Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
SAP R / 3
Microsoft PowerPoint
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
W ramach powstałego Shared Service obsługuję klientów na rynku polskim:
- realizacja zamówień jak i zwrotów towarów od klienta (szpitale, apteki, dystrybutorzy, klienci indywidualni)
- wystawianie korekt cenowych i zwrotowych
-przygotowywanie cotygodniowych raportów otwartch zwrotów i ich analiza
-przygotowywanie różnych raportów na potrzeby kierownictwa
-współpraca z klientem, z Przedstawicielami Handlowymi , front office, z działami w ramach shared service
-bieżące usprawnianie procesów w ramach obsługi klienta
- realizacja zamówień jak i zwrotów towarów od klienta (szpitale, apteki, dystrybutorzy, klienci indywidualni)
- wystawianie korekt cenowych i zwrotowych
-przygotowywanie cotygodniowych raportów otwartch zwrotów i ich analiza
-przygotowywanie różnych raportów na potrzeby kierownictwa
-współpraca z klientem, z Przedstawicielami Handlowymi , front office, z działami w ramach shared service
-bieżące usprawnianie procesów w ramach obsługi klienta
Specjalista ds.Obsługi Klienta
• obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego (szpitali i aptek), realizacja zamówień, przyjmowanie zwrotów, przygotowywanie umów dzierżawy, darowizn,
• przygotowywanie raportów kasowych oraz bezgotówkowych
• obsługa przedstawicieli Medycznych i Dyrektorów Sprzedaży
• kontrola stanu magazynowego, przeprowadzanie inwentaryzacji
• przygotowywanie raportów kasowych oraz bezgotówkowych
• obsługa przedstawicieli Medycznych i Dyrektorów Sprzedaży
• kontrola stanu magazynowego, przeprowadzanie inwentaryzacji
Specjalista ds. Kontroli Należności
Kontrola stanu należności klientów, negocjacje pośrednie i bezpośrednie z klientem.Zawieranie umów z klientem,przygotowywanie analiz i kwartalnych prognoz spływu należności. Przygotowywanie i analiza sald.
Współpraca z Działem Finansowym,Działem Obsługi Klienta, Działem Sprzedaży.
Współpraca z Działem Finansowym,Działem Obsługi Klienta, Działem Sprzedaży.
Specjalista ds. Marketingu
Kontrola budżetu marketingowego,współpraca z agencjami reklamowymi, odpowiedzialność za gospodarkę materiałów reklamowych(stan magazynowy, asortyment,dystrybucja),przygotowywanie miesięcznych raportów dla działu księgowości, Dyrektora, Przedstawicieli Handlowych, kontakt z klientem
Projekty
Szkolenia i kursy
IV 1998 "Obsługa klienta" (Agencja Kształcenia Kadr)
VI 1998 "Sztuka Prezentacji" (Agencja Kształcenia Kadr)
VII 2000 "Zarządzanie czasem"
X 2002 "Windykacja należności" (Centrum Edukacji Gospodarczych Infor Training)
II 2004 "Windykacja dla Branży Farmaceutycznej- moduł dla dystrybutorów"
VI 2004 "Zastosowanie psychologii perswazji do skutecznej windykacji"
VI 2008 Negocjacje handlowe-jak osiągnąć zamierzony cel (Global Business Center)
VII 2009 „Windykacja należności w praktyce” (Akademia Krajowego Rejestru Długów
"Obsługa klienta"
2013 " Insights"
VI 1998 "Sztuka Prezentacji" (Agencja Kształcenia Kadr)
VII 2000 "Zarządzanie czasem"
X 2002 "Windykacja należności" (Centrum Edukacji Gospodarczych Infor Training)
II 2004 "Windykacja dla Branży Farmaceutycznej- moduł dla dystrybutorów"
VI 2004 "Zastosowanie psychologii perswazji do skutecznej windykacji"
VI 2008 Negocjacje handlowe-jak osiągnąć zamierzony cel (Global Business Center)
VII 2009 „Windykacja należności w praktyce” (Akademia Krajowego Rejestru Długów
"Obsługa klienta"
2013 " Insights"
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
teatr, taniec, kino, sport
Inne
obsługa komputera (środowisko Windows)
prawo jazdy kategoria B
prawo jazdy kategoria B