Umiejętności
Duża ilość danych
Doświadczenia klienta
Analiza danych
Hurtownia danych
Ekonometria
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft SQL Server
Raportowanie i analizy
leady sprzedażowe
Oprogramowanie SAS
SQL
Statystyka
4GL
NPS
metody ilościowe
Business Objects Reporting
likwidacja szkód
MNP
Raportowanie korporacyjne
Badanie satysfakcji klientów
raportowanie call center
raportowanie obsługi klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Analityk Obsługi Klienta
1. Analizy i raportowanie ze źródeł wewnętrznych jak i zewnętrznych
następujących procesów:
- Połączenia przychodzące i wychodzące
- Pisemne zgłoszenia i reklamacje od klientów i urzędów
- Archiwizacja i weryfikacja umów klienckich
- Przenoszenia numerów MSISDN pomiędzy operatorami (MNP, FNP)
- Aktwyacje i deaktywacje usług
- Badanie Satysfakcji Klienta
2. Wsparcie analityczne dla:
- Działu Rozwoju Aplikacji Biznesowych
- Działu Zarządzania Doświadczeniem Klienta
- Contact Center
- Działu Rozpatrywania Reklamacji
- Działu MNP
3 Integracja systemów i narzędzi raportujących
- Prowadzenie projektów dotyczących wprowadzania zmian systemowych do Hurtowni Danych
- Czynny udział w projektach mających na celu usprawnienie pracy konsultantów
- Czynny udział w projektach mających na celu usprawnienia dla klientów
4 Wyliczanie prognoz ruchu w Obsłudze Klienta
następujących procesów:
- Połączenia przychodzące i wychodzące
- Pisemne zgłoszenia i reklamacje od klientów i urzędów
- Archiwizacja i weryfikacja umów klienckich
- Przenoszenia numerów MSISDN pomiędzy operatorami (MNP, FNP)
- Aktwyacje i deaktywacje usług
- Badanie Satysfakcji Klienta
2. Wsparcie analityczne dla:
- Działu Rozwoju Aplikacji Biznesowych
- Działu Zarządzania Doświadczeniem Klienta
- Contact Center
- Działu Rozpatrywania Reklamacji
- Działu MNP
3 Integracja systemów i narzędzi raportujących
- Prowadzenie projektów dotyczących wprowadzania zmian systemowych do Hurtowni Danych
- Czynny udział w projektach mających na celu usprawnienie pracy konsultantów
- Czynny udział w projektach mających na celu usprawnienia dla klientów
4 Wyliczanie prognoz ruchu w Obsłudze Klienta
Szkolenia i kursy
Raportowanie w SAS Web Report Studio zorganizowany przez SAS Institute
Przetwarzanie danych w SAS część I, II, III zorganizowany przez SAS Institute
Raportowanie w SAS Web Report Studio zorganizowany przez SAS Institute
SPSS Technology Junior Expert
Warsztaty „Milowe Kroki do Kariery”
Kurs na Odznakę Ratownik Medyczny ZHP w stopniu III
Kurs Pierwszej Pomocy zorganizowany przez Polski Czerwony Krzyż
Przetwarzanie danych w SAS część I, II, III zorganizowany przez SAS Institute
Raportowanie w SAS Web Report Studio zorganizowany przez SAS Institute
SPSS Technology Junior Expert
Warsztaty „Milowe Kroki do Kariery”
Kurs na Odznakę Ratownik Medyczny ZHP w stopniu III
Kurs Pierwszej Pomocy zorganizowany przez Polski Czerwony Krzyż
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Call Center
Inne
Marketing
Badania marketingowe
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Zainteresowania
Kuchnia i kultura Grecji
Organizacje
Związek Harcerstwa Polskiego
Inne
Uprawnienia:
Czynne Prawo jazdy kat B od 2005 roku
Patent żeglarza jachtowego
Patent sternika motorowodnego
Czynne Prawo jazdy kat B od 2005 roku
Patent żeglarza jachtowego
Patent sternika motorowodnego
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Informatyka i Ekonometria
Grupa dla wszystkich studentów i absolwentów kierunku Informatyka i Ekonometria, niekoniecznie na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.