Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Exportsachbearbeiterin und Assistentin der Geschäftsleitung
Centrotherm clean solutions
Administration aller Aufträge des Unternehmens
Termingerechte und selbständige Abwicklung von In- und Auslandslieferungen
Prüfung von Aufträgen, Geschäftsbedingungen, Verträgen und den dazugehörigen Vertriebsunterlagen
Auftragserfassung, Auftragsabwicklung, sowie Kundenkorrespondenz
Erstellung und Bearbeitung von Auftragsbestätigungen, Versand- und Exportdokumenten, inklusive Transport- und Zollabwicklung (Export und Import), Rechnungen und Pflege der Auftragsdaten im ERP System (ProAlpha)
Korrespondenz mit ausländischen Geschäftspartnern und Kunden in englischer Sprache
Erstellung und Betreuung von Statistiken, Wochen- und Monatsberichten an die GL
Bearbeitung und Auswertung von Montagerapporten In- und Ausland
Termingerechte und selbständige Abwicklung von In- und Auslandslieferungen
Prüfung von Aufträgen, Geschäftsbedingungen, Verträgen und den dazugehörigen Vertriebsunterlagen
Auftragserfassung, Auftragsabwicklung, sowie Kundenkorrespondenz
Erstellung und Bearbeitung von Auftragsbestätigungen, Versand- und Exportdokumenten, inklusive Transport- und Zollabwicklung (Export und Import), Rechnungen und Pflege der Auftragsdaten im ERP System (ProAlpha)
Korrespondenz mit ausländischen Geschäftspartnern und Kunden in englischer Sprache
Erstellung und Betreuung von Statistiken, Wochen- und Monatsberichten an die GL
Bearbeitung und Auswertung von Montagerapporten In- und Ausland
Specjalista ds. obsługi klienta
Kemira
• przetwarzanie zamówień klientów
• rejestracja i rozwiązywanie reklamacji
• utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, potwierdzanie zamówień, szczegółów dotyczących dostaw i faktur
• współpraca z działem logistycznym
• wystawianie faktur i dokumentów finansowych
• wsparcie procesów sprzedaży i rozwiązywanie problemów
• rejestracja i rozwiązywanie reklamacji
• utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, potwierdzanie zamówień, szczegółów dotyczących dostaw i faktur
• współpraca z działem logistycznym
• wystawianie faktur i dokumentów finansowych
• wsparcie procesów sprzedaży i rozwiązywanie problemów
Analityk danych makroekonomicznych
Bieżące wprowadzanie aktualnych danych makroekonomicznych do bazy danych
Przeprowadzanie kontroli jakości w celu zapewnienia poprawności treści bazy danych
Budowanie relacji z dostawcami w celu zapewnienia optymalnego świadczenia usług dla użytkowników końcowych
Zapewnienie szybkiej i skutecznej reakcji na potrzeby klientów i rozwiązywanie wszystkich problemów związanych z klientem
Przeprowadzanie kontroli jakości w celu zapewnienia poprawności treści bazy danych
Budowanie relacji z dostawcami w celu zapewnienia optymalnego świadczenia usług dla użytkowników końcowych
Zapewnienie szybkiej i skutecznej reakcji na potrzeby klientów i rozwiązywanie wszystkich problemów związanych z klientem
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
wędrówki górskie
jazda na rowerze
obróbka zdjęć w programach graficznych typu photoshop lub gimp
jazda na rowerze
obróbka zdjęć w programach graficznych typu photoshop lub gimp
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.