Anna Gawart

Specjalista ds. Rekrutacji i Rozwoju - Allianz Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa Allianz Polska
Specjalista ds Rekrutacji i Rozwoju
 odpowiedzialność za realizację projektów dot. zaangażowania i rozwoju pracowników (m.in.: koordynacja całorocznego projektu związanego z redukcją stresu „Work Well – reducing stress”, prowadzenie spotkań z kadrą zarządzającą w ramach procesu CDC „Career Development Conference”, pełnienie funkcji koordynatora od strony Allianz Polska w globalnej ankiecie badania zaangażowania pracowników „Allianz Engagement Survey”);
 uczestnictwo w działaniach employer branding (targi pracy, spotkania ze studentami uczelni wyższych);
 koordynacja działań onboardingowych;
 prowadzenie projektów rekrutacji i selekcji na stanowiska: operacyjne, specjalistyczne i managerskie;
 tworzenie raportów i zestawień z prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
 współpraca z kadrą managerską danego obszaru biznesowego w procesowaniu zmian warunków zatrudnienia pracowników (m.in. zmiana stanowiska, wynagrodzenia, formy i czasu trwania umowy);
 wdrażanie programów praktyk studenckich;
 przeprowadzanie exit interview;
 codzienny kontakt z agencjami pracy tymczasowej;
 samodzielne prowadzenie warsztatów integracyjnych dla pracowników i w ramach wewnętrznego projektu prowadzenie szkolenia „Wyjdź poza schemat – odkryj w sobie kreatywne myślenie”.
Grupa Allianz Polska
Główny Specjalista ds. Rekrutacji i Współpracy z Partnerami Zewnętrznymi
 prowadzenie projektów rekrutacji i selekcji na stanowiska: operacyjne, specjalistyczne i managerskie;
 tworzenie raportów i zestawień z prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
 współpraca z kadrą managerską danego obszaru biznesowego w procesowaniu zmian warunków zatrudnienia pracowników (m.in. zmiana stanowiska, wynagrodzenia, formy i czasu trwania umowy);
 udział w działaniach onboardingowych;
 zarządzanie domenami zleceniobiorców;
 codzienny kontakt z agencjami pracy tymczasowej;
 aktualizowanie i rozbudowywanie wewnętrznego intranetu.
Grupa Allianz Polska
Koordynator Zespołu Telefonicznej Obsługi Klienta
 zarządzanie zespołem kilkunastu Doradców;
 zarządzanie ruchem przychodzącym i wychodzącym;
 szkolenie, monitoring i coaching podległych pracowników;
 przygotowanie skryptów rozmowy dla akcji wychodzących;
 koordynowanie oraz raportowanie dla CRM i Departamentu Marketingu akcji wychodzących;
 rekrutacja pracowników;
 dbanie o realizację założonych celów dla zespołu;
 układanie grafiku godzin pracy doradców.
Grupa Allianz Polska
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zakresie Produktów Bankowych
 szkolenie nowych pracowników ( w tym: tworzenie prezentacji produktowych);
 konstruowanie i bieżąca weryfikacja materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń z zakresu produktów i systemów bankowych, tworzenie i omawianie testów sprawdzających;
 tworzenie skryptów rozmów i manuali dla doradców w Call Center;
 obsługa infolinijna i serwisowa klientów Banku;
 wsparcie Zespołu Windykacji poprzez prowadzenie telefonicznych negocjacji z klientami w celu odzyskania należności.
Bank BNP Paribas
Młodszy Doradca Klienta
 telefoniczna, bezpośrednia i listowna obsługa klientów Banku, w tym m.in.: udzielanie informacji o sytuacji na kredycie, aktywacja, blokowanie i zastrzeganie kart kredytowych, wystawianie opinii bankowych i zaświadczeń związanych z kredytem i kartą kredytową.
Powiatowy Urząd Pracy
Referent w Dziale Ewidencji i Świadczeń
Powiatowy Urząd Pracy
 obsługa telefoniczna i bezpośrednia osób bezrobotnych bez prawa do zasiłku i osób niepełnosprawnych;
 wydawanie zaświadczeń dotyczących posiadanego statusu bezrobotnego;
 obsługa sekretariatu podczas nieobecności pracownika (obsługa połączeń przychodzących i korespondencji).

Szkolenia i kursy

Szkolenie organizowane przez CEB SHL:
Nazwa szkolenia: „Zaangażowani w sukces”

Szkolenie organizowane przez 4Grow:
Nazwa szkolenia: „Rekrutacja i selekcja pracowników”

Szkolenia wewnętrzne organizowane przez Allianz Polska Services:
Nazwa szkolenia: „Skuteczna rekrutacja i selekcja”
Nazwa szkolenia: „Jak wybrać najlepszych kandydatów? – czyli jak skutecznie przeprowadzić proces rekrutacji i selekcji”
Nazwa szkolenia: „W roli Trenera”
Nazwa szkolenia: „Coaching – przepraszam, a co to takiego?”

Edukacja

Logo
Ekonomia; specjalizacja: Zarządzanie w biznesie, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie
Logo
Ekonomia; specjalizacja: Finanse i bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Inne

Prawo jazdy - kat. B

Grupy

7 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Русский язык
Русский язык
Здравствуй,как Тебя зовут? Jeśli rozumiesz zdanie powyż
Allianz Bank Polska S.A.
Allianz Bank Polska S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich związanych z projektem Bankowym Allianz Polska,
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..