Anna Elwart

Energia. Entuzjazm. Elwart.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing Reklama online Performance marketing

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

OMD Poland
Head of Performance
Cube Group S.A.
Digital Strategy Director
Cube Group S.A.
Strategy Consultant (Digital)
- planowanie kampanii online
- przygotowywanie długofalowych strategii działań online
- optymalizacja działań pod KPI (media, kreacje, landing pages, itd.)
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji przetargowych
- koordynowanie i nadzorowanie zespołu planującego i realizującego kampanie
(performance, branding, SEO, PPC, e-mail marketing, affiliate marketing, database marketing, non-standard)
- obsługa kluczowych Klientów
Cube Group S.A.
Project Manager
Kompleksowe planowanie i realizacja kampanii online:
- doprecyzowanie potrzeb Klienta
- analiza danych
- przygotowanie koncepcji komunikacji
- opracowywnie mediaplanów (kampanie efektywnościowe i wizerunkowe: afiliacja, e-mail marketing, PPC, SEO, zakup mediów online oraz działania niestandardowe)
- współpraca przy tworzeniu kreacji graficznych i landing pages
- wdrożenie kampanii i monitoring jej przebiegu
- analiza efektów kampanii pod kątem realizacji celów biznesowych (wzrost sprzedaży, jakość leadów, jakość ruchu, zasięg kampanii itd.)
- analiza funkcjonalności stron docelowych oraz skuteczności kreacji
- optymalizacja działań i kreacji w trakcie kampanii

- obsługa kluczowych Klientów Cube Group
- prowadzenie kampanii afiliacyjnych
- przygotowywnie ofert i realizownie kampanii dla internetowej sieci reklamy modowej FashionFan
Grupa Agora
Product Manager
Realizacja internetowych kampanii reklamowych skierowanych do kobiet:
- przygotowywanie koncepcji kampanii niestandardowych
- przygotowywanie ofert dla klientów bezpośrednich i agencyjnych
- copy do materiałów reklamowych (promocja marki Glossy Media, kampanie klientów)
- opracowanie i prowadzenie szkoleń produktowych, warsztatów
(m.in. dedykowanych handlowcom Gazety Wyborczej oraz w ramach "Tygodnia Kobiet Sukcesu" dla studentów SGH)
Bartosz Wysocki
Bartosz Wysocki · przełożony
wystawiono
Anię cechuje inicjatywa i poszukiwanie rozwiązań. Cechy wpisane w mocnych stronach mają odzwierciedlenie w codziennej pracy.
Grupa Agora
Junior Account Manager
- przygotowywanie, obrona i wdrażanie pomysłów na kampanie niestandardowe
- współpraca z siecią handlowców Gazety Wyborczej w całej Polsce
- planowanie kampanii internetowych
- skuteczna sprzedaż powierzchni reklamowej

Laureatka IV edycji programu stażowego "Rośnij z nami".
Sebastian Andruszczak
Sebastian Andruszczak · współpracownik
wystawiono
Pierwszym co rzuca się w oczy w trakcie współpracy z Anią jest energia oraz chęć poszerzania i tak rozległej wiedzy z zakresu marketingu online.

Jej postawa wobec codziennych obowiązków jest bardzo proaktywna i nie ma dla niej rzeczy niemożliwych do zrealizowania.

Polecam Anię jako dobrego pracownika z mocnym doświadczeniem.

Jej zrozumienie potrzeb Klienta oraz determinacja w ich realizacji mogą uchodzić za wzór do naśladowania.
Logo
Praktykantka w dziale promocji i informacji
Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - miesięczne praktyki
- realizacja działań promocyjnych
- analiza ofert handlowych
Radio Gdańsk
Praktykantka w dziale reporterskim
- badanie opinii publicznej
- udział w wyjazdach reporterskich
- zapoznanie się ze specyfiką pracy działu marketingu i reklamy w radio
Logo
Audytor
Instore Solutions Services Polska
- badania marketingowe typu tajemniczy klient
- kontrola jakości obsługi
- weryfikacja standardów merchandisingowych

Realizowanie projektów m. in. dla: Profi-Lingua, Alma, Zara, Ochnik, Deichmann, Smyk, Pepe Jeans.

Szkolenia i kursy

"Google Analytics: zajęcia praktyczne" (Google, 2016)
"Executive Coaching" (PRO MOTIO, 2015)
"Mierzyć to co niemierzalne. Pomiar kapitału ludzkiego w praktyce firm" (PARP&SGH, 2015)
"Google Analytics - Zaawansowany" (Akademia Google Partners: Google & Conversion, 2014)
"Nowa ustawa o prawach konsumentów – nowe obowiązki e-sprzedawców” (IAB Polska, 2014)
"Moda w sieci" (Viamoda Industrial: ConceptShop.pl & Answear.com, 2013)
"PR i reklama w blogosferze" (Kominek, 2013)
"Zarządzaj komunikacją, nie tylko treścią" (K2 & Sitecore, 2013)
"Podstawy mediów - OOH i kino" (MediaCom, 2012)
"Podstawy mediów - TV" (MediaCom, 2012)
"4P to dopiero początek, czyli co Brand Manager powinien wiedzieć" (Mars, 2011)
"Filozofia Lean w biznesowej rzeczywistości" (Mars, 2011)
"Twórcze myślenie na zawołanie" (Akademia Umiejętności, 2011)
"Codziennie pewna siebie" (Instytut Przemiany, 2011)
"Social Media Marketing" (Danone, 2011)
"Sztuka prezentacji" (Agora, 2011)
"Podstawy SEM" (SearchLab, 2010)
"Nowoczesny marketing atrakcji turystycznych" (Agencja Rozwoju Gdyni, 2010)
"Obsługa Gemius Explorer/Megapanel, Gemius Traffic" (Agora - szkolenie wew., 2010)

Certyfikaty
Google Shopping (Google, 2015)
Google AdWords (Google, 2015)
Google Analytics Individual Qualification (Google, 2014)
Certyfikat Megapanel (Gemius & Internet Standard, 2012)

Edukacja

Logo
Magisterskie studia menedżerskie: specjalizacja e-biznes, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Politologia: specjalizacja europeistyka, licencjackie
Uniwersytet Gdański
Logo
Filozofia: specjalizacja społeczno-etyczna, licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Interesuję się ludzką emocjonalnością, zagadnieniami związanymi z kreacją wizerunku i tworzeniem marki, zdrowym odżywianiem, turystyką lokalną i odmiennością kulturową. Lubię rysować.

Inne

- prawo jazdy kat.B (2006)
- patent żeglarza jachtowego

Obsługa programów:
edycja grafiki: Gimp
edycja tekstu: Microsoft Word
tworzenie prezentacji: Microsoft Power Point
kalkulacje: Microsoft Excel

Mocne strony mojego charakteru:
- chęć poszukiwania nowatorskich rozwiązań
- pęd do ciągłego doskonalenia i poszerzania wiedzy
- angażowanie się w powierzone zadania
- ciekawość i zainteresowanie światem
- zdolności interpersonalne
- skłonność do podejmowania wyzwań
- poczucie humoru

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
AdTaily
AdTaily
Reklama w długim ogonie Internetu. Oficjalna grupa AdTaily.com
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
AUSTRALIA
AUSTRALIA
dla wszystkich którzy kochają ten kraj
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Chiny
Chiny
"Państwo Środka", jego tajemnice, historia, ciekawe miejsca i wiele innych...
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Dodatkowa praca
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie