Doświadczenie zawodowe
Channel Service Account Manager
Zarządzanie współpracą z klientami w ramach programów Cisco Gold Partners i Cisco Silver Partners Polska i kraje Bałtyckie) obejmujących pełną obsługę zagadnień sprzedaży nowych technologii,rozwiązań informatycznych oraz zaawansowanych usług Cisco. Przygotowanie, koordynacja oraz szkolenie partnerów Cisco w zakresie partnerskich programów serwisowych.Budowanie stałych relacji z partnerami, wspierających codzienne kontakty w zakresie rozwiązywania wszelkiego typu problemów
IS Channel Account Manager
* Zarządzanie i rozwijanie współpracy z klientami w ramach programów Cisco Silver Partners (10 firm)i Cisco SMB Select Partners (60 firm),
* Prowadzenie procesu certyfikacji partnerów Cisco Silver,
* Rozwijanie programu SMB Select (pozyskiwanie nowych partnerów, szkolenie handlowców i inżynierów wsparcia sprzedaży w firmach partnerskich),
* Rozwijanie kanału partnerskiego w zakresie nowych, zaawansowanych technologii (IP communication,security,
* Koordynowanie całego procesu sprzedaży,
* Zarządzanie budżetem marketingowym, koordynacja aktywności marketingowych tj: konferencje,seminaria, szkolenia,
* Współtworzenie, wdrażanie oraz nadzorowanie promocje produktów Cisco,
* Współpraca z dystrybutorami w zakresie realizacji procesu zamówień,
* Współpraca z działem marketingu oraz technicznym,
* Przygotowanie broszur oraz ulotki marketingowych,
* Organizowanie i szkolenie nowozatrudnionych pracowników Cisco,
* Przygotowanie prezentacji oraz materiałów wspierających spotkania handlowe i wewnętrzne.
* Przygotowanie raportów sprzedaży dotyczących prowadzonych działań.
* Prowadzenie procesu certyfikacji partnerów Cisco Silver,
* Rozwijanie programu SMB Select (pozyskiwanie nowych partnerów, szkolenie handlowców i inżynierów wsparcia sprzedaży w firmach partnerskich),
* Rozwijanie kanału partnerskiego w zakresie nowych, zaawansowanych technologii (IP communication,security,
* Koordynowanie całego procesu sprzedaży,
* Zarządzanie budżetem marketingowym, koordynacja aktywności marketingowych tj: konferencje,seminaria, szkolenia,
* Współtworzenie, wdrażanie oraz nadzorowanie promocje produktów Cisco,
* Współpraca z dystrybutorami w zakresie realizacji procesu zamówień,
* Współpraca z działem marketingu oraz technicznym,
* Przygotowanie broszur oraz ulotki marketingowych,
* Organizowanie i szkolenie nowozatrudnionych pracowników Cisco,
* Przygotowanie prezentacji oraz materiałów wspierających spotkania handlowe i wewnętrzne.
* Przygotowanie raportów sprzedaży dotyczących prowadzonych działań.
Specjalista ds. obsługi klienta
* Współpraca z krajowymi i zagranicznymi dostawcami (Cisco, SGI, Fore Systems, SUN, itp),
* Koordynacja współpracy z klientami przy uwzględnieniu podziału na indywidualnych i instytucjonalnych,
* Prowadzenie działań sprzedażowych oraz obsługa klientów w zakresie reklamacji,
* Współpraca z agencjami celnymi w zakresie odpraw celnych.
* Koordynacja współpracy z klientami przy uwzględnieniu podziału na indywidualnych i instytucjonalnych,
* Prowadzenie działań sprzedażowych oraz obsługa klientów w zakresie reklamacji,
* Współpraca z agencjami celnymi w zakresie odpraw celnych.
Asystentka w dziale sprzedaży
* Kontrola sprzedaż olejów i smarów Shell w kanale dystrybutorów i sieci hipermarketów,
* Koordynacja i nadzorowanie przebiegu realizacji zamówień oraz przygotowanie raportów,
* Współpraca z klientami i dostawcami krajowymi i zagranicznymi,
* Koordynowanie realizacji zadań działu handlowego,
* Prowadzenie korespondencje biznesową,
* Monitorowanie należności i wystawianie faktur.
* Koordynacja i nadzorowanie przebiegu realizacji zamówień oraz przygotowanie raportów,
* Współpraca z klientami i dostawcami krajowymi i zagranicznymi,
* Koordynowanie realizacji zadań działu handlowego,
* Prowadzenie korespondencje biznesową,
* Monitorowanie należności i wystawianie faktur.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego. Rozwijaj się z nami. Osiągaj swoje cele szybciej i efektywniej. Osiągnij z nami sukces i rozwijaj się!
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
MOC .i. Kobiety
MOC Szczęścia prawdziwie JEST z Nami. Radość, Pełnia, Rozwój osobisty...mężczyźni i kobiety dla każdego, kto szuka Wewnętrznej Mocy i sposobów jej realizacji... Zapraszamy
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
XIII Liceum Ogólnokształcące im. płk Leopolda Lisa Kuli w Warszawie
Grupa zrzeszająca Absolwentów, Pracowników i Uczniów Liceum na Oszmiańskiej w Warszawie.
Zdrowie i Uroda
Zdrowie ⋅ Uroda ⋅ Moda ⋅ Kultura ⋅ Sztuka ⋅ Kosmetologia ⋅ Styl ⋅ Ciało ⋅ Biznes ⋅ Dieta ⋅ Porady