Umiejętności
Negocjacje
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Budżety
Logistyka
Obsługa klienta
szkolenia
mediator
Motywowanie zespołu
obsługa klienta w międzynarodowym środowisku
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Obsługi Klienta - Sprzedaż
• Zarządzanie zespołem, planowanie, delegowanie zadań, kontrola ich realizacji, koordynowanie prac działu Obsługi Klienta
• Zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta: komunikacja, utrzymywanie przyjaznych relacji z Klientami firmy, kooperacja, zarządzanie umowami z dostawcami usług, nadzorowanie terminowości realizacji zadań, EDI, ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy: produkcji, logistyki, jakości, rozwoju, księgowości
• Dbanie o jakość i terminowość realizacji zadań
• Rozwój pracowników, rekrutacja:, organizowanie szkoleń, dbałość o dobrą atmosferę w zespole
• Zorientowanie na cel: osiąganie, realizacja celów budżetowych, optymalizacja kosztów. Bieżąca kontrola wyników finansowych, stanu zapasów magazynowych, terminowości odbiorów zamówień przez Klientów
• KPI
• Optymalizacja kosztów - negocjacje cenowe z dostawcami usług, nadzorowanie faktur przychodzących.
• Wystawianie, nadzorowanie obiegu dokumentów dla wysyłek eksportowych oraz dostaw wewnątrzwspólnotowych: faktury, dokumenty przewozowe, inne dokumenty oboczne. Współpraca z agencjami celnymi w zakresie realizacji bieżących zadań, negocjacje cenowe na usługi celne
• Kontrola obiegu dokumentów sprzedażowych, transportowych, celnych
• Kontrola stanu wykorzystania urlopu wypoczynkowego pracowników, analiza i kontrola nieobecności
• Zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta: komunikacja, utrzymywanie przyjaznych relacji z Klientami firmy, kooperacja, zarządzanie umowami z dostawcami usług, nadzorowanie terminowości realizacji zadań, EDI, ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy: produkcji, logistyki, jakości, rozwoju, księgowości
• Dbanie o jakość i terminowość realizacji zadań
• Rozwój pracowników, rekrutacja:, organizowanie szkoleń, dbałość o dobrą atmosferę w zespole
• Zorientowanie na cel: osiąganie, realizacja celów budżetowych, optymalizacja kosztów. Bieżąca kontrola wyników finansowych, stanu zapasów magazynowych, terminowości odbiorów zamówień przez Klientów
• KPI
• Optymalizacja kosztów - negocjacje cenowe z dostawcami usług, nadzorowanie faktur przychodzących.
• Wystawianie, nadzorowanie obiegu dokumentów dla wysyłek eksportowych oraz dostaw wewnątrzwspólnotowych: faktury, dokumenty przewozowe, inne dokumenty oboczne. Współpraca z agencjami celnymi w zakresie realizacji bieżących zadań, negocjacje cenowe na usługi celne
• Kontrola obiegu dokumentów sprzedażowych, transportowych, celnych
• Kontrola stanu wykorzystania urlopu wypoczynkowego pracowników, analiza i kontrola nieobecności
Trener/Szkoleniowiec
Best Agencja Nieruchomości
Realizacja cyklu szkoleń (96h) „Kompetencje miękkie w pracy pośrednika obrotu nieruchomościami"
'Zakres tematyczny szkoleń: Komunikacja, Prowadzenie rozmów handlowych, Umiejętność pracy z trudnym klientem, Radzenie sobie ze stresem, Tworzenie ofert, Autoprezentacja;
'Zakres tematyczny szkoleń: Komunikacja, Prowadzenie rozmów handlowych, Umiejętność pracy z trudnym klientem, Radzenie sobie ze stresem, Tworzenie ofert, Autoprezentacja;
Specjalista do spraw eksportu I importu
• Kompleksowa obsługa klienta począwszy od zamówienia, poprzez jego potwierdzenie, zlecanie transportu, fakturowanie
• Współpraca ze wszystkimi działami firmy celem zapewnienia terminowości realizacji zamówień: dział rozwoju, produkcji, planowania, logistyki, jakości, księgowości
• Organizowanie transportu celem dokonania wysyłki towaru dla klientów, optymalizacja kosztów transportu, weryfikacja wiarygodności firm transportowych, monitorowanie przesyłek, kontrola terminów dostaw
• Organizowanie zwrotów towarów wraz z zachowaniem wszelkich formalności dokumentowych: faktury korygujące
• Realizacja reklamacji transportowych
• Wystawienie faktur sprzedażowych, innych dokumentów niezbędnych w procesie sprzedaży
• Nadzór nad obiegiem dokumentów
• Współpraca ze wszystkimi działami firmy celem zapewnienia terminowości realizacji zamówień: dział rozwoju, produkcji, planowania, logistyki, jakości, księgowości
• Organizowanie transportu celem dokonania wysyłki towaru dla klientów, optymalizacja kosztów transportu, weryfikacja wiarygodności firm transportowych, monitorowanie przesyłek, kontrola terminów dostaw
• Organizowanie zwrotów towarów wraz z zachowaniem wszelkich formalności dokumentowych: faktury korygujące
• Realizacja reklamacji transportowych
• Wystawienie faktur sprzedażowych, innych dokumentów niezbędnych w procesie sprzedaży
• Nadzór nad obiegiem dokumentów
Export & Import Obsługa klienta
• Komplekowa obsługa klienta począwszy od zamówienia, poprzez jego potwierdzenie, zlecanie transportu, fakturowanie
• Współpraca ze wszystkimi działami firmy celem zapewnienia terminowości realizacji zamówień: dział rozwoju, produkcji, planowania, logistyki, jakości, księgowości
• Organizowanie transportu celem dokonania wysyłki towaru dla klientów, optymalizacja kosztów transportu, weryfikacja wiarygodności firm transportowych, monitorowanie przesyłek, kontrola terminów dostaw
• Organizowanie zwrotów towarów wraz z zachowaniem wszelkich formalności dokumentowych: faktury korygujące
• Procedowanie z reklamacjami transportowymi
• Wystawienie faktur sprzedażowych, innych dokumentów niezbędnych w procesie sprzedaży
• Nadzór nad obiegiem dokumentów
• Współpraca z agencjami celnymi
• Sporządzanie inwentur
• Zamawianie komponentów do produkcji
• Implementowanie do systemu faktur zakupowych
• Współpraca ze wszystkimi działami firmy celem zapewnienia terminowości realizacji zamówień: dział rozwoju, produkcji, planowania, logistyki, jakości, księgowości
• Organizowanie transportu celem dokonania wysyłki towaru dla klientów, optymalizacja kosztów transportu, weryfikacja wiarygodności firm transportowych, monitorowanie przesyłek, kontrola terminów dostaw
• Organizowanie zwrotów towarów wraz z zachowaniem wszelkich formalności dokumentowych: faktury korygujące
• Procedowanie z reklamacjami transportowymi
• Wystawienie faktur sprzedażowych, innych dokumentów niezbędnych w procesie sprzedaży
• Nadzór nad obiegiem dokumentów
• Współpraca z agencjami celnymi
• Sporządzanie inwentur
• Zamawianie komponentów do produkcji
• Implementowanie do systemu faktur zakupowych
Szkolenia i kursy
• Kaizen in Leadership
• Sprawna komunikacja nastawiona na szukanie rozwiązań 2017
• Kluczowe umiejętności negocjatora – Franklin University Certyfikat 2017
• Trener Szkoleniowiec
• Projektowanie ścieżek kariery – zarządzanie talentami 2017
• Dobra Komunikacja i współpraca zespołowa drogą do rozwoju organizacji 2016
• Przywództwo i delegowanie zadań” – Franklin University Certyfikat 2016
• Coaching – Franklin University Certyfikat 2016
• Relacje biznesowe z klientami 2011
• Kurs na agenta celnego
• Kreowanie wizerunku banku
• Aspekty prawne i transfer Hi-Tech do małych i średnich przedsiębiorstw
• Sprawna komunikacja nastawiona na szukanie rozwiązań 2017
• Kluczowe umiejętności negocjatora – Franklin University Certyfikat 2017
• Trener Szkoleniowiec
• Projektowanie ścieżek kariery – zarządzanie talentami 2017
• Dobra Komunikacja i współpraca zespołowa drogą do rozwoju organizacji 2016
• Przywództwo i delegowanie zadań” – Franklin University Certyfikat 2016
• Coaching – Franklin University Certyfikat 2016
• Relacje biznesowe z klientami 2011
• Kurs na agenta celnego
• Kreowanie wizerunku banku
• Aspekty prawne i transfer Hi-Tech do małych i średnich przedsiębiorstw
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
Psychologia, coaching, HR, powieści detektywistyczne: Arthur Conan Doyle, Agatha Christie
Inne
D3 & BAI assessment results (2017)
Wyniki testu:
DISC: SCDI
Role zespołowe: Strateg, Koordynator
Wartości: Uczciwość, Równość
Postawy: Ekonomia, Wiedza
Wyniki testu:
DISC: SCDI
Role zespołowe: Strateg, Koordynator
Wartości: Uczciwość, Równość
Postawy: Ekonomia, Wiedza
Grupy
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
HR Training
Wszystko z dziedziny HR w Polsce. Szkolenia, wykłady, działy HR w firmach. Trenerzy. KOMPENDIUM WIEDZY HR.
NLP Coaching
NLP Coaching to najnowsza koncepcja w Polsce, a rozwijana od 1991 roku przez dr Tada Jamesa na całym świecie. Tutaj odkrywamy prawdziwe NLP, łączymy z profesjonalnym coachingiem tworząc coś więcej!