Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Jabłuszko
-
A jaki formularz byłby najlepszy do Joomla 2.5, prosty w obsłudze i przystosowany do urządzeń mobilnych?
-
Ola Aksiucik:
przychodzisz do banku(do okienka) i robisz przelew - tak jak na poczcie :)
Aaa, dzięki, tak się domyślałam, ale wolałam zapytać.
Ta opcja akurat nas nie interesuje, więc wybór pewnie padnie na BGŻ.
Dzięki za informacje. -
Ola Aksiucik:
BGŻ - założenie i prowadzenie konta 0 zł
dostęp do internetu 0 zł
przelewy internetowe 0 zł
minus - drogie przelewy papierowe
Przelewy papierowe, czyli jakie? (sorry nie znam się na terminologii bankowej) -
Odświeżam temat. Moje stowarzyszenie chce zmienić bank. Mamy konto w ING, ale prowizja za prowadzenie praktycznie zjada wpływy ze składek członkowskich, a że członków mamy niewielu, a składki niewysokie, to i wpływy są niewielkie. Szukamy więc korzystnej alternatywy.
Wymagania:
- jak najtańsza obsługa rachunku bieżącego
- obsługa przez internet
- darmowe lub niedrogie opłaty za przelewy
- opcja lokaty/konta oszczędnościowego.
W ING obsługa kosztuje ok 60zł/mies. plus prowizja za przelewy.
Dowiadywaliśmy się w Kredyt Banku - tam mają 15zł/mies.
W Credit Agricole prowadzenie rachunku to 10zł, ale jacyś niepozbierani tam byli, nie wiedzą nawet, jakie dokumenty mamy im dostarczyć...
Byłabym wdzięczna za jakieś inne propozycje.
EDIT
Widzę, że kilka osób poleca BGŻ. Czy nadal oferują darmowe usługi dla stowarzyszeń i czy jesteście zadowoleni z obsługi?Anna Celińska edytował(a) ten post dnia 20.01.13 o godzinie 13:27 -
Rafal Gabzdyl:
Jestem po tel z redakcja i czasopismo nadal hula, tylko prenumerata nie jest na miesiace a egzemplarze - wyczerpuje sie po 12ym numerze.
Wszystko w porządku, tylko to tak trochę nie halo, że nikt nie powiadomił abonentów.
Oby jak najszybciej pojawił się kolejny numer. Tak czy inaczej, jeśli Motovoyager będzie wychodził i będzie trzymał poziom, na pewno będę go dalej z chęcią czytać. -
Coś mi się widzi, że Honda rozłoży konkurencję na łopatki, przynajmniej w najbliższym czasie. Jedyne "zagrożenie" to coraz większa oferta maxiskuterów. Ale jak ktoś chce moto, to maxiskuter go nie zadowoli.
-
Rozmawiałam już z Grześkiem i manetki będą hondowskie, żeby nie zabierać miejsca na kierownicy, a gniazdo 12V zamontujemy jedno w schowku na kask, a drugie w centralnym kufrze.
W schowku będzie zamontowane (mam nadzieję) w taki sposób, Dzięki temu i kask się zmieści i nie będzie haczył przy wkładaniu innych rzeczy do schowka:
Halogeny będą SW-Motech. Spróbujemy zrobić, jak miałam w CBF-ie, czyli włączanie przez dwukrotne mrugnięcie długimi.
Szyba turystyczna też będzie od Hondy, bo ma praktyczny pałąk, na którym można zamocować nawigację lub telefon, o tak jak tutaj gość zrobił (w Givi i MRA niestety nie ma tej poprzeczki):
Listek, pewnie, że się przyjadę pochwalić, może nawet dasz się wyciągnąć na jakąś rybkę :) -
Tomek Kulik:
Dwie redakcje, dwa pisma.
Czyli gdy nie wiadomo o co chodzi, to pewnie chodzi o kasę... -
Czy ktoś wie, co się stało z pismem Motovoyager? Od sierpnia nie wyszedł ani jeden numer.
Kiedy odnawiałam prenumeratę we wrześniu, nikt nie poinformował mnie, żeby pismo miało paść. Rozumiem, dwumiesięcznik, nawet kwartalnik, ale półrocznik? Czyżby pismo aż tak słabo się sprzedawało, że przestało się opłacać wydawanie go w wersji papierowej?
W zalewie głupawych czasopism motocyklowych, w których duzi chłopcy próbują stawiać na koło każdą maszynę od skutera po goldwinga i licytują się, która maszyna ma więcej koni, Motovoyager był swoistą perełką na rynku. Utrafiał w mocno pomijany segment czyli turystykę motocyklową. Tym bardziej żal mi, że przestał się ukazywać. Że o utraconej prenumeracie za rok 2013 nie wspomnę...Anna Celińska edytował(a) ten post dnia 08.01.13 o godzinie 04:04 -
Zakładam ten wątek w nadziei, że będzie służył wymianie informacji między posiadaczami NC700X.
Tak, niebawem wchodzę w posiadanie kolejnej srebrnej strzały spod znaku Hondy, po CBF-ie i Forzie, pora na NCX. Ponieważ moto jest jeszcze w magazynie, a do wiosny będę kompletować sprzęt, chciałabym podpytać, jak inni doposażyli swoje NCX i nie chodzi mi o oryginalne akcesoria hondowskie, bo te są niewspółmiernie drogie, ale o gmole, kufry, lampy innych producentów.
Mój model model to DCT, a w związku z tym, jak się wczoraj dowiedziałam, po lewej stronie na kierownicy będzie hamulec ręczny, hehe. To oznacza mniej miejsca na kierownicy na akcesoria, uchwyty na telefon/nawigację, czy sterownik grzanych manetek. Z tego powodu szarpnęłam się na oryginalne hondowskie grzane manetki, które sterownik mają w lewej manetce.
Kolejna sprawa to gmole. Oryginalne są przedrożone, chyba ze względu na srebrny kolor ;-) a z kolei gmole Givi średnio mi się podobają. Ciekawe prezentują się natomiast gmole od Hepco & Becker:
Skoro NCX ma ambicje enduro, to nie może zabraknąć dodatkowych halogenów. I znowu - te od Hondy kosztują wraz z instalacją elektryczną i oryginalnymi gmolami, które mają specjalne mocowanie do tych lamp, ponad 3000 zł. Jeśli chodzi o mnie, to lekka przesada, dlatego szukam tańszych rozwiązań.
Jestem również ciekawa, gdzie umieściliście gniazdo 12V - na kierownicy, czy może gdzieś zgrabnie ukryte. Ja planuję to zrobić w schowku na kask, ale w serwisie stwierdzili, że wtedy kask się nie zmieści. Ale może komuś udało się tak, żeby i kask wszedł i gniazdo się zmieściło.
Tu przykład ładnie ubranego NCX-a:
Czekam na wasze wrażenia i pomysły. :-) -
Pozwolę sobie odświeżyć temat.
Obecnie moje stowarzyszenie ma konto w ING, w którym miesięczna opłata za prowadzenie rachunku wynosi 60zł. Dla małego stowarzyszenia, utrzymującego się wyłącznie ze składek członkowskich to spory wydatek, dlatego chcemy zmienić bank.
Jak wygląda oferta dla NGO na rok 2012/13? -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Jabłuszko
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Jabłuszko
-
http://otomoto.pl/honda-nss-250-nss-250-forza-M3478163...
Sprzedaję Hondę Forzę 250 z 2008 (model 2009). Nie planowałam tego tak szybko, dlatego dość mocno ją w tym roku doposażyłam w:
- wysoką szybę Givi
- grzane manetki
- gniazdo 12V
- płytę Givi z doprowadzeniem zasilania pod kufry Givi z zapięciem Monokey (ja miałam Givi Maxię III ze światłami stopu i na pilota)
- motokocyk Tucano Urbano, dedykowany do tego modelu
Sprzedaję, bo mój zaprzyjaźniony salon ma dla mnie atrakcyjną ofertę na NC700x, więc potrzebuję kasy :)
Główne atuty:
- pojazd kupiony w polskim salonie
- niskie spalanie
- niski przebieg
- C-ABS
- 63 litrowy schowek z lampką mieszczący dwa pełne kaski (testowane) lub co najmniej 24 puszki piwa 0.5l. (testowane)
- wygodny i bardzo zwrotny do miasta i niedalekie podróże
Więcej na temat mojej Forzy możecie poczytać na moim blogu:
http://2oorulez.blogspot.com/2012/10/sezon-na-maxiskut... -
http://otomoto.pl/honda-nss-250-nss-250-forza-M3478163...
Sprzedaję Hondę Forzę 250 z 2008 (model 2009). Nie planowałam tego tak szybko, dlatego dość mocno ją w tym roku doposażyłam w:
- wysoką szybę Givi
- grzane manetki
- gniazdo 12V
- płytę Givi z doprowadzeniem zasilania pod kufry Givi z zapięciem Monokey (ja miałam Givi Maxię III ze światłami stopu i na pilota)
- motokocyk Tucano Urbano, dedykowany do tego modelu
Sprzedaję, bo mój zaprzyjaźniony salon ma dla mnie atrakcyjną ofertę na NC700x, więc potrzebuję kasy :)
Główne atuty:
- pojazd kupiony w polskim salonie
- niskie spalanie
- niski przebieg
- C-ABS
- 63 litrowy schowek z lampką mieszczący dwa pełne kaski (testowane) lub co najmniej 24 puszki piwa 0.5l. (testowane)
- wygodny i bardzo zwrotny do miasta i niedalekie podróże
Więcej na temat mojej Forzy możecie poczytać na moim blogu:
http://2oorulez.blogspot.com/2012/10/sezon-na-maxiskut... -
http://otomoto.pl/honda-nss-250-nss-250-forza-M3478163...
Sprzedaję Hondę Forzę 250 z 2008 (model 2009). Nie planowałam tego tak szybko, dlatego dość mocno ją w tym roku doposażyłam w:
- wysoką szybę Givi
- grzane manetki
- gniazdo 12V
- płytę Givi z doprowadzeniem zasilania pod kufry Givi z zapięciem Monokey (ja miałam Givi Maxię III ze światłami stopu i na pilota)
- motokocyk Tucano Urbano, dedykowany do tego modelu
Sprzedaję, bo mój zaprzyjaźniony salon ma dla mnie atrakcyjną ofertę na NC700x, więc potrzebuję kasy :)
Główne atuty:
- pojazd kupiony w polskim salonie
- niskie spalanie
- niski przebieg
- C-ABS
- 63 litrowy schowek z lampką mieszczący dwa pełne kaski (testowane) lub co najmniej 24 puszki piwa 0.5l. (testowane)
- wygodny i bardzo zwrotny do miasta i niedalekie podróże
Więcej na temat mojej Forzy możecie poczytać na moim blogu:
http://2oorulez.blogspot.com/2012/10/sezon-na-maxiskut...Anna Celińska edytował(a) ten post dnia 16.12.12 o godzinie 13:31 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Jabłuszko
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Jabłuszko
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Jabłuszko