Wypowiedzi
-
Serdecznie zapraszam do lektury (pobranie darmowe) publikacji o obecnych trendach w marketingu SMS:
http://www.smsapi.pl/poradnik-marketingu-sms
"Elementarz SMS marketingu" to pierwsza na naszym rynku tak kompleksowa publikacja na temat tego kanału komunikacji marketingowej. Przygotowana została przez specjalistów z SMSAPI na podstawie najczęściej zadawanych przez klientów pytań:
- dlaczego warto zbierać własne, ekskluzywne bazy danych i jak to zrobić skutecznie?
- jak SMS może wspierać kampanie wielokanałowe (m.in. social media)?
- jak wykorzystać marketing SMS w zgodzie z inbound marketingiem i za przyzwoleniem klienta?
- jak mierzyć efektywność takich kampanii i optymalizować przyszłe działania?
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych kampaniiTen post został edytowany przez Autora dnia 16.07.13 o godzinie 09:01 -
Serdecznie zapraszam do lektury (pobranie darmowe) publikacji o obecnych trendach w marketingu SMS:
http://www.smsapi.pl/poradnik-marketingu-sms
"Elementarz SMS marketingu" to pierwsza na naszym rynku tak kompleksowa publikacja na temat tego kanału komunikacji marketingowej. Przygotowana została przez specjalistów z SMSAPI na podstawie najczęściej zadawanych przez klientów pytań:
- dlaczego warto zbierać własne, ekskluzywne bazy danych i jak to zrobić skutecznie?
- jak SMS może wspierać kampanie wielokanałowe (m.in. social media)?
- jak wykorzystać marketing SMS w zgodzie z inbound marketingiem i za przyzwoleniem klienta?
- jak mierzyć efektywność takich kampanii i optymalizować przyszłe działania?
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych kampaniiTen post został edytowany przez Autora dnia 16.07.13 o godzinie 09:02 -
Jeśli chciałaby się Pani przyjrzeć efektywności różnych narzędzi komunikacji marketingowej, zapraszam do lektury świeżej publikacji o efektywnym SMS marketingu (do pobrania za darmo):
http://www.smsapi.pl/poradnik-marketingu-sms
Znajdzie tu Pani informacje zarówno na temat efektywności tego kanału (różne źródła badań), jak i analizę czynników, które na tę skuteczność mają bezpośredni wpływ.
Jeśli informacje tutaj zawarte przydadzą się w pracy, zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam i życzę miłej lektury -
Serdecznie zapraszam do bezpłatnego pobrania "Elementarza SMS marketingu". Pełna wersja publikacji znajduje się tutaj:
http://www.smsapi.pl/poradnik-marketingu-sms
"Elementarz..." to pierwszy na polskim rynku tak obszerny zbiór praktycznych informacji, który podpowiada, jak przeprowadzić skuteczna kampanię SMS od A do Z, m.in:
- jak zbierać własne, ekskluzywne bazy danych,
- jak targetować, personalizować, angażować odbiorców,
- jak wykorzystać SMS marketing zgodnie z współczesnymi trendami w marketingu (inbound marketing, permission marketing),
- jakich błędów nie popełnić,
- jak uzyskać wysoką skuteczność kampanii SMS, jak ją mierzyć?
Pozdrawiam i życzę wielu udanych kampanii :)
-
Pani Joanno,
napisała Pani bardzo negatywny komentarz na temat zarówno oferty platformy SMSAPI, jak i samych pracowników firmy. W SMSAPI przywiązujemy bardzo dużą uwagę do obsługi Klientów, dlatego też zbadaliśmy sytuację. Próbowaliśmy odnaleźć konto lub korespondencję mailową między nami a Panią/firmami, w których Pani pracowała (wg informacji z Pani profilu na GL). Muszę przyznać, że nie znaleźliśmy jakiekolwiek śladu, który wskazywałby na to, że kiedykolwiek byłą Pani naszą Klientką.
Bardzo cenimy sobie wszelkie uwagi naszych Klientów, jednak w tym przypadku jest nam bardzo ciężko odnieść się do szczegółów (lub raczej ich braku).
Pozdrawiam
Anna Isakow, specjalista ds. PR, SMSAPI.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing mobilny
-
II śląskie spotkanie branży mobilnej już 11 marca w Gliwicach!
W imieniu całego zespołu SMSAPI.pl serdecznie zapraszam na II edycję śląskich spotkań branży mobilnej pod hasłem Mobile Silesia. Konferencja z udziałem znanych w środowisku biznesowym prelegentów połączona ze spotkaniem networkingowym odbędzie się 11 marca w gliwickim CKS „Mrowisko”.
Celem Mobile Silesia jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w Południowej Polsce, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk oraz wskazywanie kierunku rozwoju branży. Spotkania mają zarówno dostarczyć uczestnikom merytorycznej wiedzy, jak i umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych.
Merytoryczna część spotkania, będzie składała się z 4 prelekcji:
1. Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska)
2. Czy warto inwestować w Responsive Web Design? Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl)
3. Mobile w sprzedaży wielokanałowej Michał Kraus (dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity)
4. Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu? Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive)
Wydarzenie ma charakter otwarty. Otrzymanie darmowej wejściówki na to wydarzenia jest możliwe po dokonaniu rezerwacji on-line pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.
Tegorocznym partnerem wydarzenia jest agencja interaktywna Positive Power. Spotkanie wspierają także: SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz patronaty medialne: Marketer+, Online Magazine, GoMobi.pl, nowymarketing.pl, mamstartup.pl.
Serdecznie zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z branżą mobile a także pasjonatów tej dziedziny! Zachęcamy również do śledzenia Fan Page'a, na którym dzielimy się wszystkimi najnowszymi http://www.facebook.com/MobileSilesia?fref=ts.
Do zobaczenia 11 marca w Gliwicach! -
II śląskie spotkanie branży mobilnej już 11 marca w Gliwicach!
W imieniu całego zespołu SMSAPI.pl serdecznie zapraszam na II edycję śląskich spotkań branży mobilnej pod hasłem Mobile Silesia. Konferencja z udziałem znanych w środowisku biznesowym prelegentów połączona ze spotkaniem networkingowym odbędzie się 11 marca w gliwickim CKS „Mrowisko”.
Celem Mobile Silesia jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w Południowej Polsce, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk oraz wskazywanie kierunku rozwoju branży. Spotkania mają zarówno dostarczyć uczestnikom merytorycznej wiedzy, jak i umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych.
Merytoryczna część spotkania, będzie składała się z 4 prelekcji:
1. Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska)
2. Czy warto inwestować w Responsive Web Design? Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl)
3. Mobile w sprzedaży wielokanałowej Michał Kraus (dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity)
4. Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu? Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive)
Wydarzenie ma charakter otwarty. Otrzymanie darmowej wejściówki na to wydarzenia jest możliwe po dokonaniu rezerwacji on-line pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.
Tegorocznym partnerem wydarzenia jest agencja interaktywna Positive Power. Spotkanie wspierają także: SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz patronaty medialne: Marketer+, Online Magazine, GoMobi.pl, nowymarketing.pl, mamstartup.pl.
Serdecznie zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z branżą mobile a także pasjonatów tej dziedziny! Zachęcamy również do śledzenia Fan Page'a, na którym dzielimy się wszystkimi najnowszymi http://www.facebook.com/MobileSilesia?fref=ts.
Do zobaczenia 11 marca w Gliwicach!
Pozdrawiam
Anna Isakow
SMSAPI.plAnna Isakow edytował(a) ten post dnia 19.02.13 o godzinie 13:06 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing i PR w IT
-
W imieniu całego zespołu SMSAPI.pl serdecznie zapraszam na II edycję śląskich spotkań branży mobilnej pod hasłem Mobile Silesia. Konferencja z udziałem znanych w środowisku biznesowym prelegentów połączona ze spotkaniem networkingowym odbędzie się 11 marca w gliwickim CKS „Mrowisko”.
Celem Mobile Silesia jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w Południowej Polsce, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk oraz wskazywanie kierunku rozwoju branży. Spotkania mają zarówno dostarczyć uczestnikom merytorycznej wiedzy, jak i umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych.
Merytoryczna część spotkania, będzie składała się z 4 prelekcji:
1. Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska)
2. Czy warto inwestować w Responsive Web Design? Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl)
3. Mobile w sprzedaży wielokanałowej Michał Kraus (dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity)
4. Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu? Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive)
Wydarzenie ma charakter otwarty. Otrzymanie darmowej wejściówki na to wydarzenia jest możliwe po dokonaniu rezerwacji on-line pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.
Tegorocznym partnerem wydarzenia jest agencja interaktywna Positive Power. Spotkanie wspierają także: SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz patronaty medialne: Marketer+, Online Magazine, GoMobi.pl, nowymarketing.pl, mamstartup.pl.
Serdecznie zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z branżą mobile a także pasjonatów tej dziedziny! Zachęcamy również do śledzenia Fan Page'a, na którym dzielimy się wszystkimi najnowszymi http://www.facebook.com/MobileSilesia?fref=ts.
Do zobaczenia 11 marca w Gliwicach!
Pozdrawiam
Anna Isakow
SMSAPI.pl -
W imieniu całego zespołu SMSAPI.pl serdecznie zapraszam na II edycję śląskich spotkań branży mobilnej pod hasłem Mobile Silesia. Konferencja z udziałem znanych w środowisku biznesowym prelegentów połączona ze spotkaniem networkingowym odbędzie się 11 marca w gliwickim CKS „Mrowisko”.
Celem Mobile Silesia jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w Południowej Polsce, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk oraz wskazywanie kierunku rozwoju branży. Spotkania mają zarówno dostarczyć uczestnikom merytorycznej wiedzy, jak i umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych.
Merytoryczna część spotkania, będzie składała się z 4 prelekcji:
1. Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska)
2. Czy warto inwestować w Responsive Web Design? Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl)
3. Mobile w sprzedaży wielokanałowej Michał Kraus (dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity)
4. Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu? Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive)
Wydarzenie ma charakter otwarty. Otrzymanie darmowej wejściówki na to wydarzenia jest możliwe po dokonaniu rezerwacji on-line pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.
Tegorocznym partnerem wydarzenia jest agencja interaktywna Positive Power. Spotkanie wspierają także: SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz patronaty medialne: Marketer+, Online Magazine, GoMobi.pl, nowymarketing.pl, mamstartup.pl.
Serdecznie zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z branżą mobile a także pasjonatów tej dziedziny! Zachęcamy również do śledzenia Fan Page'a, na którym dzielimy się wszystkimi najnowszymi http://www.facebook.com/MobileSilesia?fref=ts.
Do zobaczenia 11 marca w Gliwicach!
Pozdrawiam
Anna Isakow
SMSAPI.pl -
II śląskie spotkanie branży mobilnej już 11 marca w Gliwicach!
W imieniu całego zespołu SMSAPI.pl serdecznie zapraszam na II edycję śląskich spotkań branży mobilnej pod hasłem Mobile Silesia. Konferencja z udziałem znanych w środowisku biznesowym prelegentów połączona ze spotkaniem networkingowym odbędzie się 11 marca w gliwickim CKS „Mrowisko”.
Celem Mobile Silesia jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w Południowej Polsce, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk oraz wskazywanie kierunku rozwoju branży. Spotkania mają zarówno dostarczyć uczestnikom merytorycznej wiedzy, jak i umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych.
Merytoryczna część spotkania, będzie składała się z 4 prelekcji:
1. Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska)
2. Czy warto inwestować w Responsive Web Design? Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl)
3. Mobile w sprzedaży wielokanałowej Michał Kraus (dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity)
4. Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu? Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive)
Wydarzenie ma charakter otwarty. Otrzymanie darmowej wejściówki na to wydarzenia jest możliwe po dokonaniu rezerwacji on-line pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.
Tegorocznym partnerem wydarzenia jest agencja interaktywna Positive Power. Spotkanie wspierają także: SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz patronaty medialne: Marketer+, Online Magazine, GoMobi.pl, nowymarketing.pl, mamstartup.pl.
Serdecznie zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z branżą mobile a także pasjonatów tej dziedziny! Zachęcamy również do śledzenia Fan Page'a, na którym dzielimy się wszystkimi najnowszymi http://www.facebook.com/MobileSilesia?fref=ts.
Do zobaczenia 11 marca w Gliwicach!Anna Isakow edytował(a) ten post dnia 19.02.13 o godzinie 11:52 -
W imieniu całego zespołu SMSAPI.pl serdecznie zapraszam na II edycję śląskich spotkań branży mobilnej pod hasłem Mobile Silesia. Konferencja z udziałem znanych w środowisku biznesowym prelegentów połączona ze spotkaniem networkingowym odbędzie się 11 marca w gliwickim CKS „Mrowisko”.
Celem Mobile Silesia jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w Południowej Polsce, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk oraz wskazywanie kierunku rozwoju branży. Spotkania mają zarówno dostarczyć uczestnikom merytorycznej wiedzy, jak i umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych.
Merytoryczna część spotkania, będzie składała się z 4 prelekcji:
1. Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska)
2. Czy warto inwestować w Responsive Web Design? Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl)
3. Mobile w sprzedaży wielokanałowej Michał Kraus (dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity)
4. Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu? Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive)
Wydarzenie ma charakter otwarty. Otrzymanie darmowej wejściówki na to wydarzenia jest możliwe po dokonaniu rezerwacji on-line pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.
Tegorocznym partnerem wydarzenia jest agencja interaktywna Positive Power. Spotkanie wspierają także: SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz patronaty medialne: Marketer+, Online Magazine, GoMobi.pl, nowymarketing.pl, mamstartup.pl.
Serdecznie zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z branżą mobile a także pasjonatów tej dziedziny! Zachęcamy również do śledzenia Fan Page'a, na którym dzielimy się wszystkimi najnowszymi http://www.facebook.com/MobileSilesia?fref=ts.
Do zobaczenia 11 marca w Gliwicach! -
II śląskie spotkanie branży mobilnej już 11 marca w Gliwicach!
W imieniu całego zespołu SMSAPI.pl serdecznie zapraszam na II edycję śląskich spotkań branży mobilnej pod hasłem Mobile Silesia. Konferencja z udziałem znanych w środowisku biznesowym prelegentów połączona ze spotkaniem networkingowym odbędzie się 11 marca w gliwickim CKS „Mrowisko”.
Celem Mobile Silesia jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w Południowej Polsce, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk oraz wskazywanie kierunku rozwoju branży. Spotkania mają zarówno dostarczyć uczestnikom merytorycznej wiedzy, jak i umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych.
Merytoryczna część spotkania, będzie składała się z 4 prelekcji:
1. Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska)
2. Czy warto inwestować w Responsive Web Design? Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl)
3. Mobile w sprzedaży wielokanałowej Michał Kraus (dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity)
4. Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu?
Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive)
Wydarzenie ma charakter otwarty. Otrzymanie darmowej wejściówki na to wydarzenia jest możliwe po dokonaniu rezerwacji on-line pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.
Tegorocznym partnerem wydarzenia jest agencja interaktywna Positive Power. Spotkanie wspierają także: SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz patronaty medialne: Marketer+, Online Magazine, GoMobi.pl, nowymarketing.pl, mamstartup.pl.
Serdecznie zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z branżą mobile a także pasjonatów tej dziedziny! Zachęcamy również do śledzenia Fan Page'a, na którym dzielimy się wszystkimi najnowszymi http://www.facebook.com/MobileSilesia?fref=ts.
Do zobaczenia w Gliwicach!
Pozdrawiam
Anna isakow
SMSAPI.plAnna Isakow edytował(a) ten post dnia 19.02.13 o godzinie 11:39 -
Blog firmowy (wywiady, raporty, badania, konferencje i nowe produkty):
http://www.smsapi.pl/blog/
Portale:
http://gomobi.pl/
http://xmobile.pl/
http://www.jaka-komorka.pl/
http://www.telix.pl/
Polecam też nowy magazyn poświęcony bezpieczeństwu informacji, systemów informatycznych i mobile:
http://prevent-magazine.pl/#2 -
Nowa aplikacja na Facebooka:
http://www.facebook.com/RabatySMS -
1. Dla zainteresowanych branżą mobilną (komunikacja SMS, m-marketing). Polecamy najważniejsze wydarzenia z branży, publikacje tematyczne, artykuły, raporty, wywiady i jeszcze wiele innych:
http://www.facebook.com/smsAPI
2. Fan Page aplikacji, która pozwala na pełniejsze wykorzystanie potencjału Facebooka (online i offline!):
http://www.facebook.com/RabatySMS?ref=ts
Zapraszam! -
Zachęcam do zapoznania się z nową aplikacją stworzoną dla serwisu Facebook. Aplikacja umożliwia zbieranie unikatowych baz danych (tylko po uzyskaniu zgody użytkownika), ich przechowywanie zgodnie ze standardami GIODO, działanie wirusowe w obrębie FB, a następnie prowadzenie kampanii marketingowych także poza social media.
Opis aplikacji i infografika znajdują się tutaj:
http://www.smsapi.pl/blog/marketing-mobilny/rabaty-sms...
Pozdrawiam -
Dla zainteresowanych branżą mobilną (komunikacja SMS i m-marketing).
Polecamy ciekawe wydarzenia (konferencje, targi), teksty i publikacje tematyczne (prasa, portale, blogi) + jeszcze trochę własnych komentarzy i przemyśleń:
http://www.facebook.com/smsAPI -
Jak w praktyce może wyglądać komunikacja SMS-owa w sklepach internetowych?
To zagadnienie przybliżają: Maciej Marchwicki (z-ca dyrektora sprzedaży elektronicznej Mixelectronics.pl) oraz Tomasz Kozłowski (w-ce prezes zarządu MixMedia):
http://www.smsapi.pl/blog/case-study/chcemy-byc-blizej...
http://www.smsapi.pl/blog/case-study/szybki-przeplyw-i...
- 1
- 2