Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Rekrutacji i Rozwoju
odpowiedzialność za realizację projektów dot. zaangażowania i rozwoju pracowników (m.in.: koordynacja całorocznego projektu związanego z redukcją stresu „Work Well – reducing stress”, prowadzenie spotkań z kadrą zarządzającą w ramach procesu CDC „Career Development Conference”, pełnienie funkcji koordynatora od strony Allianz Polska w globalnej ankiecie badania zaangażowania pracowników „Allianz Engagement Survey”);
uczestnictwo w działaniach employer branding (targi pracy, spotkania ze studentami uczelni wyższych);
koordynacja działań onboardingowych;
prowadzenie projektów rekrutacji i selekcji na stanowiska: operacyjne, specjalistyczne i managerskie;
tworzenie raportów i zestawień z prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
współpraca z kadrą managerską danego obszaru biznesowego w procesowaniu zmian warunków zatrudnienia pracowników (m.in. zmiana stanowiska, wynagrodzenia, formy i czasu trwania umowy);
wdrażanie programów praktyk studenckich;
przeprowadzanie exit interview;
codzienny kontakt z agencjami pracy tymczasowej;
samodzielne prowadzenie warsztatów integracyjnych dla pracowników i w ramach wewnętrznego projektu prowadzenie szkolenia „Wyjdź poza schemat – odkryj w sobie kreatywne myślenie”.
uczestnictwo w działaniach employer branding (targi pracy, spotkania ze studentami uczelni wyższych);
koordynacja działań onboardingowych;
prowadzenie projektów rekrutacji i selekcji na stanowiska: operacyjne, specjalistyczne i managerskie;
tworzenie raportów i zestawień z prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
współpraca z kadrą managerską danego obszaru biznesowego w procesowaniu zmian warunków zatrudnienia pracowników (m.in. zmiana stanowiska, wynagrodzenia, formy i czasu trwania umowy);
wdrażanie programów praktyk studenckich;
przeprowadzanie exit interview;
codzienny kontakt z agencjami pracy tymczasowej;
samodzielne prowadzenie warsztatów integracyjnych dla pracowników i w ramach wewnętrznego projektu prowadzenie szkolenia „Wyjdź poza schemat – odkryj w sobie kreatywne myślenie”.
Główny Specjalista ds. Rekrutacji i Współpracy z Partnerami Zewnętrznymi
prowadzenie projektów rekrutacji i selekcji na stanowiska: operacyjne, specjalistyczne i managerskie;
tworzenie raportów i zestawień z prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
współpraca z kadrą managerską danego obszaru biznesowego w procesowaniu zmian warunków zatrudnienia pracowników (m.in. zmiana stanowiska, wynagrodzenia, formy i czasu trwania umowy);
udział w działaniach onboardingowych;
zarządzanie domenami zleceniobiorców;
codzienny kontakt z agencjami pracy tymczasowej;
aktualizowanie i rozbudowywanie wewnętrznego intranetu.
tworzenie raportów i zestawień z prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
współpraca z kadrą managerską danego obszaru biznesowego w procesowaniu zmian warunków zatrudnienia pracowników (m.in. zmiana stanowiska, wynagrodzenia, formy i czasu trwania umowy);
udział w działaniach onboardingowych;
zarządzanie domenami zleceniobiorców;
codzienny kontakt z agencjami pracy tymczasowej;
aktualizowanie i rozbudowywanie wewnętrznego intranetu.
Koordynator Zespołu Telefonicznej Obsługi Klienta
zarządzanie zespołem kilkunastu Doradców;
zarządzanie ruchem przychodzącym i wychodzącym;
szkolenie, monitoring i coaching podległych pracowników;
przygotowanie skryptów rozmowy dla akcji wychodzących;
koordynowanie oraz raportowanie dla CRM i Departamentu Marketingu akcji wychodzących;
rekrutacja pracowników;
dbanie o realizację założonych celów dla zespołu;
układanie grafiku godzin pracy doradców.
zarządzanie ruchem przychodzącym i wychodzącym;
szkolenie, monitoring i coaching podległych pracowników;
przygotowanie skryptów rozmowy dla akcji wychodzących;
koordynowanie oraz raportowanie dla CRM i Departamentu Marketingu akcji wychodzących;
rekrutacja pracowników;
dbanie o realizację założonych celów dla zespołu;
układanie grafiku godzin pracy doradców.
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zakresie Produktów Bankowych
szkolenie nowych pracowników ( w tym: tworzenie prezentacji produktowych);
konstruowanie i bieżąca weryfikacja materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń z zakresu produktów i systemów bankowych, tworzenie i omawianie testów sprawdzających;
tworzenie skryptów rozmów i manuali dla doradców w Call Center;
obsługa infolinijna i serwisowa klientów Banku;
wsparcie Zespołu Windykacji poprzez prowadzenie telefonicznych negocjacji z klientami w celu odzyskania należności.
konstruowanie i bieżąca weryfikacja materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń z zakresu produktów i systemów bankowych, tworzenie i omawianie testów sprawdzających;
tworzenie skryptów rozmów i manuali dla doradców w Call Center;
obsługa infolinijna i serwisowa klientów Banku;
wsparcie Zespołu Windykacji poprzez prowadzenie telefonicznych negocjacji z klientami w celu odzyskania należności.
Referent w Dziale Ewidencji i Świadczeń
Powiatowy Urząd Pracy
obsługa telefoniczna i bezpośrednia osób bezrobotnych bez prawa do zasiłku i osób niepełnosprawnych;
wydawanie zaświadczeń dotyczących posiadanego statusu bezrobotnego;
obsługa sekretariatu podczas nieobecności pracownika (obsługa połączeń przychodzących i korespondencji).
wydawanie zaświadczeń dotyczących posiadanego statusu bezrobotnego;
obsługa sekretariatu podczas nieobecności pracownika (obsługa połączeń przychodzących i korespondencji).
Szkolenia i kursy
Szkolenie organizowane przez CEB SHL:
Nazwa szkolenia: „Zaangażowani w sukces”
Szkolenie organizowane przez 4Grow:
Nazwa szkolenia: „Rekrutacja i selekcja pracowników”
Szkolenia wewnętrzne organizowane przez Allianz Polska Services:
Nazwa szkolenia: „Skuteczna rekrutacja i selekcja”
Nazwa szkolenia: „Jak wybrać najlepszych kandydatów? – czyli jak skutecznie przeprowadzić proces rekrutacji i selekcji”
Nazwa szkolenia: „W roli Trenera”
Nazwa szkolenia: „Coaching – przepraszam, a co to takiego?”
Nazwa szkolenia: „Zaangażowani w sukces”
Szkolenie organizowane przez 4Grow:
Nazwa szkolenia: „Rekrutacja i selekcja pracowników”
Szkolenia wewnętrzne organizowane przez Allianz Polska Services:
Nazwa szkolenia: „Skuteczna rekrutacja i selekcja”
Nazwa szkolenia: „Jak wybrać najlepszych kandydatów? – czyli jak skutecznie przeprowadzić proces rekrutacji i selekcji”
Nazwa szkolenia: „W roli Trenera”
Nazwa szkolenia: „Coaching – przepraszam, a co to takiego?”
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Inne
Prawo jazdy - kat. B
Grupy
Allianz Bank Polska S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich związanych z projektem Bankowym Allianz Polska,