Umiejętności
Umiejętności analityczne
Umiejętności komunikacyjne
Analiza danych
Umiejętności interpersonalne
Analiza rynku
Microsoft Excel
Microsoft Office
Tworzenie prezentacji w programie Microsoft Office PowerPoint oraz Prezi
Warsztaty i szkolenia
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener interpersonalny
- wsparcie organizacyjne przy realizacji szkoleń i kursów trenerskich,
- samodzielne prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu rozwoju umiejętności miękkich,
- koordynacja projektu „Alfabet Trenera”.
- samodzielne prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu rozwoju umiejętności miękkich,
- koordynacja projektu „Alfabet Trenera”.
Process Specialist
- Pre billing team (solving logistic disputes, additional costs and missing rates) - MS Excel/ Infodis/ SAP
- Preparation of monthly reports of logistic costs - MS Excel
- Constant contact with carriers and bookers
- Participating in weekly calls with Client, reporting results
- Ad hoc reports
* currently participating in Practice Ambassadors Program in S&F Domain
* 6 Keizens submitted,
* 1 Point of View submitted: "Pre-billing process as an answer for supply chain management needs at a time of industry 4.0”,
* Six Sima Yellow Belt Project (Team member)
carrier path in Infosys:
09.2015-09.2016 - Process Executive
10.2016-09.2017 - Senior Process Executive
10.2017 - ... - Process Specialist
- Preparation of monthly reports of logistic costs - MS Excel
- Constant contact with carriers and bookers
- Participating in weekly calls with Client, reporting results
- Ad hoc reports
* currently participating in Practice Ambassadors Program in S&F Domain
* 6 Keizens submitted,
* 1 Point of View submitted: "Pre-billing process as an answer for supply chain management needs at a time of industry 4.0”,
* Six Sima Yellow Belt Project (Team member)
carrier path in Infosys:
09.2015-09.2016 - Process Executive
10.2016-09.2017 - Senior Process Executive
10.2017 - ... - Process Specialist
Specjalista ds. projektów badawczych
- projektowanie badań i analiz dostosowanych do zdiagnozowanych potrzeb klientów komercyjnych;
- opracowanie metodologii, ustalenie harmonogramu i budżetu projektów badawczych (analizy rynku, badania wizerunku marki, badania satysfakcji klientów, badania produktu pod kątem cech użytkowych, opakowania, dystrybucji, reklamy itd., badania jakości i standardów obsługi klientów metodami Mystery Shopping, Mystery Calling);
- wsparcie procesów związanych z pozyskiwaniem nowych klientów oraz realizacją projektów badawczych.
- opracowanie metodologii, ustalenie harmonogramu i budżetu projektów badawczych (analizy rynku, badania wizerunku marki, badania satysfakcji klientów, badania produktu pod kątem cech użytkowych, opakowania, dystrybucji, reklamy itd., badania jakości i standardów obsługi klientów metodami Mystery Shopping, Mystery Calling);
- wsparcie procesów związanych z pozyskiwaniem nowych klientów oraz realizacją projektów badawczych.
Młodszy specjalista ds. prognoz i analiz rynku pracy
- Realizacja analiz społeczno-ekonomicznych,
- Opracowanie raportów, z opisem wyników badań, wnioskami
i rekomendacjami,
- Nadzór nad budżetem i harmonogramem projektów,
- Projektowanie narzędzi badawczych,
- Analiza statystyczna wskaźników ekonomicznych,
- Opracowanie wyników analiz w formie tabel i wykresów.
- Opracowanie raportów, z opisem wyników badań, wnioskami
i rekomendacjami,
- Nadzór nad budżetem i harmonogramem projektów,
- Projektowanie narzędzi badawczych,
- Analiza statystyczna wskaźników ekonomicznych,
- Opracowanie wyników analiz w formie tabel i wykresów.
Praktyka w Departamencie Client Lab
praca w projekcie „Nowy mBank” - dwie prace badawcze oparte na desk researchu:
1) Analiza najnowocześniejszych produktów, procesów i sposobów obsługi klienta w bankach na całym świecie z podziałem na rozwiązania w bankowości internetowej bankowości mobilnej, social mediach i real time marketingu;
2) Analiza zachowań Polaków w mediach społecznościowych na przykładzie aktywności na Facebooku
1) Analiza najnowocześniejszych produktów, procesów i sposobów obsługi klienta w bankach na całym świecie z podziałem na rozwiązania w bankowości internetowej bankowości mobilnej, social mediach i real time marketingu;
2) Analiza zachowań Polaków w mediach społecznościowych na przykładzie aktywności na Facebooku
Projekty
Wykaz zrealizowanych szkoleń
• “Train for trainters” – szkolenie członków Erasmus Student Network w ramach ścieżki rozwoju trenerskiego na zjeździe szkoleniowym organizacji (13,5 godziny) – ESN Poland, listopad 2015
• Praca na mocnych stronach zespołu (3 godziny) – Infosys BPO, listopad 2015
• Wyzwania stojące przed polską gospodarką (1,5 godziny) – warsztaty dla rodziców w ramach Akademii Młodego Ekonomisty, Uniwersytet Łódzki, październik 2015
• Kryzys globalny – geneza i konsekwencje (1,5 godziny) – wykład w ramach Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego, Uniwersytet Wrocławski, październik 2015
• Rozwijanie kompetencji społecznych dzieci i młodzieży (20 godzin) – zajęcia edukacyjne na koloniach dla dzieci z rodzin wielodzietnych, lipiec 2015
• Skuteczna komunikacja z klientem (2,5 godziny) – SKN Progress, czerwiec 2015
• Inteligencja x 8 czyli co się liczy na współczesnym rynku pracy (6 godzin) – Akademia Kompetencji, Uniwersytet Łódzki, kwiecień 2015
• Planować – czas, zasoby, koszty, inwestycje (16 godzin) – Kurs Trenera Interpersonalnego Brando Group, marzec 2015
• Praca na mocnych stronach (4 godziny) – Brando Group, grudzień 2014
• Wyzwania stojące przed polską gospodarką (1,5 godziny) – wykład w ramach Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego, Uniwersytet Wrocławski, październik 2014
• Zarządzanie sobą w czasie, planowanie i wyznaczanie celów (12 godzin) – Uniwersytet Łódzki, czerwiec 2014
• Znaczenie emocji w karierze zawodowej (3 godziny) – Finance Week, maj 2014
• Efektywna komunikacja w zespole (3 godziny) – Akademia Kompetencji, Uniwersytet Łódzki, kwiecień 2014
• Praca na mocnych stronach zespołu (3 godziny) – Infosys BPO, listopad 2015
• Wyzwania stojące przed polską gospodarką (1,5 godziny) – warsztaty dla rodziców w ramach Akademii Młodego Ekonomisty, Uniwersytet Łódzki, październik 2015
• Kryzys globalny – geneza i konsekwencje (1,5 godziny) – wykład w ramach Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego, Uniwersytet Wrocławski, październik 2015
• Rozwijanie kompetencji społecznych dzieci i młodzieży (20 godzin) – zajęcia edukacyjne na koloniach dla dzieci z rodzin wielodzietnych, lipiec 2015
• Skuteczna komunikacja z klientem (2,5 godziny) – SKN Progress, czerwiec 2015
• Inteligencja x 8 czyli co się liczy na współczesnym rynku pracy (6 godzin) – Akademia Kompetencji, Uniwersytet Łódzki, kwiecień 2015
• Planować – czas, zasoby, koszty, inwestycje (16 godzin) – Kurs Trenera Interpersonalnego Brando Group, marzec 2015
• Praca na mocnych stronach (4 godziny) – Brando Group, grudzień 2014
• Wyzwania stojące przed polską gospodarką (1,5 godziny) – wykład w ramach Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego, Uniwersytet Wrocławski, październik 2014
• Zarządzanie sobą w czasie, planowanie i wyznaczanie celów (12 godzin) – Uniwersytet Łódzki, czerwiec 2014
• Znaczenie emocji w karierze zawodowej (3 godziny) – Finance Week, maj 2014
• Efektywna komunikacja w zespole (3 godziny) – Akademia Kompetencji, Uniwersytet Łódzki, kwiecień 2014
Alfabet Trenera
Cykl warsztatów szkoleniowych dla osób dorosłych zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym. W trakcie projektu zostało zrealizowanych siedem spotkań z tematów: A- asertywność, B - budowanie zespołu, C- ciało, D - dyplomacja, E- eksperyment, F- fizyczność, G - granice.
W zespole z
Szkolenia i kursy
• Kurs Trenera Interpersonalnego Brando Group (236 godzin, 2014)
• Praktyczny Kurs Coachingu (styczeń 2015)
• Mindfulness – trening uważności. Sposoby na redukcje stresu zawodowego (luty 2015)
• Coaching i narzędzia coachingowe w pracy trenera (maj 2014)
• Kontrakt w procesie uczenia się - jedno z podstawowych narzędzi analizy transakcyjnej (marzec 2014)
• Empatia w pracy zespołowej, czyli o sytuacjach kiedy emocje mają znaczenie (maj 2013)
• Efektywność osobista podczas pracy w zespole (styczeń 2013)
Excel 2007/10 poziom zaawansowany (Edukey, Łódź 2013) - 12 godzin
kurs pierwszej pomocy PCK
prawo jazdy kat.B
• Praktyczny Kurs Coachingu (styczeń 2015)
• Mindfulness – trening uważności. Sposoby na redukcje stresu zawodowego (luty 2015)
• Coaching i narzędzia coachingowe w pracy trenera (maj 2014)
• Kontrakt w procesie uczenia się - jedno z podstawowych narzędzi analizy transakcyjnej (marzec 2014)
• Empatia w pracy zespołowej, czyli o sytuacjach kiedy emocje mają znaczenie (maj 2013)
• Efektywność osobista podczas pracy w zespole (styczeń 2013)
Excel 2007/10 poziom zaawansowany (Edukey, Łódź 2013) - 12 godzin
kurs pierwszej pomocy PCK
prawo jazdy kat.B
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
- aktywny wypoczynek (wspinaczka i turystyka górska, fitness, siatkówka, taniec),
- książki (Camilla Läckberg, Vincent V. Severski, Jodi Picoult).
- książki (Camilla Läckberg, Vincent V. Severski, Jodi Picoult).
Organizacje
Studenckie Koło Naukowe Progress
(www.progress.org.pl)
V-ce Prezes Zarządu ds. HR
- bezpośrednie i pośrednie pozyskanie kandydatów do SKN;
- organizacja zabaw integracyjnych;
- opracowanie systemu szkoleniowego dla członków koła;
- promocja koła wśród studentów;
- opieka nad projektem Magazyn Studencki Forward (no 12)
Koordynator projektu Magazyn Studencki Forward (no 11) - www.forward.progress.org.pl
Koordynator wyjazdu integracyjnego w marcu 2012
Citi Handlowy
ambasador akademicki na UŁ
(www.progress.org.pl)
V-ce Prezes Zarządu ds. HR
- bezpośrednie i pośrednie pozyskanie kandydatów do SKN;
- organizacja zabaw integracyjnych;
- opracowanie systemu szkoleniowego dla członków koła;
- promocja koła wśród studentów;
- opieka nad projektem Magazyn Studencki Forward (no 12)
Koordynator projektu Magazyn Studencki Forward (no 11) - www.forward.progress.org.pl
Koordynator wyjazdu integracyjnego w marcu 2012
Citi Handlowy
ambasador akademicki na UŁ
Inne
8-9.12.2012 r.
Wystąpienie na konferencji naukowej Światowe Trendy Ekonomiczne w dobie kryzysu globalnego – referat „Społeczna odpowiedzialność biznesu w dobie kryzysu gospodarczego” – nagroda za najlepszy referat; referat oczekuje na publikację
26-27.05.2012 r.
Wystąpienie na konferencji naukowej Innowacyjność w Świecie Biznesu – referat „Social media jako narzędzie budowania świadomości marki” – nagroda główna; referat przyjęty do publikacji (ISBN: 987-83-928174-9-9)
Członek Rady Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego UŁ na kadencję 2012-2016 w grupie studentów
Przez cały okres studiów otrzymywałam stypendium rektora dla najlepszych studentów
Wystąpienie na konferencji naukowej Światowe Trendy Ekonomiczne w dobie kryzysu globalnego – referat „Społeczna odpowiedzialność biznesu w dobie kryzysu gospodarczego” – nagroda za najlepszy referat; referat oczekuje na publikację
26-27.05.2012 r.
Wystąpienie na konferencji naukowej Innowacyjność w Świecie Biznesu – referat „Social media jako narzędzie budowania świadomości marki” – nagroda główna; referat przyjęty do publikacji (ISBN: 987-83-928174-9-9)
Członek Rady Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego UŁ na kadencję 2012-2016 w grupie studentów
Przez cały okres studiów otrzymywałam stypendium rektora dla najlepszych studentów
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Dla COACHA
Grupa powstała na rzecz serwisu BogatyUmysl.pl skupiającego ekspertów z dziedziny rozwoju osobistego oraz osoby zainteresowane korzystaniem z ich usług.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
NETWORKER
Pomagamy Rozwijać Biznes.
Dla wszystkich, którzy szukają nowych kontaktów, klientów, inwestorów, współpracowników...
Promujemy przedsiębiorczość.
D
Studenckie Koło Naukowe PROGRESS
Grupa skupiająca najlepszych studentów i absolwentów Uniwersytetu Łódzkiego, zaangażowanych w działalność SKN Progress
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
treningi warsztaty szkolenia coaching konferencje wyjazdy integracyjne
grupa ma skupiać zarówno uczestników i pasjonatów szkoleń jak i trenerów i coachów, powzwolić na wymianę doświadczeń oraz potrzeb i ofert