Anna Libera

Kierownik Działu Handlowego, Leroy Merlin Polska
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Coaching Zarządzanie Microsoft Office Motywacja Negocjacje Rekrutacja Zarządzanie Sprzedażą Visual Merchandising Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry
ukraiński
dobry

Doświadczenie zawodowe

Leroy Merlin  Polska
Kierownik Działu Handlowego
- zapewnienie profesjonalnej obsługi naszych klientów
- zarządzanie ekipą Doradców Klienta i Koordynatorów ds. Sprzedaży
- współtworzenie polityki handlowej działu
- wyniki ekonomiczne działu
Empik sp. z o. o.
Store Manager
• Efektywne zarządzanie Salonem pod względem administracyjnym i handlowym,
• Dbałość o wysoką jakość Obsługi Klienta w Salonie,
• Zarządzanie zespołem, dbałość o rozwój pracowników,
•• Koordynacja pracy działów, dbałość o właściwy stan techniczny Salonu oraz urządzeń w nim się znajdujących.
Empik sp. z o. o.
Szef Sekcji
Zarządzanie personelem (podział zadań wśród pracowników).
Dbanie o ekspozycję towaru wg standardów przyjętych przez firmę.
Przyjmowanie dostaw i wprowadzanie dokumentów. Dokonywanie zamówień u kontrahentów EMPiKu. Przestrzeganie bezpiecznych zasad obrotu pieniędzmi w salonie (raporty finansowe).
Analiza asortymentowa i wiekowania zapasu
Empik sp. z o. o.
Doradca Klienta
obsługa klientów w salonie Empik zgodnie ze standardami firmy, w tym:

-obsługa kasy fiskalnej i programów komputerowych,
-dbałość o prawidłową ekspozycję towaru,
-budowanie długofalowych relacji z klientami,
-utrzymanie porządku na sali sprzedaży,

Szkolenia i kursy

1. Tytuł "Asa Empiku " dla najlepszego sprzedawcy w drugim półroczu 2007 roku. 2007r.
2. Ukończenie wewnętrznego stażu kierowniczego w firmie Empik. 2009 r.
3. "ABC Zarządzania" zorganizowane przez SLG International Training Center Sp. Z o.o. we współpracy z Empik Sp. Z o.o. 2010r.
4. "Analiza SWOT " - wewnętrzne szkolenie w firmie Empik. 2011r.
5. "Planowanie kariery zawodowej " Humaniści na rynku pracy. Projekt organizowany przez Wyższą Szkołę Nauk Humanistycznych i Dziennikarskich. 2011r.
6. "Aktywna sprzedaż " -wewnętrzne szkolenie w firmie Empik. 2011r.
7. Szkolenia wewnętrzne w firmie Leroy Merlin Polska w 2015r. :
- Akcje handlowe,
- Budowanie oferty handlowej,
- Czas pracy,
- Jestem menedżerem LMP,
- Klient, rynek, konkurencja,
- PRO - rozwijam pracowników (dla menedżerów )
- Standardy obsługi klienta - warsztat,
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta,
- Zarządzanie ekonomiczne działem.

Edukacja

Logo
Politologia - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu
Logo
Stosunki Międzynarodowe - spec. dyplomacja i negocjacje międzynarodowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Kasjerzy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Sport, muzyka, filmy, kino, podróze

Organizacje

Fundacja Wielkopolska Pracownia Pomysłów

Grupy

MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.