Anna Isakow

specjalista ds. PR, ComVision - SMSAPI

Wypowiedzi

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie Mobile Marketing & Interactive w temacie Darmowy e-book o komunikacji SMS
    13.06.2013, 11:13

    Serdecznie zapraszam do lektury (pobranie darmowe) publikacji o obecnych trendach w marketingu SMS:

    http://www.smsapi.pl/poradnik-marketingu-sms

    "Elementarz SMS marketingu" to pierwsza na naszym rynku tak kompleksowa publikacja na temat tego kanału komunikacji marketingowej. Przygotowana została przez specjalistów z SMSAPI na podstawie najczęściej zadawanych przez klientów pytań:

    - dlaczego warto zbierać własne, ekskluzywne bazy danych i jak to zrobić skutecznie?
    - jak SMS może wspierać kampanie wielokanałowe (m.in. social media)?
    - jak wykorzystać marketing SMS w zgodzie z inbound marketingiem i za przyzwoleniem klienta?
    - jak mierzyć efektywność takich kampanii i optymalizować przyszłe działania?

    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych kampaniiTen post został edytowany przez Autora dnia 16.07.13 o godzinie 09:01

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie Inbound Marketing czyli nowa odsłona reklamy w internecie w temacie Komunikacja SMS w zgodzie z inbound marketingiem -...
    13.06.2013, 10:55

    Serdecznie zapraszam do lektury (pobranie darmowe) publikacji o obecnych trendach w marketingu SMS:

    http://www.smsapi.pl/poradnik-marketingu-sms

    "Elementarz SMS marketingu" to pierwsza na naszym rynku tak kompleksowa publikacja na temat tego kanału komunikacji marketingowej. Przygotowana została przez specjalistów z SMSAPI na podstawie najczęściej zadawanych przez klientów pytań:

    - dlaczego warto zbierać własne, ekskluzywne bazy danych i jak to zrobić skutecznie?
    - jak SMS może wspierać kampanie wielokanałowe (m.in. social media)?
    - jak wykorzystać marketing SMS w zgodzie z inbound marketingiem i za przyzwoleniem klienta?
    - jak mierzyć efektywność takich kampanii i optymalizować przyszłe działania?

    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych kampaniiTen post został edytowany przez Autora dnia 16.07.13 o godzinie 09:02

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie Business Marketing w temacie Poszukiwane - badanie komunikacji marketingowej (!)
    13.06.2013, 10:30

    Jeśli chciałaby się Pani przyjrzeć efektywności różnych narzędzi komunikacji marketingowej, zapraszam do lektury świeżej publikacji o efektywnym SMS marketingu (do pobrania za darmo):

    http://www.smsapi.pl/poradnik-marketingu-sms

    Znajdzie tu Pani informacje zarówno na temat efektywności tego kanału (różne źródła badań), jak i analizę czynników, które na tę skuteczność mają bezpośredni wpływ.

    Jeśli informacje tutaj zawarte przydadzą się w pracy, zapraszam do kontaktu.

    Pozdrawiam i życzę miłej lektury

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie Mobile Marketing w temacie Darmowy "Elementarz SMS marketingu"
    13.06.2013, 09:55

    Serdecznie zapraszam do bezpłatnego pobrania "Elementarza SMS marketingu". Pełna wersja publikacji znajduje się tutaj:

    http://www.smsapi.pl/poradnik-marketingu-sms

    "Elementarz..." to pierwszy na polskim rynku tak obszerny zbiór praktycznych informacji, który podpowiada, jak przeprowadzić skuteczna kampanię SMS od A do Z, m.in:

    - jak zbierać własne, ekskluzywne bazy danych,
    - jak targetować, personalizować, angażować odbiorców,
    - jak wykorzystać SMS marketing zgodnie z współczesnymi trendami w marketingu (inbound marketing, permission marketing),
    - jakich błędów nie popełnić,
    - jak uzyskać wysoką skuteczność kampanii SMS, jak ją mierzyć?

    Pozdrawiam i życzę wielu udanych kampanii :)

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Masowe wysyłanie sms ( kilka tysięcy dziennie) -...
    23.05.2013, 10:29

    Pani Joanno,

    napisała Pani bardzo negatywny komentarz na temat zarówno oferty platformy SMSAPI, jak i samych pracowników firmy. W SMSAPI przywiązujemy bardzo dużą uwagę do obsługi Klientów, dlatego też zbadaliśmy sytuację. Próbowaliśmy odnaleźć konto lub korespondencję mailową między nami a Panią/firmami, w których Pani pracowała (wg informacji z Pani profilu na GL). Muszę przyznać, że nie znaleźliśmy jakiekolwiek śladu, który wskazywałby na to, że kiedykolwiek byłą Pani naszą Klientką.

    Bardzo cenimy sobie wszelkie uwagi naszych Klientów, jednak w tym przypadku jest nam bardzo ciężko odnieść się do szczegółów (lub raczej ich braku).

    Pozdrawiam
    Anna Isakow, specjalista ds. PR, SMSAPI.pl

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie Marketing mobilny w temacie Bezpłatna konferencja o mobile i networking

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing mobilny

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie Business Marketing w temacie Ogłoszenia
    19.02.2013, 13:27

    II śląskie spotkanie branży mobilnej już 11 marca w Gliwicach!

    W imieniu całego zespołu SMSAPI.pl serdecznie zapraszam na II edycję śląskich spotkań branży mobilnej pod hasłem Mobile Silesia. Konferencja z udziałem znanych w środowisku biznesowym prelegentów połączona ze spotkaniem networkingowym odbędzie się 11 marca w gliwickim CKS „Mrowisko”.

    Celem Mobile Silesia jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w Południowej Polsce, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk oraz wskazywanie kierunku rozwoju branży. Spotkania mają zarówno dostarczyć uczestnikom merytorycznej wiedzy, jak i umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych.

    Merytoryczna część spotkania, będzie składała się z 4 prelekcji:

    1. Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska)
    2. Czy warto inwestować w Responsive Web Design? Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl)
    3. Mobile w sprzedaży wielokanałowej Michał Kraus (dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity)
    4. Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu? Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive)

    Wydarzenie ma charakter otwarty. Otrzymanie darmowej wejściówki na to wydarzenia jest możliwe po dokonaniu rezerwacji on-line pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.

    Tegorocznym partnerem wydarzenia jest agencja interaktywna Positive Power. Spotkanie wspierają także: SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz patronaty medialne: Marketer+, Online Magazine, GoMobi.pl, nowymarketing.pl, mamstartup.pl.

    Serdecznie zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z branżą mobile a także pasjonatów tej dziedziny! Zachęcamy również do śledzenia Fan Page'a, na którym dzielimy się wszystkimi najnowszymi http://www.facebook.com/MobileSilesia?fref=ts.

    Do zobaczenia 11 marca w Gliwicach!

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie 2013 - Oferty szkoleń i konferencji
    19.02.2013, 13:05

    II śląskie spotkanie branży mobilnej już 11 marca w Gliwicach!

    W imieniu całego zespołu SMSAPI.pl serdecznie zapraszam na II edycję śląskich spotkań branży mobilnej pod hasłem Mobile Silesia. Konferencja z udziałem znanych w środowisku biznesowym prelegentów połączona ze spotkaniem networkingowym odbędzie się 11 marca w gliwickim CKS „Mrowisko”.

    Celem Mobile Silesia jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w Południowej Polsce, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk oraz wskazywanie kierunku rozwoju branży. Spotkania mają zarówno dostarczyć uczestnikom merytorycznej wiedzy, jak i umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych.

    Merytoryczna część spotkania, będzie składała się z 4 prelekcji:

    1. Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska)
    2. Czy warto inwestować w Responsive Web Design? Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl)
    3. Mobile w sprzedaży wielokanałowej Michał Kraus (dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity)
    4. Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu? Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive)

    Wydarzenie ma charakter otwarty. Otrzymanie darmowej wejściówki na to wydarzenia jest możliwe po dokonaniu rezerwacji on-line pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.

    Tegorocznym partnerem wydarzenia jest agencja interaktywna Positive Power. Spotkanie wspierają także: SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz patronaty medialne: Marketer+, Online Magazine, GoMobi.pl, nowymarketing.pl, mamstartup.pl.

    Serdecznie zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z branżą mobile a także pasjonatów tej dziedziny! Zachęcamy również do śledzenia Fan Page'a, na którym dzielimy się wszystkimi najnowszymi http://www.facebook.com/MobileSilesia?fref=ts.

    Do zobaczenia 11 marca w Gliwicach!

    Pozdrawiam
    Anna Isakow
    SMSAPI.plAnna Isakow edytował(a) ten post dnia 19.02.13 o godzinie 13:06

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie Marketing i PR w IT w temacie Bezpłatna konferencja i networking dla branży mobilnej

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing i PR w IT

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie eMarketing w temacie Bezpłatna konferencja i networking dla branży mobilnej
    19.02.2013, 12:46

    W imieniu całego zespołu SMSAPI.pl serdecznie zapraszam na II edycję śląskich spotkań branży mobilnej pod hasłem Mobile Silesia. Konferencja z udziałem znanych w środowisku biznesowym prelegentów połączona ze spotkaniem networkingowym odbędzie się 11 marca w gliwickim CKS „Mrowisko”.

    Celem Mobile Silesia jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w Południowej Polsce, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk oraz wskazywanie kierunku rozwoju branży. Spotkania mają zarówno dostarczyć uczestnikom merytorycznej wiedzy, jak i umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych.

    Merytoryczna część spotkania, będzie składała się z 4 prelekcji:

    1. Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska)
    2. Czy warto inwestować w Responsive Web Design? Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl)
    3. Mobile w sprzedaży wielokanałowej Michał Kraus (dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity)
    4. Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu? Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive)

    Wydarzenie ma charakter otwarty. Otrzymanie darmowej wejściówki na to wydarzenia jest możliwe po dokonaniu rezerwacji on-line pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.

    Tegorocznym partnerem wydarzenia jest agencja interaktywna Positive Power. Spotkanie wspierają także: SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz patronaty medialne: Marketer+, Online Magazine, GoMobi.pl, nowymarketing.pl, mamstartup.pl.

    Serdecznie zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z branżą mobile a także pasjonatów tej dziedziny! Zachęcamy również do śledzenia Fan Page'a, na którym dzielimy się wszystkimi najnowszymi http://www.facebook.com/MobileSilesia?fref=ts.

    Do zobaczenia 11 marca w Gliwicach!

    Pozdrawiam
    Anna Isakow
    SMSAPI.pl

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie SMSAPI w temacie II śląskie spotkanie branży mobilnej już 11 marca w...
    19.02.2013, 12:14

    W imieniu całego zespołu SMSAPI.pl serdecznie zapraszam na II edycję śląskich spotkań branży mobilnej pod hasłem Mobile Silesia. Konferencja z udziałem znanych w środowisku biznesowym prelegentów połączona ze spotkaniem networkingowym odbędzie się 11 marca w gliwickim CKS „Mrowisko”.

    Celem Mobile Silesia jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w Południowej Polsce, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk oraz wskazywanie kierunku rozwoju branży. Spotkania mają zarówno dostarczyć uczestnikom merytorycznej wiedzy, jak i umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych.

    Merytoryczna część spotkania, będzie składała się z 4 prelekcji:

    1. Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska)
    2. Czy warto inwestować w Responsive Web Design? Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl)
    3. Mobile w sprzedaży wielokanałowej Michał Kraus (dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity)
    4. Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu? Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive)

    Wydarzenie ma charakter otwarty. Otrzymanie darmowej wejściówki na to wydarzenia jest możliwe po dokonaniu rezerwacji on-line pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.

    Tegorocznym partnerem wydarzenia jest agencja interaktywna Positive Power. Spotkanie wspierają także: SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz patronaty medialne: Marketer+, Online Magazine, GoMobi.pl, nowymarketing.pl, mamstartup.pl.

    Serdecznie zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z branżą mobile a także pasjonatów tej dziedziny! Zachęcamy również do śledzenia Fan Page'a, na którym dzielimy się wszystkimi najnowszymi http://www.facebook.com/MobileSilesia?fref=ts.

    Do zobaczenia 11 marca w Gliwicach!

    Pozdrawiam
    Anna Isakow
    SMSAPI.pl

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie Bluetooth Marketing w temacie Wydarzenia
    19.02.2013, 11:51

    II śląskie spotkanie branży mobilnej już 11 marca w Gliwicach!

    W imieniu całego zespołu SMSAPI.pl serdecznie zapraszam na II edycję śląskich spotkań branży mobilnej pod hasłem Mobile Silesia. Konferencja z udziałem znanych w środowisku biznesowym prelegentów połączona ze spotkaniem networkingowym odbędzie się 11 marca w gliwickim CKS „Mrowisko”.

    Celem Mobile Silesia jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w Południowej Polsce, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk oraz wskazywanie kierunku rozwoju branży. Spotkania mają zarówno dostarczyć uczestnikom merytorycznej wiedzy, jak i umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych.

    Merytoryczna część spotkania, będzie składała się z 4 prelekcji:

    1. Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska)
    2. Czy warto inwestować w Responsive Web Design? Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl)
    3. Mobile w sprzedaży wielokanałowej Michał Kraus (dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity)
    4. Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu? Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive)

    Wydarzenie ma charakter otwarty. Otrzymanie darmowej wejściówki na to wydarzenia jest możliwe po dokonaniu rezerwacji on-line pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.

    Tegorocznym partnerem wydarzenia jest agencja interaktywna Positive Power. Spotkanie wspierają także: SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz patronaty medialne: Marketer+, Online Magazine, GoMobi.pl, nowymarketing.pl, mamstartup.pl.

    Serdecznie zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z branżą mobile a także pasjonatów tej dziedziny! Zachęcamy również do śledzenia Fan Page'a, na którym dzielimy się wszystkimi najnowszymi http://www.facebook.com/MobileSilesia?fref=ts.

    Do zobaczenia 11 marca w Gliwicach!Anna Isakow edytował(a) ten post dnia 19.02.13 o godzinie 11:52

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie GRY I APLIKACJE MOBILNE w temacie Bezpłatna konferencja i networking dla branży mobilnej
    19.02.2013, 11:46

    W imieniu całego zespołu SMSAPI.pl serdecznie zapraszam na II edycję śląskich spotkań branży mobilnej pod hasłem Mobile Silesia. Konferencja z udziałem znanych w środowisku biznesowym prelegentów połączona ze spotkaniem networkingowym odbędzie się 11 marca w gliwickim CKS „Mrowisko”.

    Celem Mobile Silesia jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w Południowej Polsce, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk oraz wskazywanie kierunku rozwoju branży. Spotkania mają zarówno dostarczyć uczestnikom merytorycznej wiedzy, jak i umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych.

    Merytoryczna część spotkania, będzie składała się z 4 prelekcji:

    1. Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska)
    2. Czy warto inwestować w Responsive Web Design? Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl)
    3. Mobile w sprzedaży wielokanałowej Michał Kraus (dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity)
    4. Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu? Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive)

    Wydarzenie ma charakter otwarty. Otrzymanie darmowej wejściówki na to wydarzenia jest możliwe po dokonaniu rezerwacji on-line pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.

    Tegorocznym partnerem wydarzenia jest agencja interaktywna Positive Power. Spotkanie wspierają także: SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz patronaty medialne: Marketer+, Online Magazine, GoMobi.pl, nowymarketing.pl, mamstartup.pl.

    Serdecznie zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z branżą mobile a także pasjonatów tej dziedziny! Zachęcamy również do śledzenia Fan Page'a, na którym dzielimy się wszystkimi najnowszymi http://www.facebook.com/MobileSilesia?fref=ts.

    Do zobaczenia 11 marca w Gliwicach!

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie Mobile Marketing & Interactive w temacie lista konferencji i konkursów z mobilem w tle
    19.02.2013, 11:36

    II śląskie spotkanie branży mobilnej już 11 marca w Gliwicach!

    W imieniu całego zespołu SMSAPI.pl serdecznie zapraszam na II edycję śląskich spotkań branży mobilnej pod hasłem Mobile Silesia. Konferencja z udziałem znanych w środowisku biznesowym prelegentów połączona ze spotkaniem networkingowym odbędzie się 11 marca w gliwickim CKS „Mrowisko”.

    Celem Mobile Silesia jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w Południowej Polsce, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk oraz wskazywanie kierunku rozwoju branży. Spotkania mają zarówno dostarczyć uczestnikom merytorycznej wiedzy, jak i umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych.

    Merytoryczna część spotkania, będzie składała się z 4 prelekcji:

    1. Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska)
    2. Czy warto inwestować w Responsive Web Design? Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl)
    3. Mobile w sprzedaży wielokanałowej Michał Kraus (dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity)
    4. Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu?
    Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive)

    Wydarzenie ma charakter otwarty. Otrzymanie darmowej wejściówki na to wydarzenia jest możliwe po dokonaniu rezerwacji on-line pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.

    Tegorocznym partnerem wydarzenia jest agencja interaktywna Positive Power. Spotkanie wspierają także: SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz patronaty medialne: Marketer+, Online Magazine, GoMobi.pl, nowymarketing.pl, mamstartup.pl.

    Serdecznie zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z branżą mobile a także pasjonatów tej dziedziny! Zachęcamy również do śledzenia Fan Page'a, na którym dzielimy się wszystkimi najnowszymi http://www.facebook.com/MobileSilesia?fref=ts.

    Do zobaczenia w Gliwicach!

    Pozdrawiam
    Anna isakow
    SMSAPI.plAnna Isakow edytował(a) ten post dnia 19.02.13 o godzinie 11:39

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie TECHNOLOGIE MOBILNE w temacie Blogi o technologiach mobilnych
    25.09.2012, 09:21

    Blog firmowy (wywiady, raporty, badania, konferencje i nowe produkty):
    http://www.smsapi.pl/blog/

    Portale:

    http://gomobi.pl/
    http://xmobile.pl/
    http://www.jaka-komorka.pl/
    http://www.telix.pl/

    Polecam też nowy magazyn poświęcony bezpieczeństwu informacji, systemów informatycznych i mobile:

    http://prevent-magazine.pl/#2

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie Business Marketing w temacie Dodaj FanPage
    19.09.2012, 09:36

    Nowa aplikacja na Facebooka:

    http://www.facebook.com/RabatySMS

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie facebook.com w temacie Nasze inicjatywy na facebook'u
    17.09.2012, 14:08

    1. Dla zainteresowanych branżą mobilną (komunikacja SMS, m-marketing). Polecamy najważniejsze wydarzenia z branży, publikacje tematyczne, artykuły, raporty, wywiady i jeszcze wiele innych:

    http://www.facebook.com/smsAPI

    2. Fan Page aplikacji, która pozwala na pełniejsze wykorzystanie potencjału Facebooka (online i offline!):

    http://www.facebook.com/RabatySMS?ref=ts

    Zapraszam!

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie Social Media dla profesjonalistów w temacie Angażować fanów na FB, ale sprzedawać offline?
    12.09.2012, 15:07

    Zachęcam do zapoznania się z nową aplikacją stworzoną dla serwisu Facebook. Aplikacja umożliwia zbieranie unikatowych baz danych (tylko po uzyskaniu zgody użytkownika), ich przechowywanie zgodnie ze standardami GIODO, działanie wirusowe w obrębie FB, a następnie prowadzenie kampanii marketingowych także poza social media.

    Opis aplikacji i infografika znajdują się tutaj:

    http://www.smsapi.pl/blog/marketing-mobilny/rabaty-sms...

    Pozdrawiam

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie Business Marketing w temacie Dodaj FanPage
    24.07.2012, 11:21

    Dla zainteresowanych branżą mobilną (komunikacja SMS i m-marketing).
    Polecamy ciekawe wydarzenia (konferencje, targi), teksty i publikacje tematyczne (prasa, portale, blogi) + jeszcze trochę własnych komentarzy i przemyśleń:

    http://www.facebook.com/smsAPI

  • Anna Isakow
    Wpis na grupie SMSAPI w temacie SMS w branży e-commerce
    15.06.2012, 10:42

    Jak w praktyce może wyglądać komunikacja SMS-owa w sklepach internetowych?

    To zagadnienie przybliżają: Maciej Marchwicki (z-ca dyrektora sprzedaży elektronicznej Mixelectronics.pl) oraz Tomasz Kozłowski (w-ce prezes zarządu MixMedia):

    http://www.smsapi.pl/blog/case-study/chcemy-byc-blizej...

    http://www.smsapi.pl/blog/case-study/szybki-przeplyw-i...

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do