Umiejętności
Analiza biznesowa
Komunikacja korporacyjna
Analiza rynku
Marketing
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Rozwój produktu
Public Relations
Strategic Communications
Trade Marketing
Zarządzanie projektami
Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
International Brand Manager ETICS
- Rozwój kategorii produktowej ETICS w skali globalnej – ścisła współpraca z międzynarodowym działem marketingu, PD, technicznym i lokalnymi działami marketingu
- Komunikacja marki i produktów – ATL, BTL, Digital – development i wdrożenia lokalne
- Monitoring sprzedaży,
- Monitoring budżetu marketingowego
- Monitoring działań konkurencji
- Komunikacja marki i produktów – ATL, BTL, Digital – development i wdrożenia lokalne
- Monitoring sprzedaży,
- Monitoring budżetu marketingowego
- Monitoring działań konkurencji
Marketing Communications Manager for Poland and Baltic States
- Strategie marketingowe
- Komunikacja marketingowa i PR
- Trade marketing
- Badanie i analiza rynku
- CSR
- Rozwój nowych produktów
- Zarządzanie budżetem
- Komunikacja marketingowa i PR
- Trade marketing
- Badanie i analiza rynku
- CSR
- Rozwój nowych produktów
- Zarządzanie budżetem
Koordynator ds. komunikacji
- Planowanie i wdrażanie strategii marketingowych
- Public relations
- Badania i analizy marketingowe (leader projektu)
- Zaplanowanie i realizacja kampanii reklamowych
- Opracowanie i produkcja materiałów marketingowych
- Opieka nad stroną internetową
- Eventy
- Corporate Social Responsibility
- Współpraca z agencjami (PR, reklamową, badawczą)
Zakwalifikowana do programu kadry z wysokim potencjałem zawodowym oraz do globalnego programu Potential Provimi Managers
- Public relations
- Badania i analizy marketingowe (leader projektu)
- Zaplanowanie i realizacja kampanii reklamowych
- Opracowanie i produkcja materiałów marketingowych
- Opieka nad stroną internetową
- Eventy
- Corporate Social Responsibility
- Współpraca z agencjami (PR, reklamową, badawczą)
Zakwalifikowana do programu kadry z wysokim potencjałem zawodowym oraz do globalnego programu Potential Provimi Managers
PR&Marketing Assistant
Brand s.c.
- Monitoring mediów odnośnie rynku e-commerce
- Obsługa firmowego biura prasowego
- Pisanie notek prasowych
- Kontakty z mediami oraz dystrybucja notek prasowych
- Realizacja kampanii promocyjnych
- Pisanie tekstów promocyjnych
- Aktualizacja strony internetowej
- Opieka nad firmowym blogiem i forum
- Obsługa firmowego biura prasowego
- Pisanie notek prasowych
- Kontakty z mediami oraz dystrybucja notek prasowych
- Realizacja kampanii promocyjnych
- Pisanie tekstów promocyjnych
- Aktualizacja strony internetowej
- Opieka nad firmowym blogiem i forum
Szkolenia i kursy
WYMIANY MIĘDZYNARODOWE:
- Summer School of Sao Paulo, Faculdades Metropolitanas Unidas, Brazylia (01.2009)
- International Autumn School of Ivanovo, Rosja: "Social economic dinamics of Russian society development" (09.2008)
- International Summer School of Lodz: "Economic development - globalization - transformation of Central Europe (uczestnictwo i pomoc w organizacji; 06-07.2008)
- Summer School of Sao Paulo, Faculdades Metropolitanas Unidas, Brazylia (01.2009)
- International Autumn School of Ivanovo, Rosja: "Social economic dinamics of Russian society development" (09.2008)
- International Summer School of Lodz: "Economic development - globalization - transformation of Central Europe (uczestnictwo i pomoc w organizacji; 06-07.2008)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Aktorstwo - gram w teatrze po hiszpańsku, Teatr Kuko
Sport - zumba, pływanie, rower, piesze wycieczki
Sport - zumba, pływanie, rower, piesze wycieczki
Organizacje
02-06.2008 Aiesec Finland, komitet lokalny Tampere, dział Talent Management
2006-2007 członek-założyciel studenckiej organizacji PR - "Image Group"
2004-2006 Stowarzyszenie Inicjatyw Socjologicznych Interakcja
2006-2007 członek-założyciel studenckiej organizacji PR - "Image Group"
2004-2006 Stowarzyszenie Inicjatyw Socjologicznych Interakcja
Inne
- Stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za osiągnięcia w nauce (rok akademicki 2008/2009)
- I miejsce w ogólnopolskim konkursie "PRaktykuj za granicą" organizowanym przez Instytut Monitorowania Mediów
- I miejsce w ogólnopolskim konkursie "PRaktykuj za granicą" organizowanym przez Instytut Monitorowania Mediów
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kontakty dla prasy
Grupę tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chętnie udzielą informacji dziennikarzom jako eksperci. Mile widziani są specjaliści wszystkich dziedzin: prawnicy, psycholodzy, kreatorzy wizerun
PODYPLOMOWE STUDIUM PUBLIC RELATIONS
Grupa integrująca obecnych studentów jak i absolwentów Studium PR.