Anna Danieluk - Gorbatkow
Kierownik Perfumerii Sephora, Manager, Instytut Spa&Beauty
Kielce,
świętokrzyskie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Perfumerii
- Pracy na wielu wskaźnikach biznesowych
- Realizowanie planów sprzedaży zgodnie z założonym budżetem
- Tworzenie lokalnych strategii sprzedażowych wspierających cele i strategię Firmy Sephora
- Monitorowanie działań konkurencji
- Dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta
- Rekrutacja, motywowanie, ocena i szkolenie zespołu (10 osób - jedna Perfumeria)
- Organizowanie / koordynowanie akcji wspierających sprzedaż na terenie perfumerii - oraz akcji zewnętrznych lokalnych
- Zarządzanie gospodarka magazynową
- Zarządzanie kosztami perfumerii
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientem
- Nadzorowanie reguł konceptu firmy i procedur w perfumerii
- Wyznaczanie i kontrolowanie długo- i krótkoterminowych celów dla Perfumerii oraz w ramach rozwoju pracowników,
- Szkolenie i rozwijanie pracowników,
- Motywowanie zespołu i budowaniu pozytywnych relacji,
- Szeroko pojęta współpraca z Markami Partnerskimi z Przedstawicielami Galerii Handlowej, Agencją Ochrony
- Dbanie o jak największa jakość Perfumerii
- Raportowanie wyników
Osiągnięcia wynikające z podjętych zadań:
- Dwukrotna obsługa wizażowa jednego z największych konkursów modowych w Polsce - OFF Fashion / (jednoczesne mocne promowanie Perfumerii ) - otrzymanie zaproszenia do kolejnych projektów modowych międzynarodowych i lokalnych.
- Dzięki ponadprzeciętnej motywacji zespołu, dużemu zaangażowaniu i kreatywności osiągnęłam bardzo dobre wyniki Perfumerii .
- Zastosowałam innowacyjne narzędzia, które stale zachwycają i zaskakują Klientów Perfumerii, a które z punktu widzenia zyskowności firmy (na poziomie Perfumerii) okazały się kluczowymi.
- Realizowanie planów sprzedaży zgodnie z założonym budżetem
- Tworzenie lokalnych strategii sprzedażowych wspierających cele i strategię Firmy Sephora
- Monitorowanie działań konkurencji
- Dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta
- Rekrutacja, motywowanie, ocena i szkolenie zespołu (10 osób - jedna Perfumeria)
- Organizowanie / koordynowanie akcji wspierających sprzedaż na terenie perfumerii - oraz akcji zewnętrznych lokalnych
- Zarządzanie gospodarka magazynową
- Zarządzanie kosztami perfumerii
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientem
- Nadzorowanie reguł konceptu firmy i procedur w perfumerii
- Wyznaczanie i kontrolowanie długo- i krótkoterminowych celów dla Perfumerii oraz w ramach rozwoju pracowników,
- Szkolenie i rozwijanie pracowników,
- Motywowanie zespołu i budowaniu pozytywnych relacji,
- Szeroko pojęta współpraca z Markami Partnerskimi z Przedstawicielami Galerii Handlowej, Agencją Ochrony
- Dbanie o jak największa jakość Perfumerii
- Raportowanie wyników
Osiągnięcia wynikające z podjętych zadań:
- Dwukrotna obsługa wizażowa jednego z największych konkursów modowych w Polsce - OFF Fashion / (jednoczesne mocne promowanie Perfumerii ) - otrzymanie zaproszenia do kolejnych projektów modowych międzynarodowych i lokalnych.
- Dzięki ponadprzeciętnej motywacji zespołu, dużemu zaangażowaniu i kreatywności osiągnęłam bardzo dobre wyniki Perfumerii .
- Zastosowałam innowacyjne narzędzia, które stale zachwycają i zaskakują Klientów Perfumerii, a które z punktu widzenia zyskowności firmy (na poziomie Perfumerii) okazały się kluczowymi.
Manager
Manager Instytutu:
Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z dużymi firmami
i indywidualnymi klientami oraz rozwijanie potencjału obecnych klientów firmy.
Budowanie oferty Spa – zabiegi, pakiety i rytuały.
Przygotowywanie Programów lojalnościowych.
Uczestnictwo w procesach negocjacyjnych.
Organizowanie eventów promocyjnych.
Współpraca z mediami mająca na celu promocje Instytutu.
Współtworzenie kampanii promocyjnych.
Planowanie i koordynowanie działań dotyczących polityki kadrowej Instytutu Spa&Beauty.
Zarządzanie 7 osobowym zespołem.
