Umiejętności
Insurance Negotiations
Insurance Risk
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft PowerPoint
prawo jazdy (kategoria B, czynne)
Sale manager
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menadżer Sprzedaży
- planowanie i realizacja sprzedaży w kanale agencyjnym,
- przygotowanie i obsługa umów agencyjnych,
- współpraca z pośrednikami (bieżący kontakt i osobiste wizyty) oraz ocena efektywności tej współpracy,
- rozwój sprzedaży ubezpieczeń masowych,
- oferowanie klientowi kompleksowej oferty ubezpieczeniowej,
- obsługa klientów i monitorowanie jakości świadczonych dla nich usług,
- dokonywanie oceny ryzyka przed zawarciem ubezpieczenia,
- przygotowywanie ofert oraz polis,
- rozliczanie polis zawartych przez agentów pod względem merytorycznym,
- pozyskiwanie nowych agentów do współpracy,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla agentów oraz osób z nimi współpracujących,
-bieżąca analiza wyników sprzedaży , w tym wykonania planu i szkodowości , monitoring opłacalności obsługiwanego portfela ubezpieczeń,
- analizowanie przebiegów ubezpieczeń, szkodowości i wyników technicznych,
- obsługa zawartych umów ubezpieczenia,
- informowanie agentów o bieżących akcjach marketingowych i promocyjnych
- przygotowanie i obsługa umów agencyjnych,
- współpraca z pośrednikami (bieżący kontakt i osobiste wizyty) oraz ocena efektywności tej współpracy,
- rozwój sprzedaży ubezpieczeń masowych,
- oferowanie klientowi kompleksowej oferty ubezpieczeniowej,
- obsługa klientów i monitorowanie jakości świadczonych dla nich usług,
- dokonywanie oceny ryzyka przed zawarciem ubezpieczenia,
- przygotowywanie ofert oraz polis,
- rozliczanie polis zawartych przez agentów pod względem merytorycznym,
- pozyskiwanie nowych agentów do współpracy,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla agentów oraz osób z nimi współpracujących,
-bieżąca analiza wyników sprzedaży , w tym wykonania planu i szkodowości , monitoring opłacalności obsługiwanego portfela ubezpieczeń,
- analizowanie przebiegów ubezpieczeń, szkodowości i wyników technicznych,
- obsługa zawartych umów ubezpieczenia,
- informowanie agentów o bieżących akcjach marketingowych i promocyjnych
Specjalista d/s statystyki i rozliczeń
rejestracja polis, sprawdzanie poprawności zawartych polis pod względem rozliczeniowym, monitorowanie przypisu, wykonywanie w systemie zwrotów składek, rejestracja umów k-s, windykacja należności, bezpośredni kontakt z Klientem dot. zawartych umów ubezpieczeniowych oraz należności
1. referent w dziale rozliczeń 2. specjalista d/s rozliczeń 3. inspektor w oddziale sprzedażowym
1.-2.rejestracja w systemie informatycznym polis, zwrotów składek, umów sprzedaży , wypowiedzeń, sprawdzanie poprawności zawartych umów, testowanie wprowadzanego w firmie systemu informatycznego „Versis”, korespondencja z Klientami dot. windykacji , rozwiązania umów 3. bezpośrednia obsługa Klienta, zawieranie ubezpieczeń, wstępna obsługa Klienta w zakresie likwidacji szkód, przyjmowanie dokumentów sprzedażowych
Szkolenia i kursy
- marzec 2013- Centrum Szkoleń Capitol : zwiększanie skuteczności w zarządzaniu zespołem sprzedaży
- kwiecień 2014- Centrum Szkoleń Capitol : tworzenie planów działań i kontraktowanie celów z Agentem, monitorowanie wykonania kontraktów
- czerwiec 2014- Centrum Szkoleń Capitol : sztuka zawodu bezpośredniego opiekuna Agenta- kluczowe aktywności i dobre praktyki
- wrzesień 2014- Centrum Szkoleń Capitol : kluczowe aktywności bezpośredniego opiekuna Agenta w zarządzaniu siecią sprzedaży
- kwiecień 2014- Centrum Szkoleń Capitol : tworzenie planów działań i kontraktowanie celów z Agentem, monitorowanie wykonania kontraktów
- czerwiec 2014- Centrum Szkoleń Capitol : sztuka zawodu bezpośredniego opiekuna Agenta- kluczowe aktywności i dobre praktyki
- wrzesień 2014- Centrum Szkoleń Capitol : kluczowe aktywności bezpośredniego opiekuna Agenta w zarządzaniu siecią sprzedaży
Specjalizacje
Inżynieria
Inne
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe