Anna Dywan

Menadżer Sprzedaży
Katowice, śląskie

Umiejętności

Insurance Negotiations Insurance Risk Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft PowerPoint prawo jazdy (kategoria B, czynne) Sale manager

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

InterRisk S.A. Vienna Insurance Group
Menadżer Sprzedaży
- planowanie i realizacja sprzedaży w kanale agencyjnym,
- przygotowanie i obsługa umów agencyjnych,
- współpraca z pośrednikami (bieżący kontakt i osobiste wizyty) oraz ocena efektywności tej współpracy,
- rozwój sprzedaży ubezpieczeń masowych,
- oferowanie klientowi kompleksowej oferty ubezpieczeniowej,
- obsługa klientów i monitorowanie jakości świadczonych dla nich usług,
- dokonywanie oceny ryzyka przed zawarciem ubezpieczenia,
- przygotowywanie ofert oraz polis,
- rozliczanie polis zawartych przez agentów pod względem merytorycznym,
- pozyskiwanie nowych agentów do współpracy,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla agentów oraz osób z nimi współpracujących,
-bieżąca analiza wyników sprzedaży , w tym wykonania planu i szkodowości , monitoring opłacalności obsługiwanego portfela ubezpieczeń,
- analizowanie przebiegów ubezpieczeń, szkodowości i wyników technicznych,
- obsługa zawartych umów ubezpieczenia,
- informowanie agentów o bieżących akcjach marketingowych i promocyjnych
Sebastian Banaś
Sebastian Banaś · współpracownik
wystawiono
Ania to osoba z wysoką kulturą osobistą, pracowita, godna polecenia,
InterRisk S.A. Vienna Insurance Group
Specjalista d/s statystyki i rozliczeń
rejestracja polis, sprawdzanie poprawności zawartych polis pod względem rozliczeniowym, monitorowanie przypisu, wykonywanie w systemie zwrotów składek, rejestracja umów k-s, windykacja należności, bezpośredni kontakt z Klientem dot. zawartych umów ubezpieczeniowych oraz należności
COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
1. referent w dziale rozliczeń 2. specjalista d/s rozliczeń 3. inspektor w oddziale sprzedażowym
1.-2.rejestracja w systemie informatycznym polis, zwrotów składek, umów sprzedaży , wypowiedzeń, sprawdzanie poprawności zawartych umów, testowanie wprowadzanego w firmie systemu informatycznego „Versis”, korespondencja z Klientami dot. windykacji , rozwiązania umów 3. bezpośrednia obsługa Klienta, zawieranie ubezpieczeń, wstępna obsługa Klienta w zakresie likwidacji szkód, przyjmowanie dokumentów sprzedażowych

Szkolenia i kursy

- marzec 2013- Centrum Szkoleń Capitol : zwiększanie skuteczności w zarządzaniu zespołem sprzedaży
- kwiecień 2014- Centrum Szkoleń Capitol : tworzenie planów działań i kontraktowanie celów z Agentem, monitorowanie wykonania kontraktów
- czerwiec 2014- Centrum Szkoleń Capitol : sztuka zawodu bezpośredniego opiekuna Agenta- kluczowe aktywności i dobre praktyki
- wrzesień 2014- Centrum Szkoleń Capitol : kluczowe aktywności bezpośredniego opiekuna Agenta w zarządzaniu siecią sprzedaży

Edukacja

Logo
inżynieria chemiczna i procesowa, magisterskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

Inżynieria
Inne
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe