Anna Cieślik-Marzec
Regionalny Kierownik ds Salonów Agencyjnych, PTK CENTERTEL
Lipnica Murowana,
małopolskie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik ds Salonów Agencyjnych
Zarządzanie siecią sprzedaży.Realizacja planów sprzedaży.Analizowanie wyników ilościowych, jakościowych i wartościowych w zarządzanym obszarze Partnerów Biznesowych. Współpraca w zakresie wdrażania strategii sprzedaży produktów i usług GTP .Koordynowanie działań sprzedażowych w Salonach Agencyjnych, współpracowanie z Partnerami Biznesowymi GTP w zakresie prowadzenia efektywnej sprzedaży produktów i usług GTP.
Negocjacje z Partnerami Biznesowymi-odpowiedzialność za prowadzenie negocjacji w ramach ustalonej strategii Firmy w celu rozwoju sieci sprzedaży oraz wdrażania do sprzedaży nowych rozwiązań i projektów w celu zapewnienia założonych planów biznesowych.
Działania wspierające sprzedaż .Nadzorowanie wykorzystania środków budżetowych w podległych strukturach agencyjnych we współpracy z Partnerami Biznesowymi. Kontrolowanie i współpracowanie z Partnerami Biznesowymi w zakresie gospodarki magazynowej.
Negocjacje z Partnerami Biznesowymi-odpowiedzialność za prowadzenie negocjacji w ramach ustalonej strategii Firmy w celu rozwoju sieci sprzedaży oraz wdrażania do sprzedaży nowych rozwiązań i projektów w celu zapewnienia założonych planów biznesowych.
Działania wspierające sprzedaż .Nadzorowanie wykorzystania środków budżetowych w podległych strukturach agencyjnych we współpracy z Partnerami Biznesowymi. Kontrolowanie i współpracowanie z Partnerami Biznesowymi w zakresie gospodarki magazynowej.
Manager Salonów Agencyjnych
Realizacja planów sprzedaży poprzez: opracowywanie, przydzielanie i kontrolowanie wykonania indywidualnych planów sprzedaży, planowanie i wdrażanie działań prosprzedażnych.Weryfikacja standardów: obsługi Klienta poprzez coaching, weryfikacja standardu organizacji pracy, weryfikacja standardu terminalowego i wystawienniczego, weryfikacja organizacji pracy Punktów Obsługi Sprzedaży (POS)
Rozwój sieci sprzedaży- opracowywanie planów naprawczych POS, Partner Data, rekomendowanie działań prosprzedażnych dla POS, wnioskowanie o uruchomienie/przeniesienie/zamknięcie danej lokalizacji w celu wzrostu sprzedaży w podległym obszarze terytorialnym.
Analiza informacji z jednostek organizacyjnych w Centrali, obsługę posprzedażną, raportowanie do Dyrektora, monitorowanie działań podległej sieci oraz konkurencji na podległym obszarze terytorialnym
Zarządzanie Punktami Sprzedaży zapewnianie wykonania zapisów umów agencyjnych na podległym obszarze terytorialnym poprzez stały kontakt z Partnerami Biznesowymi , kontrole POS oraz analizę wyników, nadzorowanie i kontrolowanie poprawności procesu sprzedaży usług PTK Centertel.
Rozwój sieci sprzedaży- opracowywanie planów naprawczych POS, Partner Data, rekomendowanie działań prosprzedażnych dla POS, wnioskowanie o uruchomienie/przeniesienie/zamknięcie danej lokalizacji w celu wzrostu sprzedaży w podległym obszarze terytorialnym.
Analiza informacji z jednostek organizacyjnych w Centrali, obsługę posprzedażną, raportowanie do Dyrektora, monitorowanie działań podległej sieci oraz konkurencji na podległym obszarze terytorialnym
Zarządzanie Punktami Sprzedaży zapewnianie wykonania zapisów umów agencyjnych na podległym obszarze terytorialnym poprzez stały kontakt z Partnerami Biznesowymi , kontrole POS oraz analizę wyników, nadzorowanie i kontrolowanie poprawności procesu sprzedaży usług PTK Centertel.
Account Manager
Budowanie i rozwój sieci sprzedaży produktów PTK poprzez sieci detaliczne (Geant, Media Markt, Tesco, Auchan, Real), nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych, realizacja indywidualnego planu sprzedaży, monitorowanie regionalnego rynku, nadzorowanie akcji promocyjnych, monitorowanie akcji, sporządzanie raportów po promocji, odpowiedzialność za rzetelny i prawidłowy proces sprzedaży oraz właściwy i zgodny z procedurami obieg dokumentów .Wdrażanie pracowników Telepunktów do sprzedaży ofert PTK ( szkolenia, praca przy stanowisku).
Telefoniczna Obsługa Klienta
Kontakt z klientem poprzez telefoniczne przedstawienie oferty.Pomoc w organizowaniu pracy grupy Przedstawicieli Handlowych. Prace biurowe (przygotowywanie dokumentów sprzedaży, wysyłanie dokumentów do archiwum, przygotowywanie ofert dla klientów.Sporządzanie raportów dotyczących efektywności pracy Sekcji Sprzedaży Bezpośredniej.
Szkolenia i kursy
„Skuteczny menedżer”, " Motywowanie”, ”Motywowanie-sztuka pokonywania ograniczeń”, ”Jak mądrze i skutecznie negocjować, czyli negocjacje oparte na zasadach”, ”Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji”, „Jak żyć w zgodzie z sobą i innymi-trening asertywności”, „Techniki twórczego myślenia w biznesie”, „Obsługa Klienta”.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Dekoracje wnętrz, prace w ogrodzie.