Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
szwedzki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
przedstawiciel handlowy
MTL Lewandowski, Kamiński, Pitulski Sp. J.
sprzedaż wyrobów ze stali nierdzewnej, żaroodpornej i aluminium, nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z klientami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, reprezentowanie firmy podczas zagranicznych targów branżowych, wyjazdy do klientów na rozmowy handlowe, negocjowanie warunków realizacji zamówień, praca w biurze - sporządzanie ofert handlowych, realizacja zamówień, zakupy materiałów hutniczych, organizacja transportów, prowadzenie dokumentacji handlowej, raportowanie
specjalista ds. sprzedaży
sprzedaż wyrobów hutniczych ze stali nierdzewnej, aluminium oraz usług przemysłowych, sporządzanie ofert cenowych, opracowywanie zamówień, budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych rynków zbytu, współudział w opracowywaniu planów sprzedaży oraz ich realizowanie
asystent ds. handlowych
sprzedaż wyrobów hutniczych nierdzewnych, sporządzanie ofert, opracowywanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, budowanie oraz utrzymanie relacji z klientami, obsługa kredytów i ubezpieczeń
pracownik działu sprzedaży
nawiązywanie nowych oraz wzmacnianie istniejących relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz negocjowanie warunków handlowych, obsługa klientów w zakresie sprzedaży eksportowej
Szkolenia i kursy
2009 Certificate English For Business Level 2 (London Chamber of Commerce and Industry)
2008 Certificat pratique de russe commercial - Chambre de commerce et d’industrie de Paris
2007 Zertifikat Deutsch (die Europäischen Sprachen-Zertifikate telc Deutsch B1)
organizator: Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
2015 Svenska på gång. Język szwedzki w życiu codziennym, część III/IV (poziom A2/B1)
2014 Rosyjski z nutką współczesności
2014 Negocjacje - sztuka komunikacji i rozwiązywania konfliktów
2014 Budowanie przewagi – fundamenty konkurencyjności osobistej
2014 Svenska på gång, część II. Język szwedzki w życiu codziennym (poziom A2)
2013 Przez kulturę i charakter narodowy do języka. Rozszerzony kurs języka rosyjskiego (poziom B1/B2)
2013 Sekrety obrony przed skuteczną manipulacją
2013 Angielski bez obaw - telefonuj, negocjuj, efektywnie rozwiązuj problemy w pracy. Kurs języka angielskiego (poziom A2)
2013 Druga szansa dla języka niemieckiego (poziom A2)
2013 Kurs języka angielskiego biznesowego (poziom B1/B2)
2013 Etykieta językowa i skuteczna komunikacja w biznesie
2012 Svenska på gång, część I. Język szwedzki w życiu codziennym (poziom A1)
2012 Doskonała pamięć: techniki skutecznego zapamiętywania i utrwalania wiedzy
2012 Skuteczne zarządzanie sobą w stresie
2012 Przy samowarze i w rosyjskiej łaźni, czyli z rosyjską kulturą na Ty (poziom B1/B2)
2012 Jak sprawić, aby chciało się chcieć – rzecz o motywacji
2012 Angielski w dziale sprzedaży (poziom B1/B2)
organizator: Milton & Dale Szkolenia - Coaching - Doradztwo
2012 Akademia profesjonalnej sprzedaży MTL - profesjonalne prezentacje handlowe, pokonywanie obiekcji zgłaszanych przez klientów, techniki "zamykania" sprzedaży
2012 Akademia profesjonalnej sprzedaży MTL - zaawansowane techniki budowania relacji z klientem, analiza potrzeb oraz bieżącej sytuacji klienta
organizator: Szkoła Języków Obcych LEVEL o. Katowice
2009 English For Business
organizator: Śląska Szkoła Języków Obcych Ekonomicznych w Katowicach
2008 kurs języka rosyjskiego ekonomicznego
2008 Certificat pratique de russe commercial - Chambre de commerce et d’industrie de Paris
2007 Zertifikat Deutsch (die Europäischen Sprachen-Zertifikate telc Deutsch B1)
organizator: Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
2015 Svenska på gång. Język szwedzki w życiu codziennym, część III/IV (poziom A2/B1)
2014 Rosyjski z nutką współczesności
2014 Negocjacje - sztuka komunikacji i rozwiązywania konfliktów
2014 Budowanie przewagi – fundamenty konkurencyjności osobistej
2014 Svenska på gång, część II. Język szwedzki w życiu codziennym (poziom A2)
2013 Przez kulturę i charakter narodowy do języka. Rozszerzony kurs języka rosyjskiego (poziom B1/B2)
2013 Sekrety obrony przed skuteczną manipulacją
2013 Angielski bez obaw - telefonuj, negocjuj, efektywnie rozwiązuj problemy w pracy. Kurs języka angielskiego (poziom A2)
2013 Druga szansa dla języka niemieckiego (poziom A2)
2013 Kurs języka angielskiego biznesowego (poziom B1/B2)
2013 Etykieta językowa i skuteczna komunikacja w biznesie
2012 Svenska på gång, część I. Język szwedzki w życiu codziennym (poziom A1)
2012 Doskonała pamięć: techniki skutecznego zapamiętywania i utrwalania wiedzy
2012 Skuteczne zarządzanie sobą w stresie
2012 Przy samowarze i w rosyjskiej łaźni, czyli z rosyjską kulturą na Ty (poziom B1/B2)
2012 Jak sprawić, aby chciało się chcieć – rzecz o motywacji
2012 Angielski w dziale sprzedaży (poziom B1/B2)
organizator: Milton & Dale Szkolenia - Coaching - Doradztwo
2012 Akademia profesjonalnej sprzedaży MTL - profesjonalne prezentacje handlowe, pokonywanie obiekcji zgłaszanych przez klientów, techniki "zamykania" sprzedaży
2012 Akademia profesjonalnej sprzedaży MTL - zaawansowane techniki budowania relacji z klientem, analiza potrzeb oraz bieżącej sytuacji klienta
organizator: Szkoła Języków Obcych LEVEL o. Katowice
2009 English For Business
organizator: Śląska Szkoła Języków Obcych Ekonomicznych w Katowicach
2008 kurs języka rosyjskiego ekonomicznego
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Marketing
Marketing bezpośredni
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą