Umiejętności
Coaching
Zarządzanie
Microsoft Office
Motywacja
Negocjacje
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
Visual Merchandising
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
ukraiński
dobry
Doświadczenie zawodowe
Store Manager
• Efektywne zarządzanie Salonem pod względem administracyjnym i handlowym,
• Dbałość o wysoką jakość Obsługi Klienta w Salonie,
• Zarządzanie zespołem, dbałość o rozwój pracowników,
•• Koordynacja pracy działów, dbałość o właściwy stan techniczny Salonu oraz urządzeń w nim się znajdujących.
• Dbałość o wysoką jakość Obsługi Klienta w Salonie,
• Zarządzanie zespołem, dbałość o rozwój pracowników,
•• Koordynacja pracy działów, dbałość o właściwy stan techniczny Salonu oraz urządzeń w nim się znajdujących.
Szef Sekcji
Zarządzanie personelem (podział zadań wśród pracowników).
Dbanie o ekspozycję towaru wg standardów przyjętych przez firmę.
Przyjmowanie dostaw i wprowadzanie dokumentów. Dokonywanie zamówień u kontrahentów EMPiKu. Przestrzeganie bezpiecznych zasad obrotu pieniędzmi w salonie (raporty finansowe).
Analiza asortymentowa i wiekowania zapasu
Dbanie o ekspozycję towaru wg standardów przyjętych przez firmę.
Przyjmowanie dostaw i wprowadzanie dokumentów. Dokonywanie zamówień u kontrahentów EMPiKu. Przestrzeganie bezpiecznych zasad obrotu pieniędzmi w salonie (raporty finansowe).
Analiza asortymentowa i wiekowania zapasu
Szkolenia i kursy
1. Tytuł "Asa Empiku " dla najlepszego sprzedawcy w drugim półroczu 2007 roku. 2007r.
2. Ukończenie wewnętrznego stażu kierowniczego w firmie Empik. 2009 r.
3. "ABC Zarządzania" zorganizowane przez SLG International Training Center Sp. Z o.o. we współpracy z Empik Sp. Z o.o. 2010r.
4. "Analiza SWOT " - wewnętrzne szkolenie w firmie Empik. 2011r.
5. "Planowanie kariery zawodowej " Humaniści na rynku pracy. Projekt organizowany przez Wyższą Szkołę Nauk Humanistycznych i Dziennikarskich. 2011r.
6. "Aktywna sprzedaż " -wewnętrzne szkolenie w firmie Empik. 2011r.
7. Szkolenia wewnętrzne w firmie Leroy Merlin Polska w 2015r. :
- Akcje handlowe,
- Budowanie oferty handlowej,
- Czas pracy,
- Jestem menedżerem LMP,
- Klient, rynek, konkurencja,
- PRO - rozwijam pracowników (dla menedżerów )
- Standardy obsługi klienta - warsztat,
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta,
- Zarządzanie ekonomiczne działem.
2. Ukończenie wewnętrznego stażu kierowniczego w firmie Empik. 2009 r.
3. "ABC Zarządzania" zorganizowane przez SLG International Training Center Sp. Z o.o. we współpracy z Empik Sp. Z o.o. 2010r.
4. "Analiza SWOT " - wewnętrzne szkolenie w firmie Empik. 2011r.
5. "Planowanie kariery zawodowej " Humaniści na rynku pracy. Projekt organizowany przez Wyższą Szkołę Nauk Humanistycznych i Dziennikarskich. 2011r.
6. "Aktywna sprzedaż " -wewnętrzne szkolenie w firmie Empik. 2011r.
7. Szkolenia wewnętrzne w firmie Leroy Merlin Polska w 2015r. :
- Akcje handlowe,
- Budowanie oferty handlowej,
- Czas pracy,
- Jestem menedżerem LMP,
- Klient, rynek, konkurencja,
- PRO - rozwijam pracowników (dla menedżerów )
- Standardy obsługi klienta - warsztat,
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta,
- Zarządzanie ekonomiczne działem.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Kasjerzy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Sport, muzyka, filmy, kino, podróze
Organizacje
Fundacja Wielkopolska Pracownia Pomysłów
Grupy
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.