Umiejętności
Digital Marketing
Reklama online
Performance marketing
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Strategy Consultant (Digital)
- planowanie kampanii online
- przygotowywanie długofalowych strategii działań online
- optymalizacja działań pod KPI (media, kreacje, landing pages, itd.)
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji przetargowych
- koordynowanie i nadzorowanie zespołu planującego i realizującego kampanie
(performance, branding, SEO, PPC, e-mail marketing, affiliate marketing, database marketing, non-standard)
- obsługa kluczowych Klientów
- przygotowywanie długofalowych strategii działań online
- optymalizacja działań pod KPI (media, kreacje, landing pages, itd.)
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji przetargowych
- koordynowanie i nadzorowanie zespołu planującego i realizującego kampanie
(performance, branding, SEO, PPC, e-mail marketing, affiliate marketing, database marketing, non-standard)
- obsługa kluczowych Klientów
Project Manager
Kompleksowe planowanie i realizacja kampanii online:
- doprecyzowanie potrzeb Klienta
- analiza danych
- przygotowanie koncepcji komunikacji
- opracowywnie mediaplanów (kampanie efektywnościowe i wizerunkowe: afiliacja, e-mail marketing, PPC, SEO, zakup mediów online oraz działania niestandardowe)
- współpraca przy tworzeniu kreacji graficznych i landing pages
- wdrożenie kampanii i monitoring jej przebiegu
- analiza efektów kampanii pod kątem realizacji celów biznesowych (wzrost sprzedaży, jakość leadów, jakość ruchu, zasięg kampanii itd.)
- analiza funkcjonalności stron docelowych oraz skuteczności kreacji
- optymalizacja działań i kreacji w trakcie kampanii
- obsługa kluczowych Klientów Cube Group
- prowadzenie kampanii afiliacyjnych
- przygotowywnie ofert i realizownie kampanii dla internetowej sieci reklamy modowej FashionFan
- doprecyzowanie potrzeb Klienta
- analiza danych
- przygotowanie koncepcji komunikacji
- opracowywnie mediaplanów (kampanie efektywnościowe i wizerunkowe: afiliacja, e-mail marketing, PPC, SEO, zakup mediów online oraz działania niestandardowe)
- współpraca przy tworzeniu kreacji graficznych i landing pages
- wdrożenie kampanii i monitoring jej przebiegu
- analiza efektów kampanii pod kątem realizacji celów biznesowych (wzrost sprzedaży, jakość leadów, jakość ruchu, zasięg kampanii itd.)
- analiza funkcjonalności stron docelowych oraz skuteczności kreacji
- optymalizacja działań i kreacji w trakcie kampanii
- obsługa kluczowych Klientów Cube Group
- prowadzenie kampanii afiliacyjnych
- przygotowywnie ofert i realizownie kampanii dla internetowej sieci reklamy modowej FashionFan
Product Manager
Realizacja internetowych kampanii reklamowych skierowanych do kobiet:
- przygotowywanie koncepcji kampanii niestandardowych
- przygotowywanie ofert dla klientów bezpośrednich i agencyjnych
- copy do materiałów reklamowych (promocja marki Glossy Media, kampanie klientów)
- opracowanie i prowadzenie szkoleń produktowych, warsztatów
(m.in. dedykowanych handlowcom Gazety Wyborczej oraz w ramach "Tygodnia Kobiet Sukcesu" dla studentów SGH)
- przygotowywanie koncepcji kampanii niestandardowych
- przygotowywanie ofert dla klientów bezpośrednich i agencyjnych
- copy do materiałów reklamowych (promocja marki Glossy Media, kampanie klientów)
- opracowanie i prowadzenie szkoleń produktowych, warsztatów
(m.in. dedykowanych handlowcom Gazety Wyborczej oraz w ramach "Tygodnia Kobiet Sukcesu" dla studentów SGH)
Junior Account Manager
- przygotowywanie, obrona i wdrażanie pomysłów na kampanie niestandardowe
- współpraca z siecią handlowców Gazety Wyborczej w całej Polsce
- planowanie kampanii internetowych
- skuteczna sprzedaż powierzchni reklamowej
Laureatka IV edycji programu stażowego "Rośnij z nami".
- współpraca z siecią handlowców Gazety Wyborczej w całej Polsce
- planowanie kampanii internetowych
- skuteczna sprzedaż powierzchni reklamowej
Laureatka IV edycji programu stażowego "Rośnij z nami".
wystawiono
Pierwszym co rzuca się w oczy w trakcie współpracy z Anią jest energia oraz chęć poszerzania i tak rozległej wiedzy z zakresu marketingu online.
Jej postawa wobec codziennych obowiązków jest bardzo proaktywna i nie ma dla niej rzeczy niemożliwych do zrealizowania.
Polecam Anię jako dobrego pracownika z mocnym doświadczeniem.
Jej zrozumienie potrzeb Klienta oraz determinacja w ich realizacji mogą uchodzić za wzór do naśladowania.
Jej postawa wobec codziennych obowiązków jest bardzo proaktywna i nie ma dla niej rzeczy niemożliwych do zrealizowania.
Polecam Anię jako dobrego pracownika z mocnym doświadczeniem.
Jej zrozumienie potrzeb Klienta oraz determinacja w ich realizacji mogą uchodzić za wzór do naśladowania.
Szkolenia i kursy
"Google Analytics: zajęcia praktyczne" (Google, 2016)
"Executive Coaching" (PRO MOTIO, 2015)
"Mierzyć to co niemierzalne. Pomiar kapitału ludzkiego w praktyce firm" (PARP&SGH, 2015)
"Google Analytics - Zaawansowany" (Akademia Google Partners: Google & Conversion, 2014)
"Nowa ustawa o prawach konsumentów – nowe obowiązki e-sprzedawców” (IAB Polska, 2014)
"Moda w sieci" (Viamoda Industrial: ConceptShop.pl & Answear.com, 2013)
"PR i reklama w blogosferze" (Kominek, 2013)
"Zarządzaj komunikacją, nie tylko treścią" (K2 & Sitecore, 2013)
"Podstawy mediów - OOH i kino" (MediaCom, 2012)
"Podstawy mediów - TV" (MediaCom, 2012)
"4P to dopiero początek, czyli co Brand Manager powinien wiedzieć" (Mars, 2011)
"Filozofia Lean w biznesowej rzeczywistości" (Mars, 2011)
"Twórcze myślenie na zawołanie" (Akademia Umiejętności, 2011)
"Codziennie pewna siebie" (Instytut Przemiany, 2011)
"Social Media Marketing" (Danone, 2011)
"Sztuka prezentacji" (Agora, 2011)
"Podstawy SEM" (SearchLab, 2010)
"Nowoczesny marketing atrakcji turystycznych" (Agencja Rozwoju Gdyni, 2010)
"Obsługa Gemius Explorer/Megapanel, Gemius Traffic" (Agora - szkolenie wew., 2010)
Certyfikaty
Google Shopping (Google, 2015)
Google AdWords (Google, 2015)
Google Analytics Individual Qualification (Google, 2014)
Certyfikat Megapanel (Gemius & Internet Standard, 2012)
"Executive Coaching" (PRO MOTIO, 2015)
"Mierzyć to co niemierzalne. Pomiar kapitału ludzkiego w praktyce firm" (PARP&SGH, 2015)
"Google Analytics - Zaawansowany" (Akademia Google Partners: Google & Conversion, 2014)
"Nowa ustawa o prawach konsumentów – nowe obowiązki e-sprzedawców” (IAB Polska, 2014)
"Moda w sieci" (Viamoda Industrial: ConceptShop.pl & Answear.com, 2013)
"PR i reklama w blogosferze" (Kominek, 2013)
"Zarządzaj komunikacją, nie tylko treścią" (K2 & Sitecore, 2013)
"Podstawy mediów - OOH i kino" (MediaCom, 2012)
"Podstawy mediów - TV" (MediaCom, 2012)
"4P to dopiero początek, czyli co Brand Manager powinien wiedzieć" (Mars, 2011)
"Filozofia Lean w biznesowej rzeczywistości" (Mars, 2011)
"Twórcze myślenie na zawołanie" (Akademia Umiejętności, 2011)
"Codziennie pewna siebie" (Instytut Przemiany, 2011)
"Social Media Marketing" (Danone, 2011)
"Sztuka prezentacji" (Agora, 2011)
"Podstawy SEM" (SearchLab, 2010)
"Nowoczesny marketing atrakcji turystycznych" (Agencja Rozwoju Gdyni, 2010)
"Obsługa Gemius Explorer/Megapanel, Gemius Traffic" (Agora - szkolenie wew., 2010)
Certyfikaty
Google Shopping (Google, 2015)
Google AdWords (Google, 2015)
Google Analytics Individual Qualification (Google, 2014)
Certyfikat Megapanel (Gemius & Internet Standard, 2012)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Interesuję się ludzką emocjonalnością, zagadnieniami związanymi z kreacją wizerunku i tworzeniem marki, zdrowym odżywianiem, turystyką lokalną i odmiennością kulturową. Lubię rysować.
Inne
- prawo jazdy kat.B (2006)
- patent żeglarza jachtowego
Obsługa programów:
edycja grafiki: Gimp
edycja tekstu: Microsoft Word
tworzenie prezentacji: Microsoft Power Point
kalkulacje: Microsoft Excel
Mocne strony mojego charakteru:
- chęć poszukiwania nowatorskich rozwiązań
- pęd do ciągłego doskonalenia i poszerzania wiedzy
- angażowanie się w powierzone zadania
- ciekawość i zainteresowanie światem
- zdolności interpersonalne
- skłonność do podejmowania wyzwań
- poczucie humoru
- patent żeglarza jachtowego
Obsługa programów:
edycja grafiki: Gimp
edycja tekstu: Microsoft Word
tworzenie prezentacji: Microsoft Power Point
kalkulacje: Microsoft Excel
Mocne strony mojego charakteru:
- chęć poszukiwania nowatorskich rozwiązań
- pęd do ciągłego doskonalenia i poszerzania wiedzy
- angażowanie się w powierzone zadania
- ciekawość i zainteresowanie światem
- zdolności interpersonalne
- skłonność do podejmowania wyzwań
- poczucie humoru
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.