Umiejętności
AIAG
8D Problem Solving
Zarządzanie zespołem
ISO 9001
ISO/TS 16949
Control Plan
Obsługa reklamacji
5. Dlaczego
Zapewnienia Jakości
MSA (Measurement System Analysis)
APQP / PPAP / FMEA / SPC / Ishikawa / Pareto / Kaizen / 5S
Lean Six Sigma - Green Belt
IATF 16949
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
p. o. Kierownik Sekcji Inżynierii Jakości
- zarządzanie zespołem Inżynierów i Techników Jakości związanych z projektami niemotoryzacyjnymi,
- wypracowanie standardów funkcjonowania obszaru Techników Jakości Produkcji dla zapewnienia wsparcia realizacji produkcji i ograniczenia zbędnych przestojów / nieuzasadnionych odrzuceń materiałów lub wyrobów gotowych do dalszych decyzji,
- planowanie i nadzorowanie realizacji projektów oszczędnościowych,
- nadzór nad raportowaniem wskaźników jakości,
- spełnienie wymogów systemu zarządzania, obowiązujących przepisów prawnych -w szczególności, zapewnienie bezpieczeństwa (BHP) i spełnienie wymogów ppoż.,
- ustalenie planu zastępstw wewnątrz Sekcji.
- wypracowanie standardów funkcjonowania obszaru Techników Jakości Produkcji dla zapewnienia wsparcia realizacji produkcji i ograniczenia zbędnych przestojów / nieuzasadnionych odrzuceń materiałów lub wyrobów gotowych do dalszych decyzji,
- planowanie i nadzorowanie realizacji projektów oszczędnościowych,
- nadzór nad raportowaniem wskaźników jakości,
- spełnienie wymogów systemu zarządzania, obowiązujących przepisów prawnych -w szczególności, zapewnienie bezpieczeństwa (BHP) i spełnienie wymogów ppoż.,
- ustalenie planu zastępstw wewnątrz Sekcji.
Lider Inżynierii Jakości
- reprezentowanie Działu Jakości, współpraca z działami firmy w celu ustalenia zasad i procesów jakościowych,
- zarządzanie zespołem techników,
- nadzór nad procesami jakościowymi i ich doskonalenie,
- współudział w rozwoju systemów zarządzania jakością,
- organizacja i uczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych,
- nadzór oraz aktualizacja wybranych procedur Systemu Zarządzania Jakością,
- raportowanie wyników jakościowych dla celów wewnętrznych oraz Klienta.
- zarządzanie zespołem techników,
- nadzór nad procesami jakościowymi i ich doskonalenie,
- współudział w rozwoju systemów zarządzania jakością,
- organizacja i uczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych,
- nadzór oraz aktualizacja wybranych procedur Systemu Zarządzania Jakością,
- raportowanie wyników jakościowych dla celów wewnętrznych oraz Klienta.
Inżynier jakości
- kompleksowa obsługa reklamacji od Klienta (w tym przygotowanie raportu 8D),
- nadzór nad podstawowymi wskaźnikami jakości procesów wytwarzania wyrobów i inicjowanie działań naprawczych,
- ustalanie wymagań jakościowych Klienta dla produkowanych wyrobów, Systemu Zarządzania Jakością w Organizacji oraz procesów wytwarzania,
- identyfikowanie ryzyk zagrażających prawidłowemu funkcjonowaniu procesów wytwarzaniu wyrobów oraz prowadzących do wytworzenia wyrobów niezgodnych,
- przygotowywanie dokumentacji PPAP,
- tworzenie, nadzór oraz aktualizacja dokumentacji jakościowej tj. PFMEA, Plan Kontroli, Flow-Chart,
- tworzenie, nadzór oraz aktualizacja instrukcji pracy.
- nadzór nad podstawowymi wskaźnikami jakości procesów wytwarzania wyrobów i inicjowanie działań naprawczych,
- ustalanie wymagań jakościowych Klienta dla produkowanych wyrobów, Systemu Zarządzania Jakością w Organizacji oraz procesów wytwarzania,
- identyfikowanie ryzyk zagrażających prawidłowemu funkcjonowaniu procesów wytwarzaniu wyrobów oraz prowadzących do wytworzenia wyrobów niezgodnych,
- przygotowywanie dokumentacji PPAP,
- tworzenie, nadzór oraz aktualizacja dokumentacji jakościowej tj. PFMEA, Plan Kontroli, Flow-Chart,
- tworzenie, nadzór oraz aktualizacja instrukcji pracy.
Przedstawiciel handlowy
- aktywne pozyskiwanie klientów,
- zawieranie kontraktów handlowych,
- tworzenie ofert handlowych, przygotowywanie ofert na przetargi,
- poszukiwanie oraz współpraca z podwykonawcami przy realizacji obsługi technicznej eventów (konferencji, festiwali, szkoleń online),
- prowadzenie działalności marketingowej firmy,
- nadzorowanie pracy działu telemarketingu.
- zawieranie kontraktów handlowych,
- tworzenie ofert handlowych, przygotowywanie ofert na przetargi,
- poszukiwanie oraz współpraca z podwykonawcami przy realizacji obsługi technicznej eventów (konferencji, festiwali, szkoleń online),
- prowadzenie działalności marketingowej firmy,
- nadzorowanie pracy działu telemarketingu.
Konsultant back office ds. obsługi klienta
- praca polegająca na korespondencji z klientami, w tym rozpatrywaniu reklamacji
Praktyka studencka
- odbycie praktyk studenckich,
- praca dodatkowa, polegająca na opracowywaniu dokumentacji technologicznych na potrzeby produkcji, prace pomocnicze przy produkcji i montaż maszyn.
- praca dodatkowa, polegająca na opracowywaniu dokumentacji technologicznych na potrzeby produkcji, prace pomocnicze przy produkcji i montaż maszyn.
Projekty
Szkolenia i kursy
Wdrażanie wyrobów do produkcji seryjnej wg APQP oraz proces zatwierdzania części do produkcji wg PPAP (TQMsoft);
Auditor Wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg. ISO 9001:2008
IPC-A-610 Dopuszczalność Zespołów Elektronicznych (Kimball);
Coaching Menedżerski
Auditor Wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg. ISO 9001:2008
IPC-A-610 Dopuszczalność Zespołów Elektronicznych (Kimball);
Coaching Menedżerski
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zarządzanie jakością
QA