Doświadczenie zawodowe
Trener
•Organizowanie i prowadzenie szkoleń/ warszatów dla pracowników, menadżerów
w zakresie produktów, usług, procesów, procedur, umiejętności „miękkich”.
•Budowanie i wdrażanie programów szkoleniowych związanych z rozwojem umiejętności miękkich.
•Przygotowywanie harmonogramów szkoleń.
•Analiza potrzeb szkoleniowych.
•Ewaluacja szkoleń, monitorowanie wyników i raporowanie realizacji szkoleń.
•Nadzór nad realizacją wdrażanych projektów.
•Współpraca z Kierownikami Sekcji/ Wydziału/ Dyrektorami w celu poprawy jakości pracy podległych im pracowników.
•Koordynowanie regionalnych i ogólnopolskich projektów szkoleniowych i rozwojowych oraz nadzorowanie pracy zespou Trenerów w ramach projektów.
•Systematyczna wspołpraca z działem Monitoringu i Jakości w celu wyparcowania działań rozwojowych dla Doradców i Kadry Zarządzającej
•Przygotowanie planów szkoleniowych, monitorowanie i raportowanie wyników.
w zakresie produktów, usług, procesów, procedur, umiejętności „miękkich”.
•Budowanie i wdrażanie programów szkoleniowych związanych z rozwojem umiejętności miękkich.
•Przygotowywanie harmonogramów szkoleń.
•Analiza potrzeb szkoleniowych.
•Ewaluacja szkoleń, monitorowanie wyników i raporowanie realizacji szkoleń.
•Nadzór nad realizacją wdrażanych projektów.
•Współpraca z Kierownikami Sekcji/ Wydziału/ Dyrektorami w celu poprawy jakości pracy podległych im pracowników.
•Koordynowanie regionalnych i ogólnopolskich projektów szkoleniowych i rozwojowych oraz nadzorowanie pracy zespou Trenerów w ramach projektów.
•Systematyczna wspołpraca z działem Monitoringu i Jakości w celu wyparcowania działań rozwojowych dla Doradców i Kadry Zarządzającej
•Przygotowanie planów szkoleniowych, monitorowanie i raportowanie wyników.
Radca - pracownik Biura Obsługi Klienta
•Budowanie relacji i utrzymywanie kontaktów z Klientami.
•Przygotowanie i prowadzenie prezentacji produktowych i ofert handlowych.
•Prezentowanie oferty u klientów, podczas targów i konferencji.
•Aktywny udział w negocjacjach i rozmowach handlowych.
•Przygotowanie i prowadzenie prezentacji produktowych i ofert handlowych.
•Przygotowanie i prowadzenie prezentacji produktowych i ofert handlowych.
•Prezentowanie oferty u klientów, podczas targów i konferencji.
•Aktywny udział w negocjacjach i rozmowach handlowych.
•Przygotowanie i prowadzenie prezentacji produktowych i ofert handlowych.
Szkolenia i kursy
•"Train the Trainers – poziom I" – certyfikat - House of Skills
•"Train the Trainers – poziom II" – certyfikat - House of Skills
•"Trener jako konsultant w biznesie Call Center" – rozwój potencjału trenerskiego - House of Skills
•"Sztuka Utrzymania Klienta" – proces licencyjny - House of Skills
•"Sztuka Obsługi Reklamacji" – proces licencyny - House of Skills
•"Proaktywna postawa w obsłudze Klienta" – proces licencyjny - House of Skills
•"Telefoniczna Obsługa Typowego Klienta" – proces licencyjny - House of Skills
•"Skuteczny menadżer" – IV moduły: - House of Skills
•Symulacja biznesowa: ”Doctor Call” - House of Skills
•TtT Dr Call wersja menadżerska - House of Skills
•"Sztuka projektowania rozwiązań rozwojowych" - House of Skills
•"Rola Trenera w CCU" - House of Skills
•"Sztuka projektowania szkoleń" - House of Skills
•"Zaawansowane umiejętności trenerskie"- House of Skills
•Castomer Care University I stopnia – kierunek Kierownik Sekcji
•"Train the Trainers – poziom II" – certyfikat - House of Skills
•"Trener jako konsultant w biznesie Call Center" – rozwój potencjału trenerskiego - House of Skills
•"Sztuka Utrzymania Klienta" – proces licencyjny - House of Skills
•"Sztuka Obsługi Reklamacji" – proces licencyny - House of Skills
•"Proaktywna postawa w obsłudze Klienta" – proces licencyjny - House of Skills
•"Telefoniczna Obsługa Typowego Klienta" – proces licencyjny - House of Skills
•"Skuteczny menadżer" – IV moduły: - House of Skills
•Symulacja biznesowa: ”Doctor Call” - House of Skills
•TtT Dr Call wersja menadżerska - House of Skills
•"Sztuka projektowania rozwiązań rozwojowych" - House of Skills
•"Rola Trenera w CCU" - House of Skills
•"Sztuka projektowania szkoleń" - House of Skills
•"Zaawansowane umiejętności trenerskie"- House of Skills
•Castomer Care University I stopnia – kierunek Kierownik Sekcji
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Organizacje
Fundacja Grupy TP, udział w programie "Edukacja z Internetem" - wolontariat
Grupy
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Młody Menadżer... Kierownik... Lider...
Celem grupy Młody Menadżer jest wspieranie początkujących kierowników. Będziemy Was zachęcali do wymiany doświadczeń, dzielenia się wiedzą jak i trudnościami z jakimi borykają się początkujący liderzy
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Rynek Szkoleń
Grupa skupiająca osoby z branży szkoleniowej oraz kadrę zarządzającą firm i przedsiębiorstw.
Dla osób zainteresowanych doskonaleniem własnych umiejętności oraz podnoszeniem efektywności firmy.
SZKOLENIA
Grupa stworzona dla osób poszukujących praktycznych inspiracji dla rozwoju własnego oraz swoich organizacji.
Szkolenia EFS
Grupa dla wszystkich osób korzystających, organizujących i planujących skorzystać ze szkoleń współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)
sztuka wywierania wpływu
Forum poświęcone dyskusji o sztuce wywierania wpływu w biznesie, karierze, sprzedaży, kontaktach międzyludzkich i ... w uwodzeniu.