Anna Brodnicka

Kierownik Działu Rozwoju Klienta, Play
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B BTL Activations procesy biznesowe Call Center Camp Management CEM Komunikacja Umiejętności komunikacyjne Doświadczenia klienta Zadowolenie klienta Dane Elektronika GSM Zarządzanie Umiejętności zarządzania zarządzanie marketingiem Komunikacja mobilna Urządzenia mobilne Marketing Mobilny Technologie mobilne zarządzanie operacyjne Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Zarządzanie produktem marketing produktu Zarządzanie portfelem projektów Budowanie zepołu Technologia Telekomunikacja Usługa dodana Obsługa urządzeń biurowych Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Prawo jazdy kat B

Doświadczenie zawodowe

PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Kierownik Działu Rozwoju Klienta
Agnieszka Szóstek
Agnieszka Szóstek · usługodawca
wystawiono
Współpracowałam z Anią przy projektach mających na celu zmianę spojrzenia firmy na potrzeby klientów, na zorientowaniu firmy w podejściu zorientowanym na użytkownika. Ania w moich oczach ma kilka niesamowitych cech: przede wszystkim jest menedżerem, który potrafi doprowadzić projekt do końca. Co więcej jej krytyczne lecz zawsze konstruktywne spojrzenie pozwala na zauważenie potencjalnych pułapek w sposobie zdefiniowania założeń projektu już w jego wczesnych fazach. Ania potrafi także wspierać swój zespół w działaniach i wsłuchiwać się w jego potrzeby. Bardzo serdecznie polecam współpracę z Anią szczególnie w projektach, które mają poprawić jakość świadczonych przez firmę usług.
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Specjalista CRM
P4
Polkomtel Sp. z o. o.
.
Polkomtel SA

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
PLAY
PLAY
Grupa dla obecnych i byłych pracowników PLAY P4
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
Warszawa - Co? Gdzie? Kiedy?
Warszawa - Co? Gdzie? Kiedy?
Wydarzenia, Noclegi, Restauracje, Kluby – tylko te godne polecenia
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.