrodka; - Branie udziału w spotkaniach kadrowych;
- Posługiwanie się obcymi językami – angielskim (bardzo często);
- Tłumaczenie prostych dokumentów z języka angielskiego na polski oraz z polskiego na angielski;
- Zajmowanie się bieżącymi sprawami hotelu;
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni