Umiejętności
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Umiejętność pracy wielozadaniowej
zdolności analityczne i organizacyjne
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Administracji Umów Sił Sprzedaży
-obsługa procesu rejestracji i aktualizacji danych Agentów w systemach obsługi sprzedaży
-weryfikacja dokumentów rejestracyjnych zgodnie z wytycznymi KNF
-przygotowywanie oraz terminowe zgłaszanie wniosków do UKNF - RAU
-wsparcie w bieżącej pracy menedżerów sprzedaży oraz dyrektorów regionów
-współpraca z kluczowymi Agencjami oraz dyrektorami ds. kluczowych partnerów
-tworzenie raportów dotyczących hierarchii sieci sprzedaży
-testy nowych rozwiązań w systemach obsługowych oraz sprzedażowych
-nadawanie uprawnień do systemów sprzedażowych
-dbanie o prawidłowość hierarchii sprzedaży
-wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu oraz not obciążeniowych
-szkolenie nowych pracowników z bieżących obowiązków
-tworzenie rozwiązań usprawniających proces obsługi
-uczestniczenie w tworzeniu wzorów dokumentów, procedur, instrukcji, umów agencyjnych oraz aneksów
-weryfikacja dokumentów rejestracyjnych zgodnie z wytycznymi KNF
-przygotowywanie oraz terminowe zgłaszanie wniosków do UKNF - RAU
-wsparcie w bieżącej pracy menedżerów sprzedaży oraz dyrektorów regionów
-współpraca z kluczowymi Agencjami oraz dyrektorami ds. kluczowych partnerów
-tworzenie raportów dotyczących hierarchii sieci sprzedaży
-testy nowych rozwiązań w systemach obsługowych oraz sprzedażowych
-nadawanie uprawnień do systemów sprzedażowych
-dbanie o prawidłowość hierarchii sprzedaży
-wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu oraz not obciążeniowych
-szkolenie nowych pracowników z bieżących obowiązków
-tworzenie rozwiązań usprawniających proces obsługi
-uczestniczenie w tworzeniu wzorów dokumentów, procedur, instrukcji, umów agencyjnych oraz aneksów
Szkolenia i kursy
-fundamenty kultury ciągłego doskonalenia,
-efektywne negocjacje w biznesie,
-skuteczny cross-selling i up-selling w biurze obsługi klienta,
-zarządzanie tworzeniem satysfakcji klientów.
-efektywne negocjacje w biznesie,
-skuteczny cross-selling i up-selling w biurze obsługi klienta,
-zarządzanie tworzeniem satysfakcji klientów.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Ubezpieczenia
Inne
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Handmade.
Inne
Prawo jazdy kat. B