Umiejętności
FMEA
Materiałoznawstwo
Cykl Deminga
PPAP
SPC
ISO/TS 16949
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Quality Engineer
• Komunikacja z klientem Magna, JCI i Skoda we wszystkich tematach jakościowych,
• Analizowanie oraz zarządzanie wyrobami ze zwrotów oraz reklamacji klienta,
• Kontrola zgodności parametrów wyrobu z wymaganiami klienta oraz reagowanie na wykryte niezgodności,
• Definiowanie i wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych w przypadku stwierdzenia niezgodności,
• Powoływanie zespołów podczas reklamacji, prowadzenie rejestru reklamacji, przygotowywanie alertów jakościowych, inicjowanie przeglądów oraz przygotowywanie raportów 8D,
• Aktualizacja i tworzenie instrukcji stanowiskowych oraz planów kontroli,
• Prowadzenie dziennych spotkań z zespołem projektowym, podejmowanie działań mających na celu redukcję scrapu i defektów powstałych na linii,
• Uczestnictwo w audytach klienta,
• Tworzenie raportów poauditowych oraz koordynowanie wdrażania działań naprawczych,
• Przygotowywanie dokumentacji PPAP,
• Udział we wdrażaniu zmian inżynieryjnych oraz walidacji komponentów na linii.
• Analizowanie oraz zarządzanie wyrobami ze zwrotów oraz reklamacji klienta,
• Kontrola zgodności parametrów wyrobu z wymaganiami klienta oraz reagowanie na wykryte niezgodności,
• Definiowanie i wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych w przypadku stwierdzenia niezgodności,
• Powoływanie zespołów podczas reklamacji, prowadzenie rejestru reklamacji, przygotowywanie alertów jakościowych, inicjowanie przeglądów oraz przygotowywanie raportów 8D,
• Aktualizacja i tworzenie instrukcji stanowiskowych oraz planów kontroli,
• Prowadzenie dziennych spotkań z zespołem projektowym, podejmowanie działań mających na celu redukcję scrapu i defektów powstałych na linii,
• Uczestnictwo w audytach klienta,
• Tworzenie raportów poauditowych oraz koordynowanie wdrażania działań naprawczych,
• Przygotowywanie dokumentacji PPAP,
• Udział we wdrażaniu zmian inżynieryjnych oraz walidacji komponentów na linii.
Quality Leader Assistant
• Monitorowanie kosztów scrapu i rejestracja defektów występujących na linii,
• Aktualizacja i tworzenie instrukcji stanowiskowych oraz planów kontroli,
• Szkolenie operatorów z zakresu przeprowadzania kontroli i poszanowania wyrobu,
• Udział w przeglądach PFMEA on Gemba,
• Ustalanie sposobu weryfikacji kontroli Poka-Yoke,
• Wykonywanie R&R dla przyrządów pomiarowych,
• Analizowanie wyrobów ze zwrotów gwarancyjnych oraz reklamacji klienta,
• Obliczanie zdolności procesu Cpk oraz monitorowanie działań wyprowadzających je do wymaganego poziomu,
• Kontrola zgodności parametrów wyrobu z wymaganiami klienta oraz reagowanie na wykryte niezgodności,
• Przeprowadzanie analiz PDCA/FTA odnośnie problemów powstających na linii oraz mających zagrożenie wystąpić u klienta,
• Inicjowanie reklamacji do dostawców (5W2H),
• Udział we wdrażaniu zmian inżynieryjnych oraz walidacji komponentów na linii.
• Aktualizacja i tworzenie instrukcji stanowiskowych oraz planów kontroli,
• Szkolenie operatorów z zakresu przeprowadzania kontroli i poszanowania wyrobu,
• Udział w przeglądach PFMEA on Gemba,
• Ustalanie sposobu weryfikacji kontroli Poka-Yoke,
• Wykonywanie R&R dla przyrządów pomiarowych,
• Analizowanie wyrobów ze zwrotów gwarancyjnych oraz reklamacji klienta,
• Obliczanie zdolności procesu Cpk oraz monitorowanie działań wyprowadzających je do wymaganego poziomu,
• Kontrola zgodności parametrów wyrobu z wymaganiami klienta oraz reagowanie na wykryte niezgodności,
• Przeprowadzanie analiz PDCA/FTA odnośnie problemów powstających na linii oraz mających zagrożenie wystąpić u klienta,
• Inicjowanie reklamacji do dostawców (5W2H),
• Udział we wdrażaniu zmian inżynieryjnych oraz walidacji komponentów na linii.
Customer Quality Engineer Support
TRW Steering Systems Poland
• Przyjmowanie i rejestrowanie wyrobów ze zwrotów gwarancyjnych oraz reklamacji klienta do analizy,
• Powoływanie zespołu podczas reklamacji i wsparcie w tworzeniu raportu 8D,
• Znajomość procedury ANPQP dla klientów Renault i Nissan,
• Opracowanie i prowadzenie szkoleń odnośnie specyficznych wymagań klientów Renault i Nissan,
• Udział w rozwiązywaniu problemów powstających na linii oraz mających zagrożenie wystąpić u klienta (Ishikawa, 5W),
• Tworzenie dokumentacji PPAP,
• Wprowadzanie danych do baz komputerowego wspomagania jakości,
• Wsparcie w uruchamianiu nowych projektów dla klienta Renault, Nissan i Fiat,
• Tworzenie raportów pomiarowych oraz obliczanie zdolności procesu Cpk.
• Powoływanie zespołu podczas reklamacji i wsparcie w tworzeniu raportu 8D,
• Znajomość procedury ANPQP dla klientów Renault i Nissan,
• Opracowanie i prowadzenie szkoleń odnośnie specyficznych wymagań klientów Renault i Nissan,
• Udział w rozwiązywaniu problemów powstających na linii oraz mających zagrożenie wystąpić u klienta (Ishikawa, 5W),
• Tworzenie dokumentacji PPAP,
• Wprowadzanie danych do baz komputerowego wspomagania jakości,
• Wsparcie w uruchamianiu nowych projektów dla klienta Renault, Nissan i Fiat,
• Tworzenie raportów pomiarowych oraz obliczanie zdolności procesu Cpk.
Specjalista ds. kontoli jakości (stażysta)
• Szczegółowe zapoznanie się z wymaganiami normy PN-EN ISO/TS 16949:2009 w przemyśle
motoryzacyjnym,
• Aktualizacja, uporządkowanie, prawidłowe oznakowanie oraz tworzenie brakującej
dokumentacji PPAP dla produkowanych wyrobów (w tym: tworzenie instrukcji procesu, flow-
-chartu, planu kontroli i badań, FMEA),
• Aktualizacja rejestru zatwierdzonych do produkcji wyrobów,
• Obliczanie procentowego wskaźnika występowania braków dla poszczególnych detali,
• Dbanie o obecność aktualnych formularzy na poszczególnych stanowiskach pracy,
• Wykonywanie pomiarów twardości detali za pomocą „durometru”,
• Kontrola zgodności parametrów wyrobu z wymaganiami klienta oraz reagowanie na wykryte
niezgodności.
motoryzacyjnym,
• Aktualizacja, uporządkowanie, prawidłowe oznakowanie oraz tworzenie brakującej
dokumentacji PPAP dla produkowanych wyrobów (w tym: tworzenie instrukcji procesu, flow-
-chartu, planu kontroli i badań, FMEA),
• Aktualizacja rejestru zatwierdzonych do produkcji wyrobów,
• Obliczanie procentowego wskaźnika występowania braków dla poszczególnych detali,
• Dbanie o obecność aktualnych formularzy na poszczególnych stanowiskach pracy,
• Wykonywanie pomiarów twardości detali za pomocą „durometru”,
• Kontrola zgodności parametrów wyrobu z wymaganiami klienta oraz reagowanie na wykryte
niezgodności.
praktykant
Quality Austria-Polska Sp. z o.o.
M.in. Udział w audytach w firmach produkcyjnych z wdrożonym standardem HACCAP oraz ISO 9001: zapoznawania się z dokumentacją firmy, przeprowadzanie wywiadu wg. punktów listy kontrolnej, zbieranie dowodów z audytu, tworzenie protokołu spostrzeżeń, proponowanie wniosków do raportu końcowego.
Szkolenia i kursy
Certyfikat ukończenia szkolenia „Auditor wewnętrzny ds. Systemu Zarządzania Jakością” wg normy PN-EN ISO 9001:2009
Certyfikat ukończenia szkolenia „Pełnomocnik ds. SZJ” wg normy PN-EN ISO 9001:2009
Zaświadczenie ukończenia szkolenia „Specjalista ds. SZJ” wg normy PN-EN ISO 9001:2009
Certyfikat ukończenia szkolenia „Przedsiębiorczość innowacyjna bez tajemnic”
Certyfikat ukończenia szkolenia „Komercjalizacja nowoczesnych technologii”
Certyfikat ukończenia szkolenia „Pełnomocnik ds. SZJ” wg normy PN-EN ISO 9001:2009
Zaświadczenie ukończenia szkolenia „Specjalista ds. SZJ” wg normy PN-EN ISO 9001:2009
Certyfikat ukończenia szkolenia „Przedsiębiorczość innowacyjna bez tajemnic”
Certyfikat ukończenia szkolenia „Komercjalizacja nowoczesnych technologii”
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
QA
Zainteresowania
rysunek, fotografia
Organizacje
Udział w projekcie unijnym jako współorganizator YMC - Young Man Can (unite generations)
Inne
• Wiedza z zakresu materiałoznawstwa
• Rzetelne podejście do powierzonych działań
• Bardzo dobra współpraca w zespole oraz łatwość w nawiązywaniu
kontaktów
• Odpowiedzialność i pewność siebie
• Wysoka kultura osobista
• Bardzo dobra obsługa komputera (pakiety OpenOffice i Microsoft
Office)
• Prawo jazdy kat. B
Zdolności plastyczne
• Rzetelne podejście do powierzonych działań
• Bardzo dobra współpraca w zespole oraz łatwość w nawiązywaniu
kontaktów
• Odpowiedzialność i pewność siebie
• Wysoka kultura osobista
• Bardzo dobra obsługa komputera (pakiety OpenOffice i Microsoft
Office)
• Prawo jazdy kat. B
Zdolności plastyczne
Grupy
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)