Anna Chwalibóg
Zarządca Nieruchomości
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
znajomość pakietu MS Office
umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Zarządca Nieruchomości
Zarządzanie osiedlem mieszkaniowym (wspólnotami mieszkaniowymi):
• nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów – organizacja przeglądów, nadzór nad remontami i pracami konserwacyjnymi, prowadzenie książek obiektu;
• prowadzenie uproszczonej księgowości wspólnot mieszkaniowych – wystawianie faktur, wezwań do zapłaty, rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej, rozliczanie mediów dostarczanych do lokali, sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji CIT wspólnot mieszkaniowych;
• prowadzenie corocznych zebrań wspólnot mieszkaniowych;
• przygotowywanie we współpracy kancelarią adwokacką umów na rzecz wspólnot;
• prowadzenie korespondencji z właścicielami mieszkań, z urzędami, organami administracji i innymi podmiotami;
• sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości.
• nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów – organizacja przeglądów, nadzór nad remontami i pracami konserwacyjnymi, prowadzenie książek obiektu;
• prowadzenie uproszczonej księgowości wspólnot mieszkaniowych – wystawianie faktur, wezwań do zapłaty, rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej, rozliczanie mediów dostarczanych do lokali, sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji CIT wspólnot mieszkaniowych;
• prowadzenie corocznych zebrań wspólnot mieszkaniowych;
• przygotowywanie we współpracy kancelarią adwokacką umów na rzecz wspólnot;
• prowadzenie korespondencji z właścicielami mieszkań, z urzędami, organami administracji i innymi podmiotami;
• sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości.
Zarządca Nieruchomości
Centrum Biurowe Alstar J. Kotynia Spółka Komandytowa Sp. K.
Zarządzanie kompleksem budynków biurowych i magazynowych:
• pozyskiwanie najemców: organizacja reklamy internetowej, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń, współpraca z biurami pośrednictwa, przygotowywanie i przedstawianie ofert potencjalnym klientom, negocjacje cenowe;
• ustalanie stawek odpłatności za wynajem pomieszczeń, korzystanie z parkingu, dzierżawę gruntu;
• organizacja przekazywania nieruchomości najemcom (protokoły przekazania);
• przygotowywanie ze współpracą z kancelarią adwokacką umów najmu, zawieranie i wypowiadanie umów najmu w imieniu właściciela;
• przygotowywanie dokumentów niezbędnych bankowi finansującemu nieruchomość;
• nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów – organizacja przeglądów, nadzór nad pracami remontowymi i konserwacyjnymi, prowadzenie książek obiektu;
• współpraca z księgowością w zakresie wystawiania faktur czynszowych i dot. innych kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości;
• utrzymywanie dobrych kontaktów z najemcami (prowadzenie korespondencji).
• pozyskiwanie najemców: organizacja reklamy internetowej, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń, współpraca z biurami pośrednictwa, przygotowywanie i przedstawianie ofert potencjalnym klientom, negocjacje cenowe;
• ustalanie stawek odpłatności za wynajem pomieszczeń, korzystanie z parkingu, dzierżawę gruntu;
• organizacja przekazywania nieruchomości najemcom (protokoły przekazania);
• przygotowywanie ze współpracą z kancelarią adwokacką umów najmu, zawieranie i wypowiadanie umów najmu w imieniu właściciela;
• przygotowywanie dokumentów niezbędnych bankowi finansującemu nieruchomość;
• nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów – organizacja przeglądów, nadzór nad pracami remontowymi i konserwacyjnymi, prowadzenie książek obiektu;
• współpraca z księgowością w zakresie wystawiania faktur czynszowych i dot. innych kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości;
• utrzymywanie dobrych kontaktów z najemcami (prowadzenie korespondencji).
Asystent
Akopol Sp. z o. o.
Zarządzanie nowopowstałym osiedlem mieszkaniowym: os. Akademickie w Krakowie (wspólnotami mieszkaniowymi):
• nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów – organizacja przeglądów, nadzór nad remontami i pracami konserwacyjnymi, prowadzenie książek obiektu;
• prowadzenie uproszczonej księgowości wspólnot mieszkaniowych – wezwań do zapłaty, rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej, rozliczanie mediów dostarczanych do lokali, sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji CIT wspólnot mieszkaniowych;
• prowadzenie corocznych zebrań wspólnot mieszkaniowych;
• przygotowywanie we współpracy kancelarią adwokacką umów;
• prowadzenie korespondencji z właścicielami mieszkań, z urzędami, organami administracji i innymi podmiotami;
• przedstawianie oferty mieszkań dewelopera;
• egzekwowanie od wykonawców usunięcia usterek w ramach obowiązującej rękojmi.
• nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów – organizacja przeglądów, nadzór nad remontami i pracami konserwacyjnymi, prowadzenie książek obiektu;
• prowadzenie uproszczonej księgowości wspólnot mieszkaniowych – wezwań do zapłaty, rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej, rozliczanie mediów dostarczanych do lokali, sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji CIT wspólnot mieszkaniowych;
• prowadzenie corocznych zebrań wspólnot mieszkaniowych;
• przygotowywanie we współpracy kancelarią adwokacką umów;
• prowadzenie korespondencji z właścicielami mieszkań, z urzędami, organami administracji i innymi podmiotami;
• przedstawianie oferty mieszkań dewelopera;
• egzekwowanie od wykonawców usunięcia usterek w ramach obowiązującej rękojmi.
Szkolenia i kursy
Licencja zarządcy nieruchomości nr 13308.
Dyplom LCCI Angielskeij Izby Handlu - III stopień (2002)
Kurs podstaw księgowości.
Szkolenie przygotowujące do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej (2008-2009)
Szkolenie: Etyka i standardy zawodowe zarządców nieruchomości (2003)
Seminaria: Zagadnienia techniczne w zarządzaniu nieruchomościami (2009, 2012, 2013)
Szkolenie: Książka Obiektu Budowlanego (2011)
Seminarium: Zamknięcie roku 2011 dla zarządców nieruchomości. Sprawozdanie finansowe oraz zeznanie podatkowe CIT we wspólnocie mieszkaniowej (2012)
Seminarium: Wspólnoty mieszkaniowe w obliczu istotnych zmian w prawie podatkowym, w podatku VAT i podatku dochodowym od osób prawnych (2013)
Seminarium: Rozliczanie mediów i podatku śmieciowego wg prawa, orzecznictwa i praktyki. Jak obciążać i jak rozliczać? Aspekty prawne, podatkowe i rachunkowe (2013)
Seminaria: Forum Zarządców Nieruchomości (2014, 2015)
Forum Zarządców Nieruchomości Komercyjnych (2014)
Konferencja: Realizacja Inwestycji Budowlanych w Obiektach Zabytkowych (2016)
Dyplom LCCI Angielskeij Izby Handlu - III stopień (2002)
Kurs podstaw księgowości.
Szkolenie przygotowujące do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej (2008-2009)
Szkolenie: Etyka i standardy zawodowe zarządców nieruchomości (2003)
Seminaria: Zagadnienia techniczne w zarządzaniu nieruchomościami (2009, 2012, 2013)
Szkolenie: Książka Obiektu Budowlanego (2011)
Seminarium: Zamknięcie roku 2011 dla zarządców nieruchomości. Sprawozdanie finansowe oraz zeznanie podatkowe CIT we wspólnocie mieszkaniowej (2012)
Seminarium: Wspólnoty mieszkaniowe w obliczu istotnych zmian w prawie podatkowym, w podatku VAT i podatku dochodowym od osób prawnych (2013)
Seminarium: Rozliczanie mediów i podatku śmieciowego wg prawa, orzecznictwa i praktyki. Jak obciążać i jak rozliczać? Aspekty prawne, podatkowe i rachunkowe (2013)
Seminaria: Forum Zarządców Nieruchomości (2014, 2015)
Forum Zarządców Nieruchomości Komercyjnych (2014)
Konferencja: Realizacja Inwestycji Budowlanych w Obiektach Zabytkowych (2016)
Edukacja
Specjalizacje
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
wspinaczka, jazda na nartach/snowboard, jazda konna, jazda na łyżwach, jazda na rowerze, piesze wycieczki górskie.
Inne
prawo jazdy kat. B od 1996 r.
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.