Języki
polski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Ofert
- Tworzenie ofert dla Klientów biznesowych z uwzględnieniem wymagań handlowca, specyfiki Klienta, sytuacji rynkowej, celów PTK Centertel,
- Akceptacja indywidualnych warunków handlowych,
- Analiza opłacalności ofert niestandardowych,
- Wykonywanie analiz P&L,
- Monitorowanie aktywności rynkowej konkurencji,
- Tworzenie raportów.
- Akceptacja indywidualnych warunków handlowych,
- Analiza opłacalności ofert niestandardowych,
- Wykonywanie analiz P&L,
- Monitorowanie aktywności rynkowej konkurencji,
- Tworzenie raportów.
Starszy Specjalista w Biurze Obsługi Klienta Kluczowego
- kompleksowa realizacja zgłoszeń Klienta
- dążenie do osiągnięcia wysokiego poziomu satysfakcji Klienta
- doradztwo w zakresie świadczonych ofert i usług
- udzielanie informacji i przyjmowanie zleceń od Klientów oraz wprowadzanie modyfikacji na kontach
- rozpatrywanie reklamacji
- promowanie ofert
- aktywna sprzedaż usług i nowych aktywacji
- dążenie do osiągnięcia wysokiego poziomu satysfakcji Klienta
- doradztwo w zakresie świadczonych ofert i usług
- udzielanie informacji i przyjmowanie zleceń od Klientów oraz wprowadzanie modyfikacji na kontach
- rozpatrywanie reklamacji
- promowanie ofert
- aktywna sprzedaż usług i nowych aktywacji
Asystentka Kierownika Działu Operacyjnego
„One Two Internet Polska Sp. z o. o.”
- obsługa aplikacji internetowej
- obsługa bieżących zapytań Użytkowników za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej
- prowadzenie korespondencji handlowej
- tworzenie elementów tekstowych i zdjęciowych serwisu „One Two Sold”
- obsługa logistyczna artykułów sprzedażowych przez firmę za pośrednictwem Internetu
- obsługa bieżących zapytań Użytkowników za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej
- prowadzenie korespondencji handlowej
- tworzenie elementów tekstowych i zdjęciowych serwisu „One Two Sold”
- obsługa logistyczna artykułów sprzedażowych przez firmę za pośrednictwem Internetu
Szkolenia i kursy
W okresie pracy szereg szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, asertywności, negocjacji, prowadzenia prezentacji
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
- turystyka
- muzyka
- fotografia
- muzyka
- fotografia
Inne
- obsługa urządzeń biurowych
- znajomość pakietu MS Office
- profesjonalna obsługa Klienta Biznesowego udokumentowana dyplomem ukończenia kursu
- prawo jazdy kat. B
- znajomość pakietu MS Office
- profesjonalna obsługa Klienta Biznesowego udokumentowana dyplomem ukończenia kursu
- prawo jazdy kat. B
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i