Anna Brdek
PROJECT MANAGER | EKSPERT DS. PRICINGU I BUSINESS INTELLIGENCE
Poznań,
wielkopolskie
Umiejętności
Business Intelligence
Project Management
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Planowanie
Analiza rynku i konkurencji
Polityka cenowa
Satysfakcja klienta
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
Zarządzanie polityką cenową
Negocjacje handlowe w biznesie
Rozwój biznesu - Business Development
B2B, B2C
Rozwój Talentów
Strategia cenowa
Prognozy sprzedażowe
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Senior Manager ds. Projektu
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
- Zarządzanie projektami w obszarze zakupów.
- Opracowywanie budżetów projektowych.
- Nadzorowanie poszczególnych etapów i weryfikowanie postępów zgodnie z założonymi planami.
- Analiza punktów krytycznych, rekomendowanie i wdrażanie działań naprawczych.
- Prowadzenie negocjacji biznesowych z dostawcami usług zewnętrznych.
- Zarządzanie kontraktami na poziomie międzynarodowym (współpraca z zespołem szwajcarskim).
- Nadzorowanie i uaktualnienie nowych procesów przepływu informacji i dokumentacji.
- Tworzenie i aktualizowanie procesów, dashboardów i wskaźników KPI.
- Budowa strategii cenowej dla segmentu żywnościowego i HoReCa.
- Opracowywanie budżetów projektowych.
- Nadzorowanie poszczególnych etapów i weryfikowanie postępów zgodnie z założonymi planami.
- Analiza punktów krytycznych, rekomendowanie i wdrażanie działań naprawczych.
- Prowadzenie negocjacji biznesowych z dostawcami usług zewnętrznych.
- Zarządzanie kontraktami na poziomie międzynarodowym (współpraca z zespołem szwajcarskim).
- Nadzorowanie i uaktualnienie nowych procesów przepływu informacji i dokumentacji.
- Tworzenie i aktualizowanie procesów, dashboardów i wskaźników KPI.
- Budowa strategii cenowej dla segmentu żywnościowego i HoReCa.
Head of Pricing
- Stworzenie od podstaw działu pricingu.
- Rekrutacja pracowników w oparciu o kluczowe kompetencje.
- Rozwój talentów poprzez definiowanie celów i szkolenia.
- Ścisła współpraca z działem zakupów.
- Analiza asortymentu i obowiązujących cen.
- Opracowanie nowego modelu cenowego dla poszczególnych kategorii produktowych.
- Rekrutacja pracowników w oparciu o kluczowe kompetencje.
- Rozwój talentów poprzez definiowanie celów i szkolenia.
- Ścisła współpraca z działem zakupów.
- Analiza asortymentu i obowiązujących cen.
- Opracowanie nowego modelu cenowego dla poszczególnych kategorii produktowych.
Director of Pricing and Business Intelligence (EMEA) | Comercial Director
Cooper Tire & Rubber Company
- Kreowanie, wdrożenie i zarządzanie strategią cenową dla określonych grup produktowych na rynki międzynarodowe (EMEA) z uwzględnieniem specyfiki danego kraju oraz kanałów sprzedażowych.
- Przeprowadzenie pogłębionej analizy kosztów i kanałów sprzedaży.
- Rekomendowanie i wdrażanie działań podnoszących marzę i konkurencyjność firmy.
- Zarządzanie projektem opracowania dashboardów i wskaźników KPI dla całego sektora EMEA.
- Koordynowanie pracy podległego działu pricingu.
- Nadzorowanie realizacji zadań i osiągania celów indywidualnych przez pracowników.
- Definiowanie potrzeb szkoleniowych i rozwój talentów wśród pracowników.
- Budowanie relacji z kluczowymi klientami i kontrahentami w segmencie B2B i B2C.
- Opracowanie kluczowych wskaźników KPI w celu zwiększenia konkurencyjności na rynku.
- Przeprowadzenie pogłębionej analizy kosztów i kanałów sprzedaży.
- Rekomendowanie i wdrażanie działań podnoszących marzę i konkurencyjność firmy.
- Zarządzanie projektem opracowania dashboardów i wskaźników KPI dla całego sektora EMEA.
- Koordynowanie pracy podległego działu pricingu.
- Nadzorowanie realizacji zadań i osiągania celów indywidualnych przez pracowników.
- Definiowanie potrzeb szkoleniowych i rozwój talentów wśród pracowników.
- Budowanie relacji z kluczowymi klientami i kontrahentami w segmencie B2B i B2C.
- Opracowanie kluczowych wskaźników KPI w celu zwiększenia konkurencyjności na rynku.
European Head of Pricing and Business Intelligence
Cooper Tire & Rubber Company
- Budowa i późniejsza modyfikacja ETRMA Database Industry i konkurencji dla produktów.
- Opracowanie narzędzia umożliwiającego porównywanie cen.
- Przebudowa działu pricingu.
- Rekomendowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących pracę i zwiększających efektywność wyników.
- Weryfikowanie pracy podległego zespołu pracowników.
- Opracowanie narzędzia umożliwiającego porównywanie cen.
- Przebudowa działu pricingu.
- Rekomendowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących pracę i zwiększających efektywność wyników.
- Weryfikowanie pracy podległego zespołu pracowników.
Pricing Manager | Commercial Manager
Micheldever Tyres
- Stworzenie od podstaw działu pricingu w 2 gałęziach – dział hurtowy i dział detaliczny.
- Budowanie strategii cenowej dla określonych grup produktowych.
- Określanie polityki rabatowej dla klientów.
- Opracowanie kluczowych wskaźników mierzalności poszczególnych procesów.
- Nadzorowanie realizacji założonych targetów.
- Zaprojektowanie narzędzia wspomagającego wyliczanie prawidłowych cen zgodnie z przyjętą strategią cenową (matryce w Excelu).
- Budowanie strategii cenowej dla określonych grup produktowych.
- Określanie polityki rabatowej dla klientów.
- Opracowanie kluczowych wskaźników mierzalności poszczególnych procesów.
- Nadzorowanie realizacji założonych targetów.
- Zaprojektowanie narzędzia wspomagającego wyliczanie prawidłowych cen zgodnie z przyjętą strategią cenową (matryce w Excelu).
Szkolenia i kursy
Six Sigma Green Belt
European Pricing Platform Profit Leaders’ Summit
Leadership Journey
Executive Coaching Program as Part of Continuing Manageral Development
Leadership and Management
European Pricing Platform Profit Leaders’ Summit
Leadership Journey
Executive Coaching Program as Part of Continuing Manageral Development
Leadership and Management
Edukacja
Specjalizacje
Produkcja
Inne
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni