Anna Cieślik-Marzec

Anna Cieślik-Marzec

Regionalny Kierownik ds Salonów Agencyjnych, PTK CENTERTEL
Lipnica Murowana, małopolskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Regionalny Kierownik ds Salonów Agencyjnych
Zarządzanie siecią sprzedaży.Realizacja planów sprzedaży.Analizowanie wyników ilościowych, jakościowych i wartościowych w zarządzanym obszarze Partnerów Biznesowych. Współpraca w zakresie wdrażania strategii sprzedaży produktów i usług GTP .Koordynowanie działań sprzedażowych w Salonach Agencyjnych, współpracowanie z Partnerami Biznesowymi GTP w zakresie prowadzenia efektywnej sprzedaży produktów i usług GTP.
Negocjacje z Partnerami Biznesowymi-odpowiedzialność za prowadzenie negocjacji w ramach ustalonej strategii Firmy w celu rozwoju sieci sprzedaży oraz wdrażania do sprzedaży nowych rozwiązań i projektów w celu zapewnienia założonych planów biznesowych.
Działania wspierające sprzedaż .Nadzorowanie wykorzystania środków budżetowych w podległych strukturach agencyjnych we współpracy z Partnerami Biznesowymi. Kontrolowanie i współpracowanie z Partnerami Biznesowymi w zakresie gospodarki magazynowej.
Orange Polska S.A.
Manager Salonów Agencyjnych
Realizacja planów sprzedaży poprzez: opracowywanie, przydzielanie i kontrolowanie wykonania indywidualnych planów sprzedaży, planowanie i wdrażanie działań prosprzedażnych.Weryfikacja standardów: obsługi Klienta poprzez coaching, weryfikacja standardu organizacji pracy, weryfikacja standardu terminalowego i wystawienniczego, weryfikacja organizacji pracy Punktów Obsługi Sprzedaży (POS)
Rozwój sieci sprzedaży- opracowywanie planów naprawczych POS, Partner Data, rekomendowanie działań prosprzedażnych dla POS, wnioskowanie o uruchomienie/przeniesienie/zamknięcie danej lokalizacji w celu wzrostu sprzedaży w podległym obszarze terytorialnym.
Analiza informacji z jednostek organizacyjnych w Centrali, obsługę posprzedażną, raportowanie do Dyrektora, monitorowanie działań podległej sieci oraz konkurencji na podległym obszarze terytorialnym
Zarządzanie Punktami Sprzedaży zapewnianie wykonania zapisów umów agencyjnych na podległym obszarze terytorialnym poprzez stały kontakt z Partnerami Biznesowymi , kontrole POS oraz analizę wyników, nadzorowanie i kontrolowanie poprawności procesu sprzedaży usług PTK Centertel.
Orange Polska S.A.
Account Manager
Budowanie i rozwój sieci sprzedaży produktów PTK poprzez sieci detaliczne (Geant, Media Markt, Tesco, Auchan, Real), nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych, realizacja indywidualnego planu sprzedaży, monitorowanie regionalnego rynku, nadzorowanie akcji promocyjnych, monitorowanie akcji, sporządzanie raportów po promocji, odpowiedzialność za rzetelny i prawidłowy proces sprzedaży oraz właściwy i zgodny z procedurami obieg dokumentów .Wdrażanie pracowników Telepunktów do sprzedaży ofert PTK ( szkolenia, praca przy stanowisku).
Orange Polska S.A.
Telefoniczna Obsługa Klienta
Kontakt z klientem poprzez telefoniczne przedstawienie oferty.Pomoc w organizowaniu pracy grupy Przedstawicieli Handlowych. Prace biurowe (przygotowywanie dokumentów sprzedaży, wysyłanie dokumentów do archiwum, przygotowywanie ofert dla klientów.Sporządzanie raportów dotyczących efektywności pracy Sekcji Sprzedaży Bezpośredniej.

Szkolenia i kursy

„Skuteczny menedżer”, " Motywowanie”, ”Motywowanie-sztuka pokonywania ograniczeń”, ”Jak mądrze i skutecznie negocjować, czyli negocjacje oparte na zasadach”, ”Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji”, „Jak żyć w zgodzie z sobą i innymi-trening asertywności”, „Techniki twórczego myślenia w biznesie”, „Obsługa Klienta”.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Górnośląska Wyższa Szkołą Handlowa w Katowicach
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. Gen. Jerzego Ziętka w Katowicach

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Dekoracje wnętrz, prace w ogrodzie.

Grupy

Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.