Anna Frankiewicz

Koordynator Umów
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Umiejętność pracy wielozadaniowej zdolności analityczne i organizacyjne

Doświadczenie zawodowe

TUiR WARTA S.A.
Koordynator Umów
-obsługa procesu rejestracji i aktualizacji danych Agentów/OWCA,
-weryfikacja dokumentów rejestracyjnych zgodnie z wytycznymi KNF,
-przygotowywanie oraz terminowe zgłaszanie wniosków do RPU,
-wsparcie w bieżącej pracy Regionalnych Menedżerów Sprzedaży,
-aktualizowanie zapisów procedur.
Generali Polska
Starszy Specjalista ds. Administracji Umów Sił Sprzedaży
-obsługa procesu rejestracji i aktualizacji danych Agentów w systemach obsługi sprzedaży
-weryfikacja dokumentów rejestracyjnych zgodnie z wytycznymi KNF
-przygotowywanie oraz terminowe zgłaszanie wniosków do UKNF - RAU
-wsparcie w bieżącej pracy menedżerów sprzedaży oraz dyrektorów regionów
-współpraca z kluczowymi Agencjami oraz dyrektorami ds. kluczowych partnerów
-tworzenie raportów dotyczących hierarchii sieci sprzedaży
-testy nowych rozwiązań w systemach obsługowych oraz sprzedażowych
-nadawanie uprawnień do systemów sprzedażowych
-dbanie o prawidłowość hierarchii sprzedaży
-wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu oraz not obciążeniowych
-szkolenie nowych pracowników z bieżących obowiązków
-tworzenie rozwiązań usprawniających proces obsługi
-uczestniczenie w tworzeniu wzorów dokumentów, procedur, instrukcji, umów agencyjnych oraz aneksów
Generali Group
Specjalista CC Agent
Generali T.U. S.A.
Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Agentów/OWCA w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych oraz życiowych. Wsparcie w kwestiach technicznych oraz pomoc w analizie zapisów OWU.
Generali Group
Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientami
Generali T.U. S.A.
Obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, życiowych, funduszy inwestycyjnych i emerytalnych. Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych komunikacyjnych oraz majątkowych.
Generali Group
Specjalista ds. Contact Center
Generali T.U. S.A.
Telefoniczna obsługa klientów w zakresie zgłaszania szkód komunikacyjnych oraz majątkowych. Udzielanie informacji o przebiegu zgłoszonych szkód.
Grupa PZU
konsultant telefoniczny
Telefoniczna obsługa klientów w zakresie zgłaszania szkód komunikacyjnych oraz majątkowych. Udzielanie informacji o przebiegu zgłoszonych szkód.

Szkolenia i kursy

-fundamenty kultury ciągłego doskonalenia,
-efektywne negocjacje w biznesie,
-skuteczny cross-selling i up-selling w biurze obsługi klienta,
-zarządzanie tworzeniem satysfakcji klientów.

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Ubezpieczenia
Inne
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

Handmade.

Inne

Prawo jazdy kat. B