Planowanie i organizowanie procedur dotyczących rekrutacji i ścieżek rozwoju zawodowego pracowników (szkoleń, awansów, ocen okresowych).
Koordynacja i kontrola pracy wszystkich pracowników, dostawców, partnerów.
Motywowanie, ocenianie pracowników.
Nadzorowanie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz programów i działań w tym zakresie
Planowanie i opracowywanie budżetów oraz zarządzanie nim, kontrola wydatków, zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów oraz zwiększanie przychodów
Nadzorowanie rozliczeń Instytutu z klientami i kontrahentami
Stworzenie manuala Instytutu / wdrożenie procedur / szkolenia pracowników z zakresu obsługi klienta – zarządzania czasem -
Odpowiedzialności za gospodarkę magazynową
Realizacja założonych budżetów
Raportowanie wyników
Osiągnięcia:
Zdobycie III miejsca w prestiżowym konkursie: „Świętokrzyski Laur Konsumenta”, w kategorii - Spa.
Zdecydowane zwiększenie obrotów firmy.
Nawiązanie stałej, efektywnej współpracy partnerskiej, w celach promocyjnych (organizowanie cyklicznych eventów, pokazów) z takimi partnerami jak np.: kino Helios, Hit Kasyno, Szkoły Tańca, Galeria Echo, Gazeta „Echo”
Diametralne zmniejszenie kosztów stałych firmy, dzięki skutecznym negocjacjom i pozyskaniu nowych partnerów handlowych.
Opracowanie i wdrożenie procedur i manual-a Instytutu Spa&Beauty.
Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z dużymi firmami
i indywidualnymi klientami oraz rozwijanie potencjału obecnych klientów firmy.
Budowanie oferty Spa – zabiegi, pakiety i rytuały.
Przygotowywanie Programów lojalnościowych.
Uczestnictwo w procesach negocjacyjnych.
Organizowanie eventów promocyjnych.
Współpraca z mediami mająca na celu promocje Instytutu.
Współtworzenie kampanii promocyjnych.
Planowanie i koordynowanie działań dotyczących polityki kadrowej Instytutu Spa&Beauty.
Zarządzanie 7 osobowym zespołem.
Planowanie i organizowanie procedur dotyczących rekrutacji i ścieżek rozwoju zawodowego pracowników (szkoleń, awansów, ocen okresowych).
Koordynacja i kontrola pracy wszystkich pracowników, dostawców, partnerów.
Motywowanie, ocenianie pracowników.
Nadzorowanie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz programów i działań w tym zakresie
Planowanie i opracowywanie budżetów oraz zarządzanie nim, kontrola wydatków, zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów oraz zwiększanie przychodów
Nadzorowanie rozliczeń Instytutu z klientami i kontrahentami
Stworzenie manuala Instytutu / wdrożenie procedur / szkolenia pracowników z zakresu obsługi klienta – zarządzania czasem -
Odpowiedzialności za gospodarkę magazynową
Realizacja założonych budżetów
Raportowanie wyników
Osiągnięcia:
Zdobycie III miejsca w prestiżowym konkursie: „Świętokrzyski Laur Konsumenta”, w kategorii - Spa.
Zdecydowane zwiększenie obrotów firmy.
Nawiązanie stałej, efektywnej współpracy partnerskiej, w celach promocyjnych (organizowanie cyklicznych eventów, pokazów) z takimi partnerami jak np.: kino Helios, Hit Kasyno, Szkoły Tańca, Galeria Echo, Gazeta „Echo”
Diametralne zmniejszenie kosztów stałych firmy, dzięki skutecznym negocjacjom i pozyskaniu nowych partnerów handlowych.
Opracowanie i wdrożenie procedur i manual-a Instytutu Spa&Beauty.
Lider salonu
LIDER SALONU I OPIEKUN - szkoleniowiec:
Przeprowadzanie badań pod kontem doboru soczewek okularowych z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętu BV 1000;
Profesjonalna sprzedaż produktów oraz obsługa klienta(badanie wstępne, doradztwo w doborze soczewek okularowych i kontaktowych);
Przygotowywanie oraz udział w procesach rekrutacyjnych w salonie;
Realizacja celów jakościowych i założonych planów sprzedaży; szkolenie (samodoskonalenie się i wprowadzanie nowych pracowników w strukturę salonu); zastępowanie menadżera (dbałość o prawidłowe działanie salonu pod nieobecność dyrektora);
Odpowiedzialność za zamówienia
Awans na stanowisko lidera salonu po trzech miesiącach pracy, najlepsze wyniki jakościowe w regionie, liczne wygrane konkursy, pełnienie funkcji opiekuna (osoba odpowiedzialna za szkolenie i wdrażanie nowych pracowników),
Przeprowadzanie badań pod kontem doboru soczewek okularowych z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętu BV 1000;
Profesjonalna sprzedaż produktów oraz obsługa klienta(badanie wstępne, doradztwo w doborze soczewek okularowych i kontaktowych);
Przygotowywanie oraz udział w procesach rekrutacyjnych w salonie;
Realizacja celów jakościowych i założonych planów sprzedaży; szkolenie (samodoskonalenie się i wprowadzanie nowych pracowników w strukturę salonu); zastępowanie menadżera (dbałość o prawidłowe działanie salonu pod nieobecność dyrektora);
Odpowiedzialność za zamówienia
Awans na stanowisko lidera salonu po trzech miesiącach pracy, najlepsze wyniki jakościowe w regionie, liczne wygrane konkursy, pełnienie funkcji opiekuna (osoba odpowiedzialna za szkolenie i wdrażanie nowych pracowników),
Wychowawca
zapewnienie wychowankom bezpieczeństwa w placówce; podejmowanie działań w zakresie utrzymania zdrowia i higieny młodzieży; organizowanie podopiecznym zajęć zgodnie z potrzebami i możliwościami; tworzenie serdecznej i miłej atmosfery sprzyjającej rozwojowi; reagowanie na wszelkie nieprawidłowości w grupie;
Osiągnięcia:
Otrzymanie Listu Pochwalnego za zaangażowanie w pracy i otwartość na potrzeby wychowanków oraz umiejętne rozwiązywanie konfliktów w grupach.
Osiągnięcia:
Otrzymanie Listu Pochwalnego za zaangażowanie w pracy i otwartość na potrzeby wychowanków oraz umiejętne rozwiązywanie konfliktów w grupach.
Szkolenia i kursy
Akademia Vision Express – bezpieczeństwo i higiena pracy kurs dla kadry kierowniczej
Akademia Visio Express – soczewki progresywne, 2008
Akademia Vision Express – Prawo pracy, 2008/2009
Akademia Vision Express - soczewki kontaktowe, 2008
Akademia Vision Express – zarządzanie czasem, 2008
Stainer Consulting – satysfakcja klienta w sprzedaży soczewek kontaktowych, 2008
Techniki sprzedaży i trudny klient - Hoffmann Consulting – 2006,2007,2008
Techniki sprzedaży – Johnson&Johnson, 2008
Prawo jazdy (kategorii B) – szkoła jazdy „Zawada” 2005
Język Angielski (II stopień zaawansowany) – S.J.O. „Empik”, 2002
Pilot wycieczek zagranicznych – Urząd Wojewódzki Miasta Kielc, 2002
Akademia Visio Express – soczewki progresywne, 2008
Akademia Vision Express – Prawo pracy, 2008/2009
Akademia Vision Express - soczewki kontaktowe, 2008
Akademia Vision Express – zarządzanie czasem, 2008
Stainer Consulting – satysfakcja klienta w sprzedaży soczewek kontaktowych, 2008
Techniki sprzedaży i trudny klient - Hoffmann Consulting – 2006,2007,2008
Techniki sprzedaży – Johnson&Johnson, 2008
Prawo jazdy (kategorii B) – szkoła jazdy „Zawada” 2005
Język Angielski (II stopień zaawansowany) – S.J.O. „Empik”, 2002
Pilot wycieczek zagranicznych – Urząd Wojewódzki Miasta Kielc, 2002
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Przedszkola
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Literatura z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, Pedagogika środowiskowa; optyka; podróże, wystrój wnętrz, kosmetologia, motoryzacja
Organizacje
W szkole średniej pełniłam funkcję przewodniczącej klasy i Samorządu Szkolnego, byłam również redaktorem naczelnym szkolnej gazetki.
Inne
Cechy charakteru:
Doskonała zdolność komunikowania się z różnymi typami osobowości, wysoka kultura osobista, duże umiejętności w kierowaniu zespołem, negocjacyjne i sprzedażowe, umiejętność pracy w grupie i na indywidualnym stanowisku, kreatywność w działaniu, opanowanie i cierpliwość, doskonała umiejętność organizowania czasu pracy, ambitna, sumienna, z dużą inicjatywą, asertywna, uczciwa.
Doskonała zdolność komunikowania się z różnymi typami osobowości, wysoka kultura osobista, duże umiejętności w kierowaniu zespołem, negocjacyjne i sprzedażowe, umiejętność pracy w grupie i na indywidualnym stanowisku, kreatywność w działaniu, opanowanie i cierpliwość, doskonała umiejętność organizowania czasu pracy, ambitna, sumienna, z dużą inicjatywą, asertywna, uczciwa.