Anna Cupriak

Business analyst, Trainer of soft skills
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Umiejętności komunikacyjne Analiza danych Umiejętności interpersonalne Analiza rynku Microsoft Excel Microsoft Office Tworzenie prezentacji w programie Microsoft Office PowerPoint oraz Prezi Warsztaty i szkolenia

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Nordea Bank Polska S. A.
Business Analyst
- Benchmarking, financial and supplier market analyses
- Reports and financial analyses, including cost/spend analyses and business cases
- Recommendations used for business decisions, e.g. in connection with supplier evaluations and negotiations
Brando Group
Trener interpersonalny
- wsparcie organizacyjne przy realizacji szkoleń i kursów trenerskich,
- samodzielne prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu rozwoju umiejętności miękkich,
- koordynacja projektu „Alfabet Trenera”.
Sebastian Ciszewski
Sebastian Ciszewski · współpracownik
wystawiono
Ania jest osobą, która posiada talent trenerski. Profesjonalizm w działaniu, merytoryczność, rzetelność, kreatywność to tylko niektóre z jej mocnych stron. Naprawdę warto podjąć współpracę z taką trenerką. Szczerze polecam!
Infosys Poland Sp. z o.o.
Process Specialist
- Pre billing team (solving logistic disputes, additional costs and missing rates) - MS Excel/ Infodis/ SAP
- Preparation of monthly reports of logistic costs - MS Excel
- Constant contact with carriers and bookers
- Participating in weekly calls with Client, reporting results
- Ad hoc reports

* currently participating in Practice Ambassadors Program in S&F Domain
* 6 Keizens submitted,
* 1 Point of View submitted: "Pre-billing process as an answer for supply chain management needs at a time of industry 4.0”,
* Six Sima Yellow Belt Project (Team member)

carrier path in Infosys:
09.2015-09.2016 - Process Executive
10.2016-09.2017 - Senior Process Executive
10.2017 - ... - Process Specialist
Instytut Nauk Społeczno-Ekonomicznych sp. z o.o. - sp. k.
Specjalista ds. projektów badawczych
- projektowanie badań i analiz dostosowanych do zdiagnozowanych potrzeb klientów komercyjnych;
- opracowanie metodologii, ustalenie harmonogramu i budżetu projektów badawczych (analizy rynku, badania wizerunku marki, badania satysfakcji klientów, badania produktu pod kątem cech użytkowych, opakowania, dystrybucji, reklamy itd., badania jakości i standardów obsługi klientów metodami Mystery Shopping, Mystery Calling);
- wsparcie procesów związanych z pozyskiwaniem nowych klientów oraz realizacją projektów badawczych.
Instytut Nauk Społeczno-Ekonomicznych sp. z o.o. - sp. k.
Młodszy specjalista ds. prognoz i analiz rynku pracy
- Realizacja analiz społeczno-ekonomicznych,
- Opracowanie raportów, z opisem wyników badań, wnioskami
i rekomendacjami,
- Nadzór nad budżetem i harmonogramem projektów,
- Projektowanie narzędzi badawczych,
- Analiza statystyczna wskaźników ekonomicznych,
- Opracowanie wyników analiz w formie tabel i wykresów.
mBank S.A.
Praktyka w Departamencie Client Lab
praca w projekcie „Nowy mBank” - dwie prace badawcze oparte na desk researchu:
1) Analiza najnowocześniejszych produktów, procesów i sposobów obsługi klienta w bankach na całym świecie z podziałem na rozwiązania w bankowości internetowej bankowości mobilnej, social mediach i real time marketingu;
2) Analiza zachowań Polaków w mediach społecznościowych na przykładzie aktywności na Facebooku
Deutsche Bank Polska S.A
Asystentka doradcy klienta
Tworzenie baz potencjalnych klientów
Prezentacja oferty bankowej
Doradztwo
Telemarketing

Projekty

Wykaz zrealizowanych szkoleń
• “Train for trainters” – szkolenie członków Erasmus Student Network w ramach ścieżki rozwoju trenerskiego na zjeździe szkoleniowym organizacji (13,5 godziny) – ESN Poland, listopad 2015
• Praca na mocnych stronach zespołu (3 godziny) – Infosys BPO, listopad 2015
• Wyzwania stojące przed polską gospodarką (1,5 godziny) – warsztaty dla rodziców w ramach Akademii Młodego Ekonomisty, Uniwersytet Łódzki, październik 2015
• Kryzys globalny – geneza i konsekwencje (1,5 godziny) – wykład w ramach Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego, Uniwersytet Wrocławski, październik 2015
• Rozwijanie kompetencji społecznych dzieci i młodzieży (20 godzin) – zajęcia edukacyjne na koloniach dla dzieci z rodzin wielodzietnych, lipiec 2015
• Skuteczna komunikacja z klientem (2,5 godziny) – SKN Progress, czerwiec 2015
• Inteligencja x 8 czyli co się liczy na współczesnym rynku pracy (6 godzin) – Akademia Kompetencji, Uniwersytet Łódzki, kwiecień 2015
• Planować – czas, zasoby, koszty, inwestycje (16 godzin) – Kurs Trenera Interpersonalnego Brando Group, marzec 2015
• Praca na mocnych stronach (4 godziny) – Brando Group, grudzień 2014
• Wyzwania stojące przed polską gospodarką (1,5 godziny) – wykład w ramach Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego, Uniwersytet Wrocławski, październik 2014
• Zarządzanie sobą w czasie, planowanie i wyznaczanie celów (12 godzin) – Uniwersytet Łódzki, czerwiec 2014
• Znaczenie emocji w karierze zawodowej (3 godziny) – Finance Week, maj 2014
• Efektywna komunikacja w zespole (3 godziny) – Akademia Kompetencji, Uniwersytet Łódzki, kwiecień 2014
Alfabet Trenera
Cykl warsztatów szkoleniowych dla osób dorosłych zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym. W trakcie projektu zostało zrealizowanych siedem spotkań z tematów: A- asertywność, B - budowanie zespołu, C- ciało, D - dyplomacja, E- eksperyment, F- fizyczność, G - granice.
W zespole z
Sebastian Ciszewski
Sebastian Ciszewski
Trener Interpersonalny, Pedagog, Wykładowca
3na5
Projekt turystyczny zakończony prezentacją w kawiarni podróżników "Południk" w Warszawie oraz warsztatem "Życie jest podróżą".

Odbyte wyprawy: Włochy (Abruzja) - solo, Włochy (Monte Rosa) -duet, Austria (Taury) -zespół
W zespole z
Sebastian Ciszewski
Sebastian Ciszewski
Trener Interpersonalny, Pedagog, Wykładowca

Szkolenia i kursy

• Kurs Trenera Interpersonalnego Brando Group (236 godzin, 2014)
• Praktyczny Kurs Coachingu (styczeń 2015)
• Mindfulness – trening uważności. Sposoby na redukcje stresu zawodowego (luty 2015)
• Coaching i narzędzia coachingowe w pracy trenera (maj 2014)
• Kontrakt w procesie uczenia się - jedno z podstawowych narzędzi analizy transakcyjnej (marzec 2014)
• Empatia w pracy zespołowej, czyli o sytuacjach kiedy emocje mają znaczenie (maj 2013)
• Efektywność osobista podczas pracy w zespole (styczeń 2013)

Excel 2007/10 poziom zaawansowany (Edukey, Łódź 2013) - 12 godzin
kurs pierwszej pomocy PCK
prawo jazdy kat.B

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia

Zainteresowania

- aktywny wypoczynek (wspinaczka i turystyka górska, fitness, siatkówka, taniec),
- książki (Camilla Läckberg, Vincent V. Severski, Jodi Picoult).

Organizacje

Studenckie Koło Naukowe Progress
(www.progress.org.pl)
V-ce Prezes Zarządu ds. HR
- bezpośrednie i pośrednie pozyskanie kandydatów do SKN;
- organizacja zabaw integracyjnych;
- opracowanie systemu szkoleniowego dla członków koła;
- promocja koła wśród studentów;
- opieka nad projektem Magazyn Studencki Forward (no 12)
Koordynator projektu Magazyn Studencki Forward (no 11) - www.forward.progress.org.pl
Koordynator wyjazdu integracyjnego w marcu 2012

Citi Handlowy
ambasador akademicki na UŁ

Inne

8-9.12.2012 r.
Wystąpienie na konferencji naukowej Światowe Trendy Ekonomiczne w dobie kryzysu globalnego – referat „Społeczna odpowiedzialność biznesu w dobie kryzysu gospodarczego” – nagroda za najlepszy referat; referat oczekuje na publikację

26-27.05.2012 r.
Wystąpienie na konferencji naukowej Innowacyjność w Świecie Biznesu – referat „Social media jako narzędzie budowania świadomości marki” – nagroda główna; referat przyjęty do publikacji (ISBN: 987-83-928174-9-9)

Członek Rady Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego UŁ na kadencję 2012-2016 w grupie studentów

Przez cały okres studiów otrzymywałam stypendium rektora dla najlepszych studentów

Grupy

7 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
coaching
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Dla COACHA
Dla COACHA
Grupa powstała na rzecz serwisu BogatyUmysl.pl skupiającego ekspertów z dziedziny rozwoju osobistego oraz osoby zainteresowane korzystaniem z ich usług.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
NETWORKER
NETWORKER
Pomagamy Rozwijać Biznes. Dla wszystkich, którzy szukają nowych kontaktów, klientów, inwestorów, współpracowników... Promujemy przedsiębiorczość. D
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Studenckie Koło Naukowe PROGRESS
Studenckie Koło Naukowe PROGRESS
Grupa skupiająca najlepszych studentów i absolwentów Uniwersytetu Łódzkiego, zaangażowanych w działalność SKN Progress
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
treningi warsztaty szkolenia coaching konferencje wyjazdy integracyjne
treningi warsztaty szkolenia coaching konferencje wyjazdy integracyjne
grupa ma skupiać zarówno uczestników i pasjonatów szkoleń jak i trenerów i coachów, powzwolić na wymianę doświadczeń oraz potrzeb i ofert