Umiejętności
Reklama
E-biznes
Komunikacja Marketingowa
Marketing Mobilny
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
E-mail marketing
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Działu Obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
- ustalanie programu obsługi klienta
- nadzór pracy podległego zespołu (40 osób) oraz monitoring efektywności pracy przy wykorzystaniu raportów systemowych oraz jakościowych badań satysfakcji klienta.
- tworzenie i modyfikacja istniejących procedur w celu zapewnienia efektywności realizacji procesu
sprzedaży, obsługi klienta i procesu produkcji reklam i ogłoszeń;
- zapewnienie najwyższego poziom obsługi klienta zewnętrznego poprzez systematyczne coachingi
podległych pracowników;
- wparcie działu sprzedaży w procesie wdrażania nowych ofert sprzedażowych;
- tworzenie planów zatrudnienia, wydatków i przychodów oraz kontrola kosztów podległego
działu;
- ustalanie celów, dbanie o podnoszenie kwalifikacji pracowników podległego działu.
- ustalanie programu obsługi klienta
- nadzór pracy podległego zespołu (40 osób) oraz monitoring efektywności pracy przy wykorzystaniu raportów systemowych oraz jakościowych badań satysfakcji klienta.
- tworzenie i modyfikacja istniejących procedur w celu zapewnienia efektywności realizacji procesu
sprzedaży, obsługi klienta i procesu produkcji reklam i ogłoszeń;
- zapewnienie najwyższego poziom obsługi klienta zewnętrznego poprzez systematyczne coachingi
podległych pracowników;
- wparcie działu sprzedaży w procesie wdrażania nowych ofert sprzedażowych;
- tworzenie planów zatrudnienia, wydatków i przychodów oraz kontrola kosztów podległego
działu;
- ustalanie celów, dbanie o podnoszenie kwalifikacji pracowników podległego działu.
Kierownik Produktów Internetowych
Zakres obowiązków:
- tworzenie i realizacja strategii produktu
- planowanie i realizacja budżetów
- pozyskanie i współpraca z partnerami zewnętrznymi
- zarządzanie pracą zespołu (7 osób)
- nadzorowanie działań promocyjnych (kampanie zasięgowe, wizerunkowe, relacje B2B, B2C, SEM, SEO, itp.)
- odpowiedzialność za rozwój, wynik finansowych i zasięg powierzonych produktów nieruchomościowych (Domiporta.pl)
- tworzenie i realizacja strategii produktu
- planowanie i realizacja budżetów
- pozyskanie i współpraca z partnerami zewnętrznymi
- zarządzanie pracą zespołu (7 osób)
- nadzorowanie działań promocyjnych (kampanie zasięgowe, wizerunkowe, relacje B2B, B2C, SEM, SEO, itp.)
- odpowiedzialność za rozwój, wynik finansowych i zasięg powierzonych produktów nieruchomościowych (Domiporta.pl)
Kierownik Marketingu
Zakres obowiązków:
- tworzenie i realizacja strategii marketingowych
- przygotowanie harmonogramu, realizacja oraz monitoring kampanii reklamowych dla serwisów ogłoszeniowych (nieruchomościowych, motoryzacyjnych i edukacyjnych) Agory i Trader.com (Polska)
- współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
- pozyskanie i współpraca z partnerami zewnętrznymi
- wsparcie działań sprzedaży
- zarządzanie budżetem
- zarządzanie zespołem
- tworzenie i realizacja strategii marketingowych
- przygotowanie harmonogramu, realizacja oraz monitoring kampanii reklamowych dla serwisów ogłoszeniowych (nieruchomościowych, motoryzacyjnych i edukacyjnych) Agory i Trader.com (Polska)
- współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
- pozyskanie i współpraca z partnerami zewnętrznymi
- wsparcie działań sprzedaży
- zarządzanie budżetem
- zarządzanie zespołem
Brand Manager
Zakres obowiązków:
Promocja serwisów nieruchomościowych, m.in. GazetaDom.pl, Bryla.pl, Domosfera.pl oraz serwisu Moto.pl
Dodatkowo promocja serwisu Domiporta.pl (należącego do grupy serwisów Trader.com (Polska)
Zakres obowiązków:
- opracowanie i koordynowanie kampanii promocyjnych seriwów
- pozyskiwanie partnerów
- współpraca z kontrahentami
- koordynacja umów barterowych
- współpraca z agencją wykonującą projekty reklam (często według moich wytycznych)
- organizacja eventów.
Promocja serwisów nieruchomościowych, m.in. GazetaDom.pl, Bryla.pl, Domosfera.pl oraz serwisu Moto.pl
Dodatkowo promocja serwisu Domiporta.pl (należącego do grupy serwisów Trader.com (Polska)
Zakres obowiązków:
- opracowanie i koordynowanie kampanii promocyjnych seriwów
- pozyskiwanie partnerów
- współpraca z kontrahentami
- koordynacja umów barterowych
- współpraca z agencją wykonującą projekty reklam (często według moich wytycznych)
- organizacja eventów.
Szkolenia i kursy
Wrzesień 2012 - "Akademia Menedżera. Zarządzanie zespołem"
Maj 2011 r. - "Akademia Menedżera. Szef to zawód" (Szkolenie organizowane przez Kontrakt OSH)
Listopad 2009 r. - podstawy planowania mediów ((Starcom MediaVest Uniwersity))
Luty 2008 r. - "Marka 2008 - Przyszłość i rola brandingu"
Wrzesień 2007 r. - "Inteligencja emocjonalna i inteligencja społeczna - jak osiągnąć zawodowy sukces" (dr Daniel Goldman)
Maj 2011 r. - "Akademia Menedżera. Szef to zawód" (Szkolenie organizowane przez Kontrakt OSH)
Listopad 2009 r. - podstawy planowania mediów ((Starcom MediaVest Uniwersity))
Luty 2008 r. - "Marka 2008 - Przyszłość i rola brandingu"
Wrzesień 2007 r. - "Inteligencja emocjonalna i inteligencja społeczna - jak osiągnąć zawodowy sukces" (dr Daniel Goldman)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Książki, podróże, ciasta (zwłaszcza czekoladowe).
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Akademia Internetu
Akademia Internetu to cykl bezpłatnych warsztatów poświęconych Internetowi jako medium. Jego celem jest przekazanie słuchaczom unikalnej wiedzy dotyczącej najważniejszych obszarów rynku internetowego
Akademia Młodych Dyplomatów
Grupa zrzeszająca studentów, absolwentów i wykładowców programów realizowanych przez Europejską Akademię Dyplomacji | www.diplomats.pl
Allen Iverson w Polsce
Na zaproszenie firmy Reebok w sobotę, 19 września, do Polski przyleci jedna z największych gwiazd NBA ostatnich lat – Allen Iverson.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Klik klik Praca
Grupa dla osób zainteresowanych nowinkami z rynku pracy, trendami i tendencjami pojawiającymi się zarówno w Polsce, jak i za granicą. Czasem z żartem, czasem serio.