Anna Fąfara
Specjalista Zespołu Sprzedaży, PCC Rokita SA
Brzeg Dolny,
dolnośląskie
Umiejętności
Microsoft Office
Modelowanie procesów biznesowych
Umiejętność pracy w grupie
Umiejętność pracy pod presją czasu
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Umiejętności komunikacyjne
Testowanie oprogramowania
Wdrożenie SAP
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia, szybkie przyswajanie wiedzy
otwartość na współpracę z innymi
Budowanie relacji z klientem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalist (Zespół Obslugi Klienta i sprzedaży)
- realizacja zamówień / ustalanie i potwierdzanie warunków realizacji,
- planowanie i koordynacja dostaw dla klientów/ analiza zapotrzebowania,
- wsparcie techniczne menadżera, analiza zapotrzebowania
- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych (FV, noty korygujące/obciążeniowe, faktury korekty, INCASO, packing list) oraz transportowych (CMR,IMO DGD, instrukcje B/L, itp),
- Analiza klientów pod kątem wymagań WSK oraz sankcji/ ewidencja WSK
- współpraca w zakresie realizacji sprzedaży i koordynacji dostaw z pracownikami różnych działów (planowanie, produkcja, Urząd Celny, prewencja, księgowość, windykacja i ubezpieczenie należności) oraz różnych spółek z Grupy PCC Rokita,
- udział w procesie reklamacji
- rozliczanie faktur/płatności
Dodatkowe zadania:
- nadzór nad Procedurą realizacji sprzedaży i Procedurą Wewnętrznego systemu Kontroli (WSK) oraz tworzenie/aktualizacja instrukcji
- udział w procesie optymalizacji procesów związanych z realizacją sprzedaży/WSK / opiniowanie zmian.
Udział w upgrade systemu SAP w spółkach Grupy PCC (projekt „Fregata”) jako Key User, w tym:
• współudział w tworzeniu koncepcji wdrożenia
• udział w testach modułowych, integracyjnych systemu
• tworzenie instrukcji dla użytkowników końcowych
• prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych SAP
- planowanie i koordynacja dostaw dla klientów/ analiza zapotrzebowania,
- wsparcie techniczne menadżera, analiza zapotrzebowania
- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych (FV, noty korygujące/obciążeniowe, faktury korekty, INCASO, packing list) oraz transportowych (CMR,IMO DGD, instrukcje B/L, itp),
- Analiza klientów pod kątem wymagań WSK oraz sankcji/ ewidencja WSK
- współpraca w zakresie realizacji sprzedaży i koordynacji dostaw z pracownikami różnych działów (planowanie, produkcja, Urząd Celny, prewencja, księgowość, windykacja i ubezpieczenie należności) oraz różnych spółek z Grupy PCC Rokita,
- udział w procesie reklamacji
- rozliczanie faktur/płatności
Dodatkowe zadania:
- nadzór nad Procedurą realizacji sprzedaży i Procedurą Wewnętrznego systemu Kontroli (WSK) oraz tworzenie/aktualizacja instrukcji
- udział w procesie optymalizacji procesów związanych z realizacją sprzedaży/WSK / opiniowanie zmian.
Udział w upgrade systemu SAP w spółkach Grupy PCC (projekt „Fregata”) jako Key User, w tym:
• współudział w tworzeniu koncepcji wdrożenia
• udział w testach modułowych, integracyjnych systemu
• tworzenie instrukcji dla użytkowników końcowych
• prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych SAP
Doradca klienta biznesowego ds. zamóweń złożonych
Przyjmowanie, weryfikacja oraz realizacja zamówień klienta biznesowego
Monitorowanie przebiegu procesu realizacji zamówienia
Utrzymywanie kontaków z kientami
Informowanie klienta o etapie realizacji zamówienia, ustalanie zakresu zmian w paramentrach zamówienia oraz nadzór nad ich wprowadzeniem
Podpisywanie umów/aneksowanie ich/ z klientem na realizację usług (nowe usługi, cesje usług, zmiany ewidencyjne)
Wystawianie not korygujących, korekt do faktury
Udział w procesie reklamcyjnym
Monitorowanie przebiegu procesu realizacji zamówienia
Utrzymywanie kontaków z kientami
Informowanie klienta o etapie realizacji zamówienia, ustalanie zakresu zmian w paramentrach zamówienia oraz nadzór nad ich wprowadzeniem
Podpisywanie umów/aneksowanie ich/ z klientem na realizację usług (nowe usługi, cesje usług, zmiany ewidencyjne)
Wystawianie not korygujących, korekt do faktury
Udział w procesie reklamcyjnym
Praktyka studencka
Państwowe Gospodarstwe Leśne Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka
asystentka specjalisty ds.certyfikacji FSC.
Porównanie wymogów certyfikacji FSC i ISO 9001:2001. Analiza różnic i podobieństw celem oceny możliwości wdrożenia ISO 9001:2001 w jednostkach RDLP.
Zdefiniowanie procesów w Nadleśnictwie;
identyfikacja wymaganych procedur i przekształcenie ich w formę przebiegów procesów
opracowanie mapy procesów oraz diagramów przebiegu procesów;
propozycja usprawnień dla wybranych procesów;
Porównanie wymogów certyfikacji FSC i ISO 9001:2001. Analiza różnic i podobieństw celem oceny możliwości wdrożenia ISO 9001:2001 w jednostkach RDLP.
Zdefiniowanie procesów w Nadleśnictwie;
identyfikacja wymaganych procedur i przekształcenie ich w formę przebiegów procesów
opracowanie mapy procesów oraz diagramów przebiegu procesów;
propozycja usprawnień dla wybranych procesów;
Szkolenia i kursy
marzec 2002 - Kurs na Auditorów Wewnętrznych Systemów Zarządzania Jakością zakończony uzyskaniem Certyfikatu Auditora Wewnętrznego Systemów Zarządzania Jakością zgodnego z PN-EN ISO 9001:2001.
grudzień 2004 - Obsługa trudnego klienta
marzec 2009 - Wewnętrzny System Kontroli (WSK) obrotu materiałami strategicznymi
grudzień 2004 - Obsługa trudnego klienta
marzec 2009 - Wewnętrzny System Kontroli (WSK) obrotu materiałami strategicznymi
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
pływanie, sztuki walki (TaeKwon-Do),robótki ręczne, fotografia, górskie wędrówki
Organizacje
1996-1998 zawodnik TaeKwon-Do ITF
Inne
znajomość norm serii ISO 9000:2000, umowy ADR
prawo jazdy kat.B,
prawo jazdy kat.B,
Grupy
OLANDIA
OLANDIA - miejsce które musisz poznać ....
Olandia to XVIII-wieczny zrewitalizowany obiekt konferencyjno-turystyczny, położony w miejscowości Prusim, nad samym brzegiem jeziora Kuchennego